Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Een vriend van mij verkoopt zijn Pinkpop parkeerticket voor de vrijdag! Hij heeft een overnachting gevonden dus parkeert ergens anders. Tegen gereduceerde prijs aangeboden!! Als je interesse hebt laat het even weten. Thanks alvast!☺️☺️
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hd Reaction GIF by MOODMAN


...iets met een tijdschema? morgen dan maar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Landgraver

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
Ik zelf vond LiL Nas x net de naam die Pinkpop miste. Maar staat in Amerika dat weekend.
Denk dat dit het nou net zegt ze hebben dit jaar niet voor de relevante namen gekozen zoals een lil nas x of een rosalia maar ook niet voor de pinkpop classic waardoor je beide groepen net niet aanspreekt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als je Black Keys zou doorschuiven, zou Tom Morello helemaal niet zo'n gekke keuze zijn.
Tom Morello staat die zaterdag op Firenze Rocks in Italië
Zouden the killers dan toch als vervanger kunnen komen?
als die in juni in Europa komen?
maar lijkt me een zakcentje te duur, toch?
zou wel een hele strakke mainstage sub zijn als dat zo zou zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
Misschien zijn ze nog in dubio wat ze gaan doen (als the script weg valt).
1.zet je een grotere/populaire act neer in de hoop nog wat tickets te verkopen.

2.ga je doorschuiven en zet een ‘kleinere’ act erbij eerder op de dag

Als the killers echt een optie zijn zal dit misschien toch nog wel wat doen met de verkoop, maar uitverkopen zit er niet meer in verwacht ik.
En vind ik ook wel prima!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
The Killers, zou qua tourdata een mogelijkheid zijn, maar komen niet enkel voor Pinkpop naar Europa neem ik aan?
Sam Fender zou overigens ook nog mogelijk zijn qua tourdata, nog beschikbaar tijdens Pinkpop en nog geen NL datum?
De laatste show aankondigingen van Thirty Seconds to Mars vind ik opvallend, die kunnen nog wel op wat plekken opduiken?
Placebo staat het Pinkpop weekend op Hurricane en Southside samen met QOTSA op dezelfde dagen, die periode geen NL datum en pas in augusus in 013, Placebo kan imo een mogelijkheid zijn?
Lionel Richie staat op zondag in Groningen, maar heeft nog qua tourdata ruimte om vanaf 15 juni vanuit Oxford UK naar Groningen eerst een tussenstop te maken in Landgraaf?

en dan richt ik me even op enkel een paar internationale opties.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken