Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Ik heb nog steeds geen parkeerticket voor het hele weekend. Iemand nog tips? Mondo verde zit al vol.
Ik begrijp de paniek niet om parkeertickets.
Op andere social media smeken mensen ook of iemand nog een ticket over heeft.

Er is parkeerplek genoeg als je een stukje kunt lopen!
Laat je nou niet leegschudden door MOJO. Dat doen ze al genoeg met hun prijzen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ah dus toch gewoon drie tappunten, dat is wat er altijd al was.
er zijn idd sowieso 3 WML-waterpunten / WML-stands inderdaad.
daarnaast komt er drinkwater (van WML) uit de kraan bij de toiletten, ook dat niet te vergeten zijn al 5 tappunten.
verder begrijp ik nu, dat er daarnaast nog extra waterpunten komen.

er zijn mijn inziens wel een aantal punten om aan water te komen, gratis en vers.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

ScaryGalaxy

Playlistbediener
13 mei 2022
11
2
Nou, ik hoop voor iedereen die zaterdagavond en zondag de hele dag op pinkpop is dat het qua regen en beter word als dat hier staat?
Screenshot_20220614-161102_Weather.jpg
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
weeronline.pngweatherpro.pngweer-nl.png
Weeronline, Weatherpro en weeronline (weatherPro en weeronline lijken hetzelfde weermodel te gebruiken?).

Over vrijdag en zaterdag is weinig twijfel, de zondag lijkt ook steeds warmer te worden, met kans op een drup.

Lastig in te schatten wat de onweerskansen zijn, is van diverse factoren afhankelijk. Als de boel niet te instabiel wordt boven Frankrijk komend weekend, zal het allemaal meevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Heujjj, wij hebben ook onze Collector tickets binnen! Nu kan de echte voorpret beginnen!
 

michel2.002

Playlistbediener
2 jun 2022
9
3
Hier geen post vandaag... word er een beetje moedeloos van. Morgen laatste kans, anders laat ik ze ook omzetten naar E-tickets :rolleyes:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Hier ook niks...

Wel apart dat er veel mensen wel het ticket ontvangen hebben. Zelfs mensen die vandaag ook al meteen Collector Tickets te koop aanbieden... Ook fijn als je zelf zit te wachten om ze eindelijk te ontvangen om wel de intentie te hebben om te gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: michel2.002

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Alsjeblieft niet zeg, ik weet dat we de man dankbaar moeten zijn voor zo’n mooi festival maar hij heeft ook héél veel vernieuwing tegengehouden.
Ik ben blij dat hij weg is, ga alsjeblieft geen podium naar hem vernoemen
50 jaar Pinkpop van de grond af aan opgebouwd, en elk jaar tienduizenden blije mensen. Ik heb niet goed op mijn netvlies staan welke geweldige vernieuwingen hij nou precies tegenhield. Ik weet wel dat niet elke vernieuwing ook automatisch een verbetering is. Al zijn positieve bijdragen heb ik ook niet op een rij, maar hier is een vrij belangrijke als ik veel forumleden over dit onderwerp zo hoor: 12 jaar lang de bon/muntprijs constant kunnen houden op 2,50 euro. Jan Smeets is een Pinkpopheld. En als ze dat podium naar hem zouden vernoemen: dik en dik verdiend ??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
50 jaar Pinkpop van de grond af aan opgebouwd, en elk jaar tienduizenden blije mensen. Ik heb niet goed op mijn netvlies staan welke geweldige vernieuwingen hij nou precies tegenhield. Ik weet wel dat niet elke vernieuwing ook automatisch een verbetering is. Al zijn positieve bijdragen heb ik ook niet op een rij, maar hier is een vrij belangrijke als ik veel forumleden over dit onderwerp zo hoor: 12 jaar lang de bon/muntprijs constant kunnen houden op 2,50 euro. Jan Smeets is een Pinkpopheld. En als ze dat podium naar hem zouden vernoemen: dik en dik verdiend ??
Dit idd... Mooie woorden!

Kijk imo kan Pinkpop 2 dingen doen, Jan vereeuwigen op zijn Pinkpop door het podium naar hem te noemen postuum of bij leven. Ik zou het een eer vinden als het gedaan zou worden als hij er zelf ook van kan genieten! Dat is toch nog meer eer imo...

Ik stem ook voor : JAN SMEETS STAGE !

#teamjan
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
3voor12 heeft een uitgebreid interview met Jan Smeets en Niek Murray.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken