Pinkpop 2023

neus

Dagopener
16 mrt 2019
628
351
Camping A is op het terrein van een voetbal vereniging. Betere vlakke plekken je haast niet krijgen. En met een beetje geluk heb je daar vrijdag ochtend echt nog wel plek Ik ga dit jaar niet, maar volgend jaar (is de planning) staan we vooraan bij Camping A. Na de laatste act is het hier verassend rustig toeven (ideaal als 40 plusser ;) ). Camping B is én een behoorlijk stuk lopen én het gaat er zeker tot 3 uur nog door. Camping C is nog verder lopen en (als ik het me goed herriner) op een helling, lastig om je tentje op een vlakke plek neer te zetten.

Ja, maar er staan altijd tenten op de meest wonderbaarlijke plekken, bijvoorbeeld bij het stukje bomen tussen 2 van de velden. Die staan zeker niet recht :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
Wel raar, dat ie op RW het geen probleem vond om gelijk met anderen te spelen.
hij vond t wel zichtbaar zeer irritant dat er een "boenke boenke" geluid ( was sigma vanuit de club) door zijn optreden (blackbird acoustisch) heen kwam, maakte er nog een opmerking over.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
Zou echt eens tijd worden, maarre...

Wat maakt dat je ook echt aanneemt dat hij morgen komt?
ik verwacht eind deze week of eind volgende week.

in ieder geval na Pasen en voor Koningsdag, aangezien vrijwel alle nieuws op een donderdag was zijn morgen en volgende week donderdag imo logisch
neem dan nog mee: deze week nog geen bericht op sociale media en deze week gewisselde foto's op de site, waardoor morgen een streepje voor heeft.

(overigens ze zouden ook nog de 'grap' uit kunnen halen om te wachten tot "50 dagen tot Pinkpop")
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.045
1.891
Ok, klinkt plausibel.

Ik mik dan op morgenochtend. Beetje bevooroordeeld door die 'zeer snel' reactie die ik vandaag precies 2 weken geleden kreeg.

Hoop ook dat het klopt dat we dan meteen blokkenschema, plattegronden en bijvoorbeeld horeca kalm-aan-laan tegelijk krijgen. Maar goed, eerst maar eens zien of er uberhaupt iets komt morgen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
vandaag is de dag?

eigenlijk wil ik ook wel weten voor de zondag welke stage Nielson en Donnie staan.
Nielson mag van mij best Noord-stage openen (of 2e), lijkt me lachen...
Stel Donnie staat op Main/Zuid-stage, ga ik toch wel wat gastartiesten verwachten daar bij, heeft toch wat nummers met artiesten die je niet 1, 2, 3 op Pinkpop verwacht maar zo'n showtje net dat extra sausje mee geven misschien?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
531
322
vandaag is de dag?

eigenlijk wil ik ook wel weten voor de zondag welke stage Nielson en Donnie staan.
Nielson mag van mij best Noord-stage openen (of 2e), lijkt me lachen...
Stel Donnie staat op Main/Zuid-stage, ga ik toch wel wat gastartiesten verwachten daar bij, heeft toch wat nummers met artiesten die je niet 1, 2, 3 op Pinkpop verwacht maar zo'n showtje net dat extra sausje mee geven misschien?
Ik blijf bij 16:00 😉
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.045
1.891
Donnie is een kermisartiest, Nielson een braderie. Horen dus eigenlijk beiden dicht bij de marktkraampjes en de zweefmolens te staan. Wat dat betreft is het nieuwe stage 4 qua locatie perfect. Ik zou dat voor de act van Donnie ook serieus de beste locatie vinden, maar wellicht zijn ze bang dat er teveel interesse is in dat sneue Amsterdamse feestje van hem en krijgt hij inderdaad een grotere spot. Ik denk overigens ook dat Nielson gewoon een van de twee grote stages opent. Prima. Dan zien we hem wel half half wanneer we een keer het terrein op wandelen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
Nielson is toch geen braderie artiest, come aan zeg?
Is toch een prima nederlands(talig) singer-songwriter, heeft op zowat elk poppodium en theaterpodium gestaan en al veel nederlandse festivals, maar nog niet op Pinkpop. imo past hij prima in de Pinkpop lineup.

Donnie een kermisartiest... mwah? qua nederpop 1 van de populairste artiesten.

maar ik kan me voorstellen dat het niet in de smaak valt
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.045
1.891
Nielson is toch geen braderie artiest, come aan zeg?
Is toch een prima nederlands(talig) singer-songwriter, heeft op zowat elk poppodium en theaterpodium gestaan en al veel nederlandse festivals, maar nog niet op Pinkpop. imo past hij prima in de Pinkpop lineup.

Donnie een kermisartiest... mwah? qua nederpop 1 van de populairste artiesten.

maar ik kan me voorstellen dat het niet in de smaak valt

Ik vind Nielson prima Nederpop liedjes maken hoor. Wel allemaal wat veel van hetzelfde. Ik vind het qua performance echter wel bij uitstek een artiest die s'avonds een plaatselijke feestdag afsluit. Een feestdag die s'ochtends vroeg begonnen is met kraampjes. Sorry, maar dat is het is een plaatje dat ik erbij in mijn hoofd heb. Dat hij een keer Pinkpop doet dat kan wat mij betreft prima hoor. Al verwacht ik hem dan wel vroeg op de dag...

Donnie is een 538 koningsdag-artiest. Feestje bouwen met slechte teksten die goed vallen bij veel bier. En als je dan een carrousel gasten opentrekt, dan werkt dat. Vind ik al een stuk minder sterk voor het evenement Pinkpop, maar hey, er zal wel behoefte aan zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken