Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Ik vind het nogal wat!

Al jaren vergunning om 12 concert avonden te mogen houden...

en nu ineens meteen 2 grote jongens naast Pinkpop, Springsteen en GnR!
Ik ben echt onder de indruk...

dit belooft wat voor komende jaren.
(alleen de ticketprijzen schrikken nog af)
Tsja ,mag het eens al die jaren de vergunning om losse grote mega acts te boeken en dit jaar 2!!.Zelf Bon Jovi ,Roger Waters en de 2 Stones concerten gezien in pakweg 28 jaar.Maar wie weet moeten we hierna weer een tijd wachtten voordat er weer een mega act langskomt.Hangt toch af van zoveel factoren.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.361
2.728
Hmm…toch opvallend twee grote concerten plotseling naast Pinkpop.

Ja het mag al jaren maar waarom gebeurt het dan nu?

Ik denk toch dat het te maken heeft met het feit dat meneer Smeets minder in de lead is en MOJO wat meer vrij spel heeft misschien?

Het Goffertpark was zeker nog beschikbaar dus waarom Landgraaf?

Ik klaag totaal niet want voor mij is het om de hoek! Alleen jammer dat Guns’N’Roses live echt bagger is de laatste jaren…die stem van Axl…
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Hmm…toch opvallend twee grote concerten plotseling naast Pinkpop.

Ja het mag al jaren maar waarom gebeurt het dan nu?

Ik denk toch dat het te maken heeft met het feit dat meneer Smeets minder in de lead is en MOJO wat meer vrij spel heeft misschien?

Het Goffertpark was zeker nog beschikbaar dus waarom Landgraaf?

Ik klaag totaal niet want voor mij is het om de hoek! Alleen jammer dat Guns’N’Roses live echt bagger is de laatste jaren…die stem van Axl…
Denk dat ze af en toe beetje willen spreiden over het land. Keertje Groningen, keertje Landgraaf.

Kan me niet voorstellen dat Jan Smeets invloed heeft of had op wat Mojo verder in het land boekt.... Hij had al nauwelijks invloed op wat Mojo op zijn eigen Pinkpop neerzette, laat staan op wat die verder nog doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Blijft een gemiste kans, en erg jammer dat Pinkpop het niet voor elkaar heeft gekregen de Guns een show op Pinkpop in te laten halen. Baal er echt van dat ‘t niet door kon gaan door afgelaste editie en ze nog niet zijn terug gekomen. Laten we er maar vanuit gaan dat Mojo en Pinkpop alles geprobeerd hebben 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
...
Ik denk toch dat het te maken heeft met het feit dat meneer Smeets minder in de lead is en MOJO wat meer vrij spel heeft misschien?
...
ik denk niet dat Jan hier een probleem in was.
Paar jaar geleden zei Smeets zelf nog dat ze bezig waren met een los concert Rammstein.

Wellicht was het bij Mojo nooit zo'n aantrekkelijk iets om een act naar Megaland te zetten? Je ziet laatste jaren dat Groningen ook wel aantrekt, naast Malieveld en Goffertpark. Misschien is de mogelijkheid in de verkoop om ook de VIP tickets van het SkyDeck mee te nemen een pluspunt voor Mojo? Misschien ook de ervaring die Buro Pinkpop op Megaland heeft om een concert goed te organiseren. Aanbod zal ook mee spelen en de al reeds ingevulde vergunningen van andere locaties.
Zal wel een èn ander mee spelen...
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
wanneer verwachten we de volgende worp namen, dat zal toch allemaal al vast staan?
Of zou het kunnen dat ze misschien vanwege tegenvallende kaartverkoop toch nog aan puzzelen zijn om nog wat grote namen erbij te krijgen?

Vast al eens gezegd hier, maar hoeveel namen kunnen we nog verwachten?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
wanneer verwachten we de volgende worp namen, dat zal toch allemaal al vast staan?
Of zou het kunnen dat ze misschien vanwege tegenvallende kaartverkoop toch nog aan puzzelen zijn om nog wat grote namen erbij te krijgen?

Vast al eens gezegd hier, maar hoeveel namen kunnen we nog verwachten?
Zo'n 16 namen vooral tent en stage 4 namen en er zal waarschijnlijk geen plek zijn voor een grote naam
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
wanneer verwachten we de volgende worp namen, dat zal toch allemaal al vast staan?
Of zou het kunnen dat ze misschien vanwege tegenvallende kaartverkoop toch nog aan puzzelen zijn om nog wat grote namen erbij te krijgen?

Vast al eens gezegd hier, maar hoeveel namen kunnen we nog verwachten?
Volgende week maar doen? het is volgende week woensdag de woensdag na de carnaval week, de traditionele dag voor de perspresentatie

ach ze hebben nog wel even voordat het juni is...

idd wat mart1234 zegt,
nu 46 namen, totaal zal 62 worden
Nog 16 namen te gaan dus.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Blijft een gemiste kans, en erg jammer dat Pinkpop het niet voor elkaar heeft gekregen de Guns een show op Pinkpop in te laten halen. Baal er echt van dat ‘t niet door kon gaan door afgelaste editie en ze nog niet zijn terug gekomen. Laten we er maar vanuit gaan dat Mojo en Pinkpop alles geprobeerd hebben 😉

Ja inderdaad. Zal wel iets met de datum zijn dan?
Volgend jaar zal we dan ook wel niet inzitten vrees ik. Maar goed, volgend jaar eerst maar eens Muse + de Stones en dan 2025 GnR.
 

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
64
52
Hoop (tegen beter weten in) nog steeds op GHOST, heeft precies tussen 15 en 19 June lege agenda, zou PP toch nog kunnen?
Mammoth WVH zou agenda technisch ook kunnen net zoals FFDP

wishful thinking, ben ik bang voor, dromen mag
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Hoop (tegen beter weten in) nog steeds op GHOST, heeft precies tussen 13 en 19 June lege agenda, zou PP toch nog kunnen?
Mammoth WVH zou agenda technisch ook kunnen net zoals FFDP

wishful thinking, ben ik bang voor, dromen mag
ik vind het sowieso vreemd dat Ghost nog geen NL datum heeft...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Zo gaan we ook wel elke keer teleurgesteld worden als we namen als ghost gaan noemen als kanshebber.
Welke kleine namen zijn nog inkoppertjes dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken