Pinkpop 2023

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.047
1.893
Dat was af en toe ook wel amateurisme ten top. Vooral de sanitaire voorziening(en). Maakte het wel weer charmant en 'authentiek'.

Haha mooi. Ik wou dat we dat ook konden zeggen bij het amateurisme van Pinkpop af en toe, i.p.v. de wat populairdere termen 'schandalig' en 'achterhaald' :LOL:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Haha mooi. Ik wou dat we dat ook konden zeggen bij het amateurisme van Pinkpop af en toe, i.p.v. de wat populairdere termen 'schandalig' en 'achterhaald' :LOL:

Klungelige charme verwatert een beetje als je tegen de 300 voor een weekend moet aftikken, vrees ik ;-).

Geen idee over dat andere festival overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Precies dat. Bij een kleinschalig jong festival kan dat erbij horen, maar bij een historisch megaevenement is het pure schande.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.047
1.893
Het uitvallen van alle pinautomaten voor 20 minuten op een kleiner festival heeft charme.

Het uitvallen van alle pinautomaten voor 20 minuten op een mega evenement is pure schande.

Een probleem waarbij de kans ook nog eens aanzienlijk is dat het buiten de schuld van de organisatie om is.

Nou dat laat weinig ruimte voor discussie. Sla ik die maar mooi over. Echt waar, wat een gelul...
 
  • Thinking
Waarderingen: gerbthederp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Je had het hier niet specifiek over een pinautomaat toch? :p

Haha mooi. Ik wou dat we dat ook konden zeggen bij het amateurisme van Pinkpop af en toe, i.p.v. de wat populairdere termen 'schandalig' en 'achterhaald
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Het uitvallen van alle pinautomaten voor 20 minuten op een kleiner festival heeft charme.

Het uitvallen van alle pinautomaten voor 20 minuten op een mega evenement is pure schande.

Een probleem waarbij de kans ook nog eens aanzienlijk is dat het buiten de schuld van de organisatie om is.

Nou dat laat weinig ruimte voor discussie. Sla ik die maar mooi over. Echt waar, wat een gelul...

Ik zou er ook weer niet zo zwaar aan tillen. Maar op zich is de gedachte dat een CL deelnemer zaken beter op orde heeft dan Bal op 't dak 4 niet zo heel gek, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.047
1.893
Je had het hier niet specifiek over een pinautomaat toch? :p
Het was uiteraard een beetje een algemeen statement. Maar toen er vervolgens geclaimed werd dat "bij een kleinschalig festival DAT erbij kan horen, maar het bij een historisch megaevenement pure schande is" wel weer, want dat specifieke probleem was waar de term 'amateurisme ten top' op sloeg.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
En mocht die storing er wel komen, is dat een goed moment even naar good old Jan te luisteren en gratis water te gaan lurken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
voordat we hier een beetje afdwalen in verwijten?
ik ben ook de draad kwijt?
volgens mij begon het over een storing bij muntautomaten op Misty Fields. Daarna over sanitaire voorzieningen op Misty Fields en dat bij een klein nieuw festival er bij kan horen maar op een grootschalig evenement een schande is. Maar dan gaat het ineens over uitvallen van pinautomaten?

@RickHuissen volgens mij heb je even een nalees en adempauze nodig (misschien je post van 14:50 nazien alsjeblieft?)

( jammer ook dat vervolgens het forum als "knulligheid soms" bestempeld wordt )
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerbthederp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Timothy vond het amateurisme op een kleinschaleriger festival ook wel wat charmant en authentiek. Rick zei dat hij het jammer vond dat die woorden niet gebruikt worden mbt het amateurisme van Pinkpop nu en dan. Oasiss en Timothy geven aan dat het makkelijker is dat soort dingen een kleinschaliger festival te vergeven.

Niets meer en niets minder.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.047
1.893
Timothy vond het amateurisme op een kleinschaleriger festival ook wel wat charmant en authentiek. Rick zei dat hij het jammer vond dat die woorden niet gebruikt worden mbt het amateurisme van Pinkpop nu en dan. Oasiss en Timothy geven aan dat het makkelijker is dat soort dingen een kleinschaliger festival te vergeven.

Niets meer en niets minder.

Klopt als een bus. Ik had ineens een vreemd gevoel van binnen dat een kans zag om het op te nemen voor Pinkpop... ;)

Dat stukkie over dat pintransacties pas komen als Jan er niet meer is, was uiteraard vooral een knipoog naar het oerconservatieve Pinkpop dat waarschijnlijk als laatste festival straks ook een keer overstag gaat. Ik had ook jou of mij kunnen noemen. For what it's worth...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
645
711
Vorig jaar op Misty Fields lag het op het hele terrein even plat en kon je geen drinken halen. Was na iets van 20 minuten opgelost gelukkig..
En het leuke van zo'n klein festival is, dat je gewoon je bestelling mee krijgt en bij het terugbrengen vd statiegeldbekers betaald! 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken