Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.201
2.464
Tipje voor Pinkpop:

*Zet een Charlotte de witte in een tent (desnoods vergroot je deze ietsje). Of een andere dance act gedurende een Robbie Williams of Red Hot Chili Peppers en je verkoopt zo al meer tickets.

Ik snap niet waarom Pinkpop geen andere acts laat spelen gedurende een headliner?

Zelf wil ik dolgraag alle drie de headliners zien maar vorig jaar verveelde ik me wel gedurende een headliner.

Dus Pinkpop waarom geen andere act gedurende de headliner? Kennen jullie een festival dit dit ook doet?

Tomorrowland doet het niet , Werchter doet het niet , Lowlands niet, Pukkelpop niet , Rock Am Ring niet, kan zo nog wel doorgaan
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Davidd

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.428
3.451
Tipje voor Pinkpop:

*Zet een Charlotte de witte in een tent (desnoods vergroot je deze ietsje). Of een andere dance act gedurende een Robbie Williams of Red Hot Chili Peppers en je verkoopt zo al meer tickets.

Ik snap niet waarom Pinkpop geen andere acts laat spelen gedurende een headliner?

Zelf wil ik dolgraag alle drie de headliners zien maar vorig jaar verveelde ik me wel gedurende een headliner.

Dus Pinkpop waarom geen andere act gedurende de headliner? Kennen jullie een festival dit dit ook doet?

Tomorrowland doet het niet , Werchter doet het niet , Lowlands niet, Pukkelpop niet , Rock Am Ring niet, kan zo nog wel doorgaan
Ik vind dit ook wel een interessante vraag. Iemand die hier iets over wil zeggen? :ROFLMAO:
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
387
393
2014, 2015 en de eerste 2 dagen in 2016 was er op stage 4 tegelijk met de headliner nog een act. Sir Paul McCartney vond dat echter niet kunnen, vanaf dat moment hebben ze het afgeschaft.
Nu, met de grote tent achter op het veld, zou er prima nog een act neergezet kunnen worden tijdens de headliner, daar heeft mainstage geen last van.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.390
7.882
2014, 2015 en de eerste 2 dagen in 2016 was er op stage 4 tegelijk met de headliner nog een act. Sir Paul McCartney vond dat echter niet kunnen, vanaf dat moment hebben ze het afgeschaft.
Nu, met de grote tent achter op het veld, zou er prima nog een act neergezet kunnen worden tijdens de headliner, daar heeft mainstage geen last van.
is toch gemakkelijk op te lossen door tijdens McCartney geen act te zetten? je kan de programmering natuurlijk aanpassen aan de wensen van de headliner. als de headliner weigert om tegelijk met een andere band te spelen, dan zet je op die dag geen act tijdens de headliner neer. zo doen de meeste festivals het.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
869
351
Ik hoop dat Qotsa en editors ook net zoals bij rw anderhalf uur krijgen op pinkpop zou toch wel lekker zijn
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
515
222
Vanaf 15 april moet megaland weer leeg zijn. En wanneer zullen de voorbereidingen en opbouw beginnen? Normaal ga ik ieder jaar wel 1 of 2 weken voor pinkpop eens kijken hoe het erbij ligt. (Idd even die trappen omhoog). En nu voor het eerst eens een week voor pinkpop lekker op het terrein kijken (bij bruce). Ben benieuwd hoeveel er die zondag al toegankelijk gaat zijn zoals dat plein bij stage 4 of het veld van de tent stage?

Zullen ze ivm bruce ook eerder moeten gaan opbouwen of zal dat weinig invloed gaan hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407
2014, 2015 en de eerste 2 dagen in 2016 was er op stage 4 tegelijk met de headliner nog een act. Sir Paul McCartney vond dat echter niet kunnen, vanaf dat moment hebben ze het afgeschaft.
Nu, met de grote tent achter op het veld, zou er prima nog een act neergezet kunnen worden tijdens de headliner, daar heeft mainstage geen last van.
Wel raar, dat ie op RW het geen probleem vond om gelijk met anderen te spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.358
Vanaf 15 april moet megaland weer leeg zijn. En wanneer zullen de voorbereidingen en opbouw beginnen? Normaal ga ik ieder jaar wel 1 of 2 weken voor pinkpop eens kijken hoe het erbij ligt. (Idd even die trappen omhoog). En nu voor het eerst eens een week voor pinkpop lekker op het terrein kijken (bij bruce). Ben benieuwd hoeveel er die zondag al toegankelijk gaat zijn zoals dat plein bij stage 4 of het veld van de tent stage?

Zullen ze ivm bruce ook eerder moeten gaan opbouwen of zal dat weinig invloed gaan hebben?
ik gok dat maandag 22 mei al met opbouw begonnen gaat worden.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en D02

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.042
464
Ik gok op een weekje later.Blijf het jammer vinden dat er geen 2e act is op de vrijdag of zaterdag.Maar ja gezien de sof met GNR ook wel ergens te begrijpen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken