Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Dan moet je het wel prima vinden om alles van een enorme afstand te zien... Mijn mening is dat je dan eigenlijk nergens echt iets van mee krijgt en je ook het publiek achterin is meestal niet het publiek dat helemaal op gaat bij die artiest, want de echte fans staan vooraan.

Ik probeer dan ook meestal wat verder vooraan te staan, wat dan wel betekend dat je veel goede artiesten moet overslaan omdat er inderdaad geen tijd tussen de slots is gepland.
Ja, om je eigen as draaien is natuurlijk bij wijze van spreke. Maar denk dat je echt wel twee concerten vanaf een goede plek kan zien. En wil je bij het ene optreden écht vooraan staan, kun je bij het volgende aan de andere kant ook nog wel een prima plekje fixen.

Zeker nu de kaartverkoop niet storm loopt.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Het vip dek is gewoon een manier om extra inkomsten binnen te krijgen door gekken die ‘t betalen. Ligging ten opzichte van podia zijn niet ideaal. Best ver weg en schuin zicht op podium.

De podiums tegen over elkaar heeft voor en nadelen. Vond het vooral wennen dat je niet meer beide kanten van IBA langs kon lopen. Wel is ‘t fijn dat tent niet meer naast de MainStage staat drukte daar nu stuk minder.

Verder vindt ik ‘t wel lekker dat ‘t misschien niet uitverkocht raakt, soms is het wel erg druk. We gaan ‘t zien heb in ieder geval super veel zin in mijn 23e Pinkpop (had eigenlijk 25e moeten zijn natuurlijk) 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Zou er dan ook weer een actie komen met een Oor abonnement en een pinkpop kaartje cadeau?
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Zou er dan ook weer een actie komen met een Oor abonnement en een pinkpop kaartje cadeau?
Zou mij verbazen. Vorige keer is dat natuurlijk een fiasco geworden doordat ze het aantal aanmeldingen niet konde verzilveren. Met dagkaart hebben ze vorige keer meen ik wel gedaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik vraag me af of er iemand is die afgelopen jaar Wilhelmina skydeck tickets had en hier durft te delen hoe dit is bevallen😁. Het gaat dan voornamelijk om de keuze aan eten/hapjes en drankjes. Ik vraag dit voor een vriend 😜
Ik denk dat die niet zo snel hier op het forum zitten. Ik zou eens een balletje opgooien op de fb pagina van Pinkpopfans.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Jammer dat we door concert in 013 Alter Bridge kunnen afschrijven, had gaaf geweest. Maar ja dan maar morgen kaartje voor 3/6 scoren
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Zou een spiritbox nog kunnen weet dat ze 15 juni op Graspop staan en 17 juni in Denemarken dus misschien 16 of 18 juni ?
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Leuk artikel van festileaks over dat mumford and sons datums in europa hebben, maar die laatste alinea ‘een gat in het tourschema dat kansen bied voor pinkpop’??

Dat gaat toch niet meer gebeuren?🤣
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Leuk artikel van festileaks over dat mumford and sons datums in europa hebben, maar die laatste alinea ‘een gat in het tourschema dat kansen bied voor pinkpop’??

Dat gaat toch niet meer gebeuren?🤣
Marcus speelt solo in Amerika op de zondag van pinkpop dus dat word lastig of de sons moeten alleen komen haha
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Leuk artikel van festileaks over dat mumford and sons datums in europa hebben, maar die laatste alinea ‘een gat in het tourschema dat kansen bied voor pinkpop’??

Dat gaat toch niet meer gebeuren?🤣

Ik zou ook niet weten waarom die geen headliner meer zouden zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken