Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

3voor12 heeft een uitgebreid interview met Jan Smeets

Heel leuk om te lezen!

pfff…. Ik kijk net naar een nieuwe update van een betrouwbaar weermodel.

Die komt nu op temperaturen van de 40 graden uit …dat is nogal ongekend….

Parijs 44 graden.

Ik hoop dat deze ernaast zit!

pfff…. Ik kijk net naar een nieuwe update van een betrouwbaar weermodel.

Die komt nu op temperaturen van de 40 graden uit …dat is nogal ongekend….

Parijs 44 graden.

Ik hoop dat deze ernaast zit!

Dat lijkt mij een uitschieter. Maar het loopt op de andere sites ook op inderdaad. Niet goed.

• Leuk
Waarderingen: Processierups

3 voor12 heeft het goed voor elkaar!

Echt mega veel acts worden dit jaar opgenomen en in zijn geheel gefilmd valt mij op.

Ook 3FM heeft veel grote bands weten te strikken voor interviews .

Echt mega veel acts worden dit jaar opgenomen en in zijn geheel gefilmd valt mij op.

gelukkig, dat heb ik wel nodig voor de nazorg en de after-pinkpop-dip

• Leuk
Waarderingen: Minie
Volgens de regels worden 12 blikjes bier per persoon oogluikend toegestaan.
Laat ze maar niet naar België gaan.
Daar worden de steekwagens met treetjes bier af en aan gebracht.

Nog ff over Jan Smeets, geweldige man natuurlijk en veel respect hoe hij Pinkpop heeft opgezet! Maar ik met al wel gelijk dat de mensen onder hem lang hebben 'stil' gezeten. Ik merk nu (eerste jaar) al zoveel verandering qua communicatie en terrein natuurlijk. Hopelijk gaan ze uitbreiden naar meer dan alleen een muziekfestival! Maar ook qua aankleding komende jaren vooruit.

Tuurlijk wij allemaal komen naar Pinkpop voor de muziek, maar de sfeer en aankleding erom heen vind ik soms net zo leuk! Ik zie een goede toekomst voor me met de nieuwe directie!

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Oasiss en hersenscheetje

Goede ontwikkeling. Lekker veel checken vanuit mijn bedje! Hopelijk ook veel van BKS online over 2 dagen

50 jaar Pinkpop van de grond af aan opgebouwd, en elk jaar tienduizenden blije mensen. Ik heb niet goed op mijn netvlies staan welke geweldige vernieuwingen hij nou precies tegenhield. Ik weet wel dat niet elke vernieuwing ook automatisch een verbetering is. Al zijn positieve bijdragen heb ik ook niet op een rij, maar hier is een vrij belangrijke als ik veel forumleden over dit onderwerp zo hoor: 12 jaar lang de bon/muntprijs constant kunnen houden op 2,50 euro. Jan Smeets is een Pinkpopheld. En als ze dat podium naar hem zouden vernoemen: dik en dik verdiend ??
Je lijkt wel een beetje op je pikkie getrapt om een andere mening, gaat het goed met je?

Ik stem ook voor Jan Smeets Stage. Om 50 jaar een evenement zo uit te laten groeien, is echt bijzonder. Dat Jan het vooral om de muziek wilde laten draaien en misschien net wat te weinig vernieuwend is geweest, vond ik niet zo heel erg, behalve wat meer schaduw- en zitplekken. "Beleving" is bij iedereen anders. Ik hoef geen cabaret, circus of politici op een festival.

Heb een paar keer met Jan kunnen babbelen, heerlijke vent.

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Ik stem ook voor Jan Smeets Stage. Om 50 jaar een evenement zo uit te laten groeien, is echt bijzonder. Dat Jan het vooral om de muziek wilde laten draaien en misschien net wat te weinig vernieuwend is geweest, vond ik niet zo heel erg, behalve wat meer schaduw- en zitplekken. "Beleving" is bij iedereen anders. Ik hoef geen cabaret, circus of politici op een festival.

Heb een paar keer met Jan kunnen babbelen, heerlijke vent.
Die zit- en schaduwplekken is wel echt een ding vind ik. Ben het hierin helemaal met je eens.
Vond het afgelopen op BKS zo fijn dat je even beschut kon zitten en dan was het nog niet eens zo heel heet.
Rest van de beleving hoeft van mij niet en hoort voor mij ook niet bij pinkpop.

Ik verwacht heeeellll veeeellll drukte in de tent(en)

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Je lijkt wel een beetje op je pikkie getrapt om een andere mening, gaat het goed met je?
Ik denk dat ik het misschien nog wel met je eens ben in die zin dat ik ook vaak de indruk kreeg dat hij niet praten ging op vernieuwing, maar volgens mij had Rick niet veel genuanceerder een andersluidende reactie kunnen geven..

IMG_20220614_184335.jpg
Mainstage van de achterkant met zicht op noord podium en daarachter de tent.

IMG_20220614_184330.jpg
Wat minder ingezooooomt.

IMG_20220614_185007.jpg
Wilhelmina Skydeck (gok ik).

IMG_20220614_185101.jpg
Mainstage!

IMG_20220614_185107.jpg
Stage 4 met ik gok/hoop bruin schaduwdoek.

IMG_20220614_185112.jpg
Welkom en tot ziens.

IMG_20220614_185317.jpg
Stage 4.

IMG_20220614_190652.jpg
Mensheggerweg.

"Achterom" bij Pinkpop is alles afgesloten. Bij Overste Hof staat een crewtent en douches met de crewcamping.
Kon nog net naar de artiesteningang bij Noord / Tent om even te kijken. Verlichting in de Stille Jan werd omhoog gehesen.
Verder (logisch ook) veel bedrijvigheid overal op het terrein.

De eerste frietlucht was al te ruiken, haha..

Die zit- en schaduwplekken is wel echt een ding vind ik.
Ik wordt altijd een beetje kriebelig van discussie over schaduwplekken bij een groot outdoor live evenement. Zeker zo'n outdoor evenement met een open veld voor > 60.000 mensen.
Ik kan daar zo lastig een mening van vormen, zonder dat dan mensen meteen kwaad worden dat je ze geen beschutting wil gunnen of zo.
Lijkt me voor een organisatie ook lastig om schaduwplekken te maken, zonder dat het ten koste gaat van ruimte die ook anders gebruikt kan worden of door iets neer te zetten dat zicht belemmeringen geeft.
Ik denk zo, dat er weinig beschutting of schaduwplekken zijn is het inherent gevolg van een outdoor evenement op een groot veld.

Ben overigens wel benieuwd hoe dat nu uit pakt, met die plekken voor mensen die beschut willen zitten achter op terrein, bij de wijnbar, de Silent Disco en bij de Tent stage...

Ik denk dat ik het misschien nog wel met je eens ben in die zin dat ik ook vaak de indruk kreeg dat hij niet praten ging op vernieuwing, maar volgens mij had Rick niet veel genuanceerder een andersluidende reactie kunnen geven..
Je kent z’n vaardigheden en gevoeligheden blijkbaar. Geeft niet, ik vond Smeets de laatste 10 jaar een saaie drol en vanaf nu kan het alleen maar beter worden als ze hem tenminste weg houden uit de ruimte waar de grote mensen beslissingen maken.

• Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread