Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
522
298
Wat vinden jullie er nou van dat er nog geen blokkenschema is?
Ben niks anders gewend van ze 😛Toen ik vorig jaar 11 april het vroeg zeiden ze “bijna” en verscheen het pas 22 april! Dus “bijna” betekend in Pinkpop termen dus 2 weken 🤣
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
F5 levert in ieder geval iets op...

P!nk heeft een andere foto

Bekijk bijlage 4549
Maisie Peters nu ook een vernieuwde foto (volgens mij Hot Milk en SONS ook, maar ben er niet zeker van)
Deze overigens in de bestandsnaam van de foto de datum "160323" die van P!nk geeft een datum "050423"
de overige (ongewijzigde) hebben geen datum in de bestandsnaam van de foto's, Zoals : pp23-editors-1920x860

Opvallend, de laatste keer dat foto's wijzigde (zoals die van Lauren Sanderson bijvoorbeeld) kwam de week er na nieuwe namen.
Zou dus imo kunnen dat het blokkenschema in de lucht hangt...


1681202383508.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
De organisatie gaat er dit jaar wel helemaal voor, met geen Bluesrock Tegelen tot gevolg.

Het Bluesrock Festival in Tegelen gaat dit jaar niet door. Organisator Bureau Pinkpop heeft het dit jaar te druk met Pinkpop zelf, om daarnaast ook nog in september het festival in Tegelen te organiseren.
"Het is jammer dat je het dit jaar los moet laten, want ik ben er zelf heel erg aan verknocht", berust Jan Smeets zich bij Route Regio op L1 Radio over dat besluit.
Bureau Pinkpop heeft dit jaar niet genoeg menskracht om ook het kleinere Bluesrock Tegelen op poten te zetten. Er waren dan ook nog geen artiesten geboekt. "Dat scheelt natuurlijk wel, dat we niemand af hebben hoeven te zeggen", zegt Smeets over het festival dat sinds 1984 wordt gehouden in openluchttheater De Doolhof.

https://www.1limburg.nl/entertainme...voor-organisatie-bluesrock-tegelen-afgeblazen
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.042
464
De organisatie gaat er dit jaar wel helemaal voor, met geen Bluesrock Tegelen tot gevolg.

Het Bluesrock Festival in Tegelen gaat dit jaar niet door. Organisator Bureau Pinkpop heeft het dit jaar te druk met Pinkpop zelf, om daarnaast ook nog in september het festival in Tegelen te organiseren.
"Het is jammer dat je het dit jaar los moet laten, want ik ben er zelf heel erg aan verknocht", berust Jan Smeets zich bij Route Regio op L1 Radio over dat besluit.
Bureau Pinkpop heeft dit jaar niet genoeg menskracht om ook het kleinere Bluesrock Tegelen op poten te zetten. Er waren dan ook nog geen artiesten geboekt. "Dat scheelt natuurlijk wel, dat we niemand af hebben hoeven te zeggen", zegt Smeets over het festival dat sinds 1984 wordt gehouden in openluchttheater De Doolhof.

https://www.1limburg.nl/entertainme...voor-organisatie-bluesrock-tegelen-afgeblazen
Jammer , hopelijk volgend jaar weer wel. Schijnbaar niet genoeg mensen bij buro PP / gevolgen corona / krapte arbeidsmarkt. Dus blokkenschema hier ook slachtoffer van ??
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.201
2.462
Jammer , hopelijk volgend jaar weer wel. Schijnbaar niet genoeg mensen bij buro PP / gevolgen corona / krapte arbeidsmarkt. Dus blokkenschema hier ook slachtoffer van ??
🫠Nu wil ik niet flauw zijn. Maar het maken van een blokkenschema kost je nog geen uurtje tijd. Oké het afstemmen met de artiesten wanneer ze komen en hoe laat kost wel tijd maar het meeste hiervan wordt al besloten zodra de boeking rond is.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
🫠Nu wil ik niet flauw zijn. Maar het maken van een blokkenschema kost je nog geen uurtje tijd.
Ik denk dat je je daar in vergist. Het blijft altijd nog een beetje schuiven en afstemmen lijkt me. En er moet vermoedelijk overal goedkeuring op komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Ik had het over het schema op zichzelf in elkaar zetten en op de website plaatsen 😝
Ja, maar zelfs dan. Voor hetzelfde geld zijn er afvallers en moeten er weer dingen worden verplaatst. Het is niet zo easy als een clashfinder maken en online gooien.
 

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
63
75
Het ziet ernaar uit dat ik dit jaar ook aanwezig ga zijn, hiephoi!! (Nog even tickets aanschaffen, detailtje).

Mijn laatste Pinkpop was in 2012, ik heb de laatste jaren hier wel mee gelezen en gezien dat er een hoop veranderd is en toch ook weer niet haha.

Ik gooi gelijk even een vraag in de groep. Gezien de campings tegenwoordig op donderdag open gaan, is er dan nog enigszins makkelijk plek te vinden op vrijdagochtend (rond 9:00)?
ik heb altijd op camping B gestaan, maar nu ik bijna 40 ben vind ik camping C ook heel aantrekkelijk :sneaky: Dus dat maakt me niet veel uit (A hoeft sowieso niet). Zijn met 2 personen, 1 tentje.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.908
De organisatie gaat er dit jaar wel helemaal voor, met geen Bluesrock Tegelen tot gevolg.

Het Bluesrock Festival in Tegelen gaat dit jaar niet door. Organisator Bureau Pinkpop heeft het dit jaar te druk met Pinkpop zelf, om daarnaast ook nog in september het festival in Tegelen te organiseren.
"Het is jammer dat je het dit jaar los moet laten, want ik ben er zelf heel erg aan verknocht", berust Jan Smeets zich bij Route Regio op L1 Radio over dat besluit.
Bureau Pinkpop heeft dit jaar niet genoeg menskracht om ook het kleinere Bluesrock Tegelen op poten te zetten. Er waren dan ook nog geen artiesten geboekt. "Dat scheelt natuurlijk wel, dat we niemand af hebben hoeven te zeggen", zegt Smeets over het festival dat sinds 1984 wordt gehouden in openluchttheater De Doolhof.

https://www.1limburg.nl/entertainme...voor-organisatie-bluesrock-tegelen-afgeblazen
Ze hadden me best mogen bellen hoor...
 
Laatst bewerkt:

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
300
430
340435886_1257853751480728_6187597623458974825_n.jpg

Affiche Pinkpop en Rock Werchter 2023 in OOR en HUMO deze week!
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
515
222
Ik gooi gelijk even een vraag in de groep. Gezien de campings tegenwoordig op donderdag open gaan, is er dan nog enigszins makkelijk plek te vinden op vrijdagochtend (rond 9:00)?
ik heb altijd op camping B gestaan, maar nu ik bijna 40 ben vind ik camping C ook heel aantrekkelijk :sneaky: Dus dat maakt me niet veel uit (A hoeft sowieso niet). Zijn met 2 personen, 1 tentje.
Vorig jaar liep het op donderdagavond al goed vol maar 1 tentje kun je altijd nog wel ergens kwijt. Met een groep wordt dit een stuk lastiger (op camping b).
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.851
Het ziet ernaar uit dat ik dit jaar ook aanwezig ga zijn, hiephoi!! (Nog even tickets aanschaffen, detailtje).

Mijn laatste Pinkpop was in 2012, ik heb de laatste jaren hier wel mee gelezen en gezien dat er een hoop veranderd is en toch ook weer niet haha.

Ik gooi gelijk even een vraag in de groep. Gezien de campings tegenwoordig op donderdag open gaan, is er dan nog enigszins makkelijk plek te vinden op vrijdagochtend (rond 9:00)?
ik heb altijd op camping B gestaan, maar nu ik bijna 40 ben vind ik camping C ook heel aantrekkelijk :sneaky: Dus dat maakt me niet veel uit (A hoeft sowieso niet). Zijn met 2 personen, 1 tentje.
Makkelijk! Camping A gaat vol raken op donderdag, camping B gaat volraken in de loop van de vrijdagochtend. Camping C gaat je gegarandeerd lukken…
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
616
322
Makkelijk! Camping A gaat vol raken op donderdag, camping B gaat volraken in de loop van de vrijdagochtend. Camping C gaat je gegarandeerd lukken…

Volgens mij zag ik afgelopen jaar ook nog best wat mensen op camping A arriveren op vrijdag, maar dan sta je wel op een helling ofzoiets, dus dan zou ik inderdaad naar B of C gaan :) Of gewoon gezellig op donderdag komen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Mieknok

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
63
75
Haha, ik zou heel graag op donderdag komen, maar gaat niet lukken ben ik bang. We moeten overdag werken, 's avonds hond wegbrengen en het is 2 uur rijden voor ons. Dan zouden we er op zijn vroegst tussen 21 en 22 uur zijn, dan slaap ik net zo lief nog een nacht in eigen zachte bed 😎


Maar met een mooi plekkie op camping C ben ik ook tevreden, beetje lopen naar festivalterrein vind ik niet erg.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
395
212
Volgens mij zag ik afgelopen jaar ook nog best wat mensen op camping A arriveren op vrijdag, maar dan sta je wel op een helling ofzoiets, dus dan zou ik inderdaad naar B of C gaan :) Of gewoon gezellig op donderdag komen :p
Camping A is op het terrein van een voetbal vereniging. Betere vlakke plekken je haast niet krijgen. En met een beetje geluk heb je daar vrijdag ochtend echt nog wel plek Ik ga dit jaar niet, maar volgend jaar (is de planning) staan we vooraan bij Camping A. Na de laatste act is het hier verassend rustig toeven (ideaal als 40 plusser ;) ). Camping B is én een behoorlijk stuk lopen én het gaat er zeker tot 3 uur nog door. Camping C is nog verder lopen en (als ik het me goed herriner) op een helling, lastig om je tentje op een vlakke plek neer te zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken