Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
Maarre... Blokkenschema?
Oh Come On GIF


PRECIES!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.825
7.777
Laatste dag om te stemmen op welke forumgebruiker het beste festival heeft samengesteld in de negende editie van de Festileaks Festival Draft!
Waar kan je het beste spoorboekje opstellen? Neem gauw nog een kijkje want alles is bijna uitverkocht. Kies je 3 favoriete weekendtickets en 2 favoriete dagtickets!


^ hier zijn al wel timetables 💪
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Heb zo’n voorgevoel dat er wellicht iets niet duidelijk is met de stages. Als in een act die mogelijk toch op een andere stage wilt of moet staan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
Heb zo’n voorgevoel dat er wellicht iets niet duidelijk is met de stages. Als in een act die mogelijk toch op een andere stage wilt of moet staan?
dat gevoel krijg ik er ook bij...

dat DeWolff zelfde dag Pinkpop en in Deventer staat is ook apart (gebeurt idd al eens), maar zal DeWolff sowieso een vroeg tijdslot opleveren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
https://www.1limburg.nl/nieuws/2161829/festivals-duurder-heeft-dit-gevolgen-voor-kaartverkoop

Steady​

In Limburg moet je het diepst in de buidel tasten voor een weekend Pinkpop. Een weekendticket voor het festival in Landgraaf kost 275 euro, inclusief camping. Vorig jaar was dit 245 euro. "Het organiseren van festivals kost steeds meer. Dat komt onder meer door personeelskosten bij leveranciers, duurdere inkoop en duurdere transportkosten. Vandaar deze onvermijdelijke prijsstijging", zegt festivalmanager Niek Murray van Pinkpop. Toch loopt de kaartverkoop steady door. "Er is nog niks helemaal uitverkocht, behalve de sky deck-tickets voor de zaterdag. Er is een goede verdeling. Het lijken qua drukte drie gelijke dagen te worden, dus een lekker vol veld", zegt de festivalmanager. Volgens Murray heeft Pinkpop geen last van concurrentie in de festivalwereld. "Ik heb het idee dat grote festivals hier minder last van hebben, aangezien wij andere line-ups hebben. Met ons programma loopt de verkoop in ieder geval goed."
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Sorry maar Acda en de Munnik als Pinkpop headliner? Ik hoop dat het nog een 1 april grap was.

Ook twijfels of Bring Me The Horizon , Maneskin, Lizzo &Slipknot ooit Pinkpop zouden headlinen.

Voor de rest een prima actueel en redelijk verfrissend lijstje.

 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Acda en de Munnik zou ik wel leuk vinden eigenlijk. Maar headliner is wellicht te hoog.

Maneskin zie ik als ze zo doorgaan best wel headlinen. Ooit. :p
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.281
7.612
Sorry maar Acda en de Munnik als Pinkpop headliner? Ik hoop dat het nog een 1 april grap was.

Ook twijfels of Bring Me The Horizon , Maneskin, Lizzo &Slipknot ooit Pinkpop zouden headlinen.

Voor de rest een prima actueel en redelijk verfrissend lijstje.

Maneskin of Lizzo lijkt me wel kunnen, andere 3 niet inderdaad
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken