Pinkpop 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
Hoop (tegen beter weten in) nog steeds op GHOST, heeft precies tussen 15 en 19 June lege agenda, zou PP toch nog kunnen?
Mammoth WVH zou agenda technisch ook kunnen net zoals FFDP

wishful thinking, ben ik bang voor, dromen mag
niet helemaal, ze staan de zaterdag op Copenhell dus als ze vrijdag op pinkpop zouden staan spelen ze 3 dagen achter elkaar in verschillende landen, geen idee of ze dat vaker doen? daarnaast zoals anderen zeggen is het wel een band die een hoge spot in neemt.
 

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
64
52
niet helemaal, ze staan de zaterdag op Copenhell dus als ze vrijdag op pinkpop zouden staan spelen ze 3 dagen achter elkaar in verschillende landen, geen idee of ze dat vaker doen? daarnaast zoals anderen zeggen is het wel een band die een hoge spot in neemt.
øke dan is hun eigen website nog niet helemaal up-to-date, uitgesloten lijkt me dan
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
203
Snap nog steeds niet waarom er geen hoge spot meer bij zou kunnen?
Tom Odell staat hoog op de lijst maar wat heeft die nu gebracht?
Ik denk dat er zeker nog 2 spots zijn die op de hoofdpodia vallen
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Snap nog steeds niet waarom er geen hoge spot meer bij zou kunnen?
Tom Odell staat hoog op de lijst maar wat heeft die nu gebracht?
Ik denk dat er zeker nog 2 spots zijn die op de hoofdpodia vallen
Op welke dagen dan hoop met je mee maar zie het zelf niet zo gebeuren met de namen die we hebben
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.589
4.689
Met de namen die er zijn verwacht je zeker nogal wat... maar Jimmy heeft al aangegeven dat we niet moeten hopen op meer. Zal wat klein grut bij komen en that's it.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Op welke dagen dan hoop met je mee maar zie het zelf niet zo gebeuren met de namen die we hebben
ik heb ook het idee dat we alleen nog maar op Stage 4 en Tent namen wachten...

misschien sluipt er ergens nog een naam tussen op de vroege middag van Zuid of Noord, maar die kans zie ik niet zo groot meer sinds de laatste worp namen
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Iggypop 10 juni in denemarken samen met oa the war on drugs en warpaint.
Zou nog een optie kunnen zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Iggypop 10 juni in denemarken samen met oa the war on drugs en warpaint.
Zou nog een optie kunnen zijn?
Die Spaanse datum zit in de knel.
Sinds de dagindeling van Azkena Rock bekend is, weten we dat Iggy daar op de Pinkpop zaterdag staat
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.361
2.728
Ik zelf verwacht nog….

*Een grote tent naam, een dance naam die de tent afsluit voor die dag. Dit is sinds 2015 namelijk altijd zo geweest. Of een dance naam in een tent of op het podium. Ik denk dit jaar weer een grote dance naam in de tent zoals vorig jaar en in 2018.

* Misschien een/twee namen voor de MainStage vroeg op de dag . Waarvan een Suzan en Freek is.

* Mika verwacht ik dan nog op ‘ 3FM stage ‘ en verder namen voor stage 4 en de tent.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik zelf verwacht nog….

*Een grote tent naam, een dance naam die de tent afsluit voor die dag. Dit is sinds 2015 namelijk altijd zo geweest. Of een dance naam in een tent of op het podium. Ik denk dit jaar weer een grote dance naam in de tent zoals vorig jaar en in 2018.

* Misschien een/twee namen voor de MainStage vroeg op de dag . Waarvan een Suzan en Freek is.

* Mika verwacht ik dan nog op ‘ 3FM stage ‘ en verder namen voor stage 4 en de tent.
Meneer komt het goede nieuws brengen. 😅
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik zelf verwacht nog….

*Een grote tent naam, een dance naam die de tent afsluit voor die dag. Dit is sinds 2015 namelijk altijd zo geweest. Of een dance naam in een tent of op het podium. Ik denk dit jaar weer een grote dance naam in de tent zoals vorig jaar en in 2018.

* Misschien een/twee namen voor de MainStage vroeg op de dag . Waarvan een Suzan en Freek is.

* Mika verwacht ik dan nog op ‘ 3FM stage ‘ en verder namen voor stage 4 en de tent.
ik heb het vermoeden dat de Tent afsluiters al tussen de aangekondigde namen staan...

het zou kunnen hoor, nog een NL act vroeg op de dag op de mainstage/zuid, al denk ik dat die ook al tussen de aangekonigde namen staan.
Overigens zie ik Suzan & Freek ook nog steeds opduiken... Ilse DeLange lijkt mij ook niet gek om te verwachten.

Mika, lijkt me een te grote buitenlandste act om nog er tussen te verwachten, toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.361
2.728
ik heb het vermoeden dat de Tent afsluiters al tussen de aangekondigde namen staan...

het zou kunnen hoor, nog een NL act vroeg op de dag op de mainstage/zuid, al denk ik dat die ook al tussen de aangekonigde namen staan.
Overigens zie ik Suzan & Freek ook nog steeds opduiken... Ilse DeLange lijkt mij ook niet gek om te verwachten.

Mika, lijkt me een te grote buitenlandste act om nog er tussen te verwachten, toch?
Lastig in te schatten . Mika staat bij andere festivals erg laag op het affiche. Verder vind ik het vreemd dat hij wel in Europa is maar nog geen losse show in Nederland heeft aangekondigd. Wellicht dat hij nog op Pinkpop opduikt.

Zelf geen Suzan en Freek fan maar ze hebben zojuist hun VIERDE Ziggo Dome show aangekondigd. Dus ze zijn zeker groot genoeg voor Pinkpop. Al zullen veel mensen er niet blij mee zijn.

Geen dance naam op Pinkpop dit jaar met deze vrij “poppy” line up kan ik me niet voorstellen. We hebben namelijk sinds 2015 elk jaar een dance naam gehad.

2015 - aviici
2016 - Kygo / Robin Schulz
2017 - Martin Garrix
2018 - Oliver Heldens / Don Diablo
2019 - Armin van Buuren
2020 - oorspronkelijk Marshmello
2022 - Lost Frequencies
2023 -???
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Lastig in te schatten . Mika staat bij andere festivals erg laag op het affiche. Verder vind ik het vreemd dat hij wel in Europa is maar nog geen losse show in Nederland heeft aangekondigd. Wellicht dat hij nog op Pinkpop opduikt.

Zelf geen Suzan en Freek fan maar ze hebben zojuist hun VIERDE Ziggo Dome show aangekondigd. Dus ze zijn zeker groot genoeg voor Pinkpop. Al zullen veel mensen er niet blij mee zijn.

Geen dance naam op Pinkpop dit jaar met deze vrij “poppy” line up kan ik me niet voorstellen. We hebben namelijk sinds 2015 elk jaar een dance naam gehad.

2015 - aviici
2016 - Kygo / Robin Schulz
2017 - Martin Garrix
2018 - Oliver Heldens / Don Diablo
2019 - Armin van Buuren
2020 - oorspronkelijk Marshmello
2022 - Lost Frequencies
2023 -???
Scooter...😵‍💫
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Epica lijkt me geen act die je voor een uur of 18u op één van de stages neerzet.

Then again, deden ze met Nightwish ook natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken