Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Nou wat ik mij toevallig nog afvroeg was dat er niet bijstaat hoeveel CL de blikjes mag bevatten. 12 blikjes fris/bier zou ik kunnen zien als 0,5l en iemand anders als 0,33l. Weet iemand of hier echt regels aan zitten op Pinkpop?
Afgelopen keer deden ze niet moeilijk en had ik 12 halve liters bij mij. Nu ook weer ingekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Iemand al een idee hoe het party tent probleem op te lossen? Wij nemen hem wel mee, maar als ze echt moeilijk doen willen we wel een alternatief. We denken nu aan een nieuwe grote tent kopen waar je in kunt zitten, maar met 35 graden is dat waarschijnlijk een oven. Parasol of schaduw doek mag ook niet… ik zie hem ff niet? Ze komen zelf ook niet me tips ofzo…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
4F7F0ACC-8C04-44D2-973E-4FB6CD20A1C2.jpeg
Ik weet het niet hoor. Lijkt me een serieuze reductie in ruimte. Ook dat zitgedeelte bij de tent is toch niet immens. Daarnaast vind ik de toiletgroepen nu ook niet overdreven groot. We gaan het zien! Nog 2 nachtjes :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Bekijk bijlage 1896
Ik weet het niet hoor. Lijkt me een serieuze reductie in ruimte. Ook dat zitgedeelte bij de tent is toch niet immens. Daarnaast vind ik de toiletgroepen nu ook niet overdreven groot. We gaan het zien! Nog 2 nachtjes :)
Dat idee heb ik ook, stuk minder ruimte op hoofdveld op eerste gezicht en altijd druk denk ik. Veld oversteken west-oost v.v zal lastig zijn, misschien zelfs helemaal onderlangs de tent.

Gaan ‘t inderdaad allemaal zien en merken heb er echt te veel zin in
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.701
Iemand al een idee hoe het party tent probleem op te lossen? Wij nemen hem wel mee, maar als ze echt moeilijk doen willen we wel een alternatief. We denken nu aan een nieuwe grote tent kopen waar je in kunt zitten, maar met 35 graden is dat waarschijnlijk een oven. Parasol of schaduw doek mag ook niet… ik zie hem ff niet? Ze komen zelf ook niet me tips ofzo…
Ik zou het gewoon wagen. Of pech en terugbrengen of wegflikkeren
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Interpol:
Due to illness, we sadly have to cancel tonight’s show—it is our intention that tomorrow’s show will go ahead—we greatly apologize for the late nature of this announcement.

Please hang on to your tickets, we hope to be able to reschedule shortly.
De last minute-cancels vanwege covid worden wel een beetje het verhaal van deze festivalzomer. Primavera had er veel, zelfs een headliner. BKS had er uiteindelijk 6; de meeste tijdens het festival zelf.
Ik neem aan dat Pinkpop al een aardig lijstje met reserve-bands achter de hand zal hebben.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Iemand al een idee hoe het party tent probleem op te lossen? Wij nemen hem wel mee, maar als ze echt moeilijk doen willen we wel een alternatief. We denken nu aan een nieuwe grote tent kopen waar je in kunt zitten, maar met 35 graden is dat waarschijnlijk een oven. Parasol of schaduw doek mag ook niet… ik zie hem ff niet? Ze komen zelf ook niet me tips ofzo…
Wij hebben een schaduwdoek mee!
Tevens heb ik een parasol die ik aan mijn stoel kan maken.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
694
631
over het sleutelen aan tijdschema's

heb die van mij wel afgetikt nu denk ik!
(over de meetings, zie daarvoor het topic, ik zal proberen dat ik t.z.t aanwezig ben op die p
50 jaar Pinkpop van de grond af aan opgebouwd, en elk jaar tienduizenden blije mensen. Ik heb niet goed op mijn netvlies staan welke geweldige vernieuwingen hij nou precies tegenhield. Ik weet wel dat niet elke vernieuwing ook automatisch een verbetering is. Al zijn positieve bijdragen heb ik ook niet op een rij, maar hier is een vrij belangrijke als ik veel forumleden over dit onderwerp zo hoor: 12 jaar lang de bon/muntprijs constant kunnen houden op 2,50 euro. Jan Smeets is een Pinkpopheld. En als ze dat podium naar hem zouden vernoemen: dik en dik verdiend ??
Voor Belgen is hij een beetje een komisch figuur, maar we kijken wel met groot respect.

Hij is jarenlang de grote man van het festival geweest en toch heeft hij zijn volkse roots gehouden. Pinkpop van niets opgebouwd, heeft enkele zware jaren gehad en er toch doorgetrokken.

De sfeer op Pinkpop is volkser dan onze Werchter en dat is zijn verdienste. Dus ja, geef die ouwe rakker zijn podium!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: saurus en DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Bekijk bijlage 1896
Ik weet het niet hoor. Lijkt me een serieuze reductie in ruimte. Ook dat zitgedeelte bij de tent is toch niet immens. Daarnaast vind ik de toiletgroepen nu ook niet overdreven groot. We gaan het zien! Nog 2 nachtjes :)
Ik zie nu al meer aankleding komen…meer wc’s en meer eet kraampjes. Publiek gaat zich naar mijn idee meer verspreiden over het gehele terrein waar er vroeger altijd piek momenten waren bij sommige acts.

Enige waar ik me dan zorgen over maak is dat er gedurende de headliner geen andere act speelt (met uitzondering van Silent Disco) en er dus zeker 70.000 man op vrijdag naar Metallica gaan kijken tegelijk. Terwijl het oppervlakte op dat veld kleiner is geworden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Wij gaan ook voor een schaduwdoek. Die krijg je in ieder geval heel makkelijk mee de camping op. Ik verwacht dat ze die dus niet gaan verwijderen als je er onder zit tijdens de hitte. Zo wel, dan haal je hem weg en hang je hem later weer op. Zo gepiept...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik zie nu al meer aankleding komen…meer wc’s en meer eet kraampjes. Publiek gaat zich naar mijn idee meer verspreiden over het gehele terrein waar er vroeger altijd piek momenten waren bij sommige acts.

Enige waar ik me dan zorgen over maak is dat er gedurende de headliner geen andere act speelt (met uitzondering van Silent Disco) en er dus zeker 70.000 man op vrijdag naar Metallica gaan kijken tegelijk. Terwijl het oppervlakte op dat veld kleiner is geworden.
Ik snap wel wat je zegt. Toch maak ik me er dan weer niet echt zorgen om. In mijn beleving was het de laatste 10 jaar bijna altijd zo dat er vanaf de grote pinkpop letters (die staan op dat smalle stenen binnenpaadje in de curve) richting mainstage nog heel erg veel ruimte over was, en het pas echt druk werd vanaf halverwege het grote middengrasveld.

We gaan het zien. Over 32 uur stappen wij in de auto. Heerlijk vooruitzicht!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik zie nu al meer aankleding komen…meer wc’s en meer eet kraampjes. Publiek gaat zich naar mijn idee meer verspreiden over het gehele terrein waar er vroeger altijd piek momenten waren bij sommige acts.

Enige waar ik me dan zorgen over maak is dat er gedurende de headliner geen andere act speelt (met uitzondering van Silent Disco) en er dus zeker 70.000 man op vrijdag naar Metallica gaan kijken tegelijk. Terwijl het oppervlakte op dat veld kleiner is geworden.
Ik ga niet naar Metallica kijken, dus dat scheelt dan alweer!
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Iemand al een idee hoe het party tent probleem op te lossen? Wij nemen hem wel mee, maar als ze echt moeilijk doen willen we wel een alternatief. We denken nu aan een nieuwe grote tent kopen waar je in kunt zitten, maar met 35 graden is dat waarschijnlijk een oven. Parasol of schaduw doek mag ook niet… ik zie hem ff niet? Ze komen zelf ook niet me tips ofzo…
Ik neem zo'n zeil mee van de gamma (zo'n blauw/groene), die heb je in verschillende maten, zelfs 6x8 meter!. Die kun je met een beetje kunst en vliegwerk over de tent(jes) heem spannen om zo toch iets van een schaduwplek te creëren
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken