Pinkpop 2023

DylanV1990

Nieuw lid
26 nov 2022
4
9
Ik denk dat die niet zo snel hier op het forum zitten. Ik zou eens een balletje opgooien op de fb pagina van Pinkpopfans.
Ik ga het dit jaar proberen, overigens zijn wij ook gewoon maar simpele zielen die een meevaller hier deels aan besteed hebben, puur voor de ervaring 😉 We hopen met eten en drinken een groot deel van de extra kosten eruit te halen en met de toegang tot de voorste cirkel het terugbetaald te krijgen in de vorm van herinneringen. We zijn benieuwd of het gaat bevallen en of het voor herhaling vatbaar gaat zijn. Mij valt hier wel de negativiteit op over de mensen die dat boeken/proberen, ook wij zijn gewoon mensen 😃 De een gaat 2x per jaar op vakantie, de ander iedere week uit eten, weer een ander belegt alles voor een vroegpensioen en weer een ander probeert een wat luxere ervaring op een festival: allemaal prima toch?!
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Ik ga het dit jaar proberen, overigens zijn wij ook gewoon maar simpele zielen die een meevaller hier deels aan besteed hebben, puur voor de ervaring 😉 We hopen met eten en drinken een groot deel van de extra kosten eruit te halen en met de toegang tot de voorste cirkel het terugbetaald te krijgen in de vorm van herinneringen. We zijn benieuwd of het gaat bevallen en of het voor herhaling vatbaar gaat zijn. Mij valt hier wel de negativiteit op over de mensen die dat boeken/proberen, ook wij zijn gewoon mensen 😃 De een gaat 2x per jaar op vakantie, de ander iedere week uit eten, weer een ander belegt alles voor een vroegpensioen en weer een ander probeert een wat luxere ervaring op een festival: allemaal prima toch?!
Ben heel benieuwd wat je ervan vind. Onze groep heeft hier zelf ook even over nagedacht maar als we puur naar de kosten kijken met kaart/eten/drinken halen wij dat er niet uit. (En ja er zit natuurlijk meer bij voor die prijs)
En wat we ons afvragen kun je enkel je drinken bestellen bij het skydeck of krijg je een bandje om ook het veld in te gaan, want als je telkens terug moet naar het skydeck om je drinken te halen vinden wij niet praktisch.
 

DylanV1990

Nieuw lid
26 nov 2022
4
9
Ben heel benieuwd wat je ervan vind. Onze groep heeft hier zelf ook even over nagedacht maar als we puur naar de kosten kijken met kaart/eten/drinken halen wij dat er niet uit. (En ja er zit natuurlijk meer bij voor die prijs)
En wat we ons afvragen kun je enkel je drinken bestellen bij het skydeck of krijg je een bandje om ook het veld in te gaan, want als je telkens terug moet naar het skydeck om je drinken te halen vinden wij niet praktisch.
Ja, wij zijn ook benieuwd! Als ik eraan denk na pinkpop zal ik hier wel uiteenzetten hoe het bevallen is. Ik zal zo objectief mogelijk proberen te zijn :). Voor zover ik weet is het (helaas) alleen op het skydeck mogelijk om eten en drinken te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Ik wilde het ook graag gewoon eens proberen. Al ga ik niet proberen het geld "er uit te halen".
Om achteraf objectief een mening te kunnen geven, vooraf mijn verwachtingen naar aanleiding van de verkoopspunten van de site:

Bijbehorend festivalticket
- Dat bepaalde al sowieso of ik naar Pinkpop zou gaan. Dat zit dus goed.
Eigen entree tot het festival (binnen zonder rijen!)
- Een van de hoofdredenen om er voor te kiezen. Het voorplein was altijd wel knetterdruk.
Toegang tot het exclusieve verhoogde Wilhelmina Sky Deck
- Ik zag dat er extra zitplaatsen waren. Al lijkt me dat die ook wel standaard bezet zullen zijn.
Vanaf het Deck perfect zicht over het festivalterrein en podia
- Lijkt me dat je de podia wel ziet, maar te ver weg.
Overdekte hospitality area op het Sky Deck
- Ook erg fijn om zeker schaduwplek te hebben/ te kunnen schuilen voor zo'n bodycount bui.
Onbeperkt drankjes: bier, wijn en fris op het Sky Deck
- Hier ben ik wel benieuwd naar, qua drukte. Ik zag wel glazen ipv plastic bekertjes.
Verse koffie bereid door Barista
- Beter!
Culinaire hapjes en gerechtjes op het Sky Deck
-Verwacht ik niks van (ben nogal een pietlut qua eten)
Toegang tot het voorvak South Stage en North Stage
-Ook een belangrijke reden er voor te kiezen. Al zal het qua drukte waarschijnlijk meevallen. Een paar keer ben ik toch in de verdrukking gekomen om in het voorvak te komen, wat echt gewoon niet tof is.
Watergespoelde toiletten
-Dit was voorheen wel een pluspunt, laatste jaren is dat zo verbeterd, dat dit gewoon ok is, niks bijzonders
Lockers
- Ideaal voor al mijn juwelen en pakken geld natuurlijk als rijke muziekhater. of ik ga er geen gebruik van maken. Daarover twijfel ik nog. Maar prima dat het er is.
Muntenautomaat
- Handig, zal toch munten moeten hebben voor een pinkpopfrietje
Een Amnesty International Pinkpop hoedje!
- Leuk extraatje
Mogelijkheid tot bijkopen parkeren (op later moment)
-Kan iedereen volgens mij, geen idee wat hier speciaal aan is.
 
Laatst bewerkt:

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Ja, wij zijn ook benieuwd! Als ik eraan denk na pinkpop zal ik hier wel uiteenzetten hoe het bevallen is. Ik zal zo objectief mogelijk proberen te zijn :). Voor zover ik weet is het (helaas) alleen op het skydeck mogelijk om eten en drinken te halen.
Volgens mij ook, Vandaar ook dat er een muntenautomaat is, lijkt me, zodat je ook op het veld eten en drinken kan halen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Jammer van GnR had robbie williams hier graag voor ingeruild!!
Maar om hier ook nog eens een los ticket voor te kopen.

Aankomend jaar 2 losse concerten op megaland, nu hopen op the rolling stones voor 2024 desnoods een los concert.
Hebben wij limburgers ook eens een thuis wedstrijd ipv altijd maar naar amsterdam te moeten ;) en niet meer met de trein terug kunnen reizen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Aankomend jaar 2 losse concerten op megaland,
Ik vind het nogal wat!

Al jaren vergunning om 12 concert avonden te mogen houden...

en nu ineens meteen 2 grote jongens naast Pinkpop, Springsteen en GnR!
Ik ben echt onder de indruk...

dit belooft wat voor komende jaren.
(alleen de ticketprijzen schrikken nog af)
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.825
Ik vind het nogal wat!

Al jaren vergunning om 12 concert avonden te mogen houden...

en nu ineens meteen 2 grote jongens naast Pinkpop, Springsteen en GnR!
Ik ben echt onder de indruk...

dit belooft wat voor komende jaren.
(alleen de ticketprijzen schrikken nog af)
Benieuwd hoe dit in Schaesberg gaat vallen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.825
Was er niet zo'n mooi heuveltje naast het terrein waar vanaf je alles gratis en voor niks kon zien?
Vanaf de Wilhelminaberg kun je het publiek zien, maar niet de band(s) op het podium. Bij de nieuwe indeling tijdens Pinkpop kun je met een verrekijker wellicht iets op het 2e podium zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
het is uiteraard wel heel interessant, acts die open air concerten geven kunnen Goffertpark, Malieveld, Groningen Stadspark en Megaland Landgraaf terecht. En nu blijkt, naast Pinkpop dus ook minstens 2 losse concerten.

De kans dat Muse in 2024 in Landgraaf terecht komt, wordt imo ook een stuk groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
benieuwd hoe de verkoop van 'alweer' Guns N Roses in Nederland gaat verlopen, ook met de reputatie die Axl nu heeft. Heeft hij inmiddels zijn oude reputatie al ingeruild voor een heel professionele houding, is hij qua stem Vice Versa gegaan qua reputatie...

het gaat uiteraard geen verbetering worden voor de verkoop van Pinkpop, nog zo'n concert in het zuiden 🙈
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
benieuwd hoe de verkoop van 'alweer' Guns N Roses in Nederland gaat verlopen, ook met de reputatie die Axl nu heeft. Heeft hij inmiddels zijn oude reputatie al ingeruild voor een heel professionele houding, is hij qua stem Vice Versa gegaan qua reputatie...

het gaat uiteraard geen verbetering worden voor de verkoop van Pinkpop, nog zo'n concert in het zuiden 🙈
Nee, ik denk dat het dit jaar een heel stuk rustiger zal zijn.Maar wat als de headliners Pink, GNR en RHCP waren dan had je toch een heel ander affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken