Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Max

Playlistbediener
8 feb 2017
10
3
Volgens de regels worden 12 blikjes bier per persoon oogluikend toegestaan.
Laat ze maar niet naar België gaan.
Daar worden de steekwagens met treetjes bier af en aan gebracht.

ik wil eigenlijk meer mee nemen, halve liters in een koelbox. Wat denken jullie, komt dit er door :p!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Jan heeft het creatieve gedeelte al decennia overgelaten aan een deel van zijn team. Oordelen over mensen zonder kennis van zaken te hebben, is de grootste ziekte waarmee we tegenwoordig te maken hebben. Verder mag iedereen van alles vinden, maar dan kun je ook gigantisch afgaan als een gieter.
 
  • Leuk
Waarderingen: PattvD en DennisvdBr

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik wordt altijd een beetje kriebelig van discussie over schaduwplekken bij een groot outdoor live evenement. Zeker zo'n outdoor evenement met een open veld voor > 60.000 mensen.
Ik kan daar zo lastig een mening van vormen, zonder dat dan mensen meteen kwaad worden dat je ze geen beschutting wil gunnen of zo.
Lijkt me voor een organisatie ook lastig om schaduwplekken te maken, zonder dat het ten koste gaat van ruimte die ook anders gebruikt kan worden of door iets neer te zetten dat zicht belemmeringen geeft.
Ik denk zo, dat er weinig beschutting of schaduwplekken zijn is het inherent gevolg van een outdoor evenement op een groot veld.

Ben overigens wel benieuwd hoe dat nu uit pakt, met die plekken voor mensen die beschut willen zitten achter op terrein, bij de wijnbar, de Silent Disco en bij de Tent stage...

Er zijn genoeg buiten events (van formaat) waar redelijk wat schaduwplekken voorzien zijn. Pinkpop had tot een paar jaar geleden nul komma niks aan schaduwplekken. Er is genoeg plek om daar iets mee te doen en dat wordt nu ook gedaan. Goede vooruitgang, behalve dat je mensen hebt die een halve camping opbouwen, de hele dag daar bivakkeren en er verder niemand meer bij kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.778
3.732
ik wil eigenlijk meer mee nemen, halve liters in een koelbox. Wat denken jullie, komt dit er door :p!
Naast mensen lopen die niks bij hebben, zeggen dat er ook voor hun in zit

The Daily Show Lol GIF by The Daily Show with Trevor Noah
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Interpol:
Due to illness, we sadly have to cancel tonight’s show—it is our intention that tomorrow’s show will go ahead—we greatly apologize for the late nature of this announcement.

Please hang on to your tickets, we hope to be able to reschedule shortly.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Interpol:
Due to illness, we sadly have to cancel tonight’s show—it is our intention that tomorrow’s show will go ahead—we greatly apologize for the late nature of this announcement.

Please hang on to your tickets, we hope to be able to reschedule shortly.
NEE NEE NEE! ZE KOMEN PUNT!

man man
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

Interessant artikel!

In ieder geval ook vanaf zaterdag goed buienradar in de gaten houden voor potentieel onweer! Pas op de dag zelf te zeggen of die komt…
NEE NEE NEE! GEEN ONWEER PUNT!

man man
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706

Interessant artikel!

In ieder geval ook vanaf zaterdag goed buienradar in de gaten houden voor potentieel onweer! Pas op de dag zelf te zeggen of die komt…
Heel interessant, maar veel woorden kun je samenvatten met: ze weten het pas als het zover is.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Interpol:
Due to illness, we sadly have to cancel tonight’s show—it is our intention that tomorrow’s show will go ahead—we greatly apologize for the late nature of this announcement.

Please hang on to your tickets, we hope to be able to reschedule shortly.

Neeee! Hopen dat het meevalt en ze inderdaad morgen weer gewoon op de bühne staan. Kunnen weinig rusten, met 15, 16 en 18 juni nog voordat ze zondag in de tent staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Gezien het weer blij dat ik er alleen vrijdag ben. Ik heb drop, druivensuiker, waterzakje, pet, cooldown doek, zonnebrand factor 50 roller, Vodka, ticket en mijn oude paraplu (voor in de rij ) klaarstaan. We gaan knallen!!!!!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Je lijkt wel een beetje op je pikkie getrapt om een andere mening, gaat het goed met je?
Nog 2 dagen tot Pinkpop, natuurlijk gaat het goed met me! ?

En ik laat me graag verrassen door de vernieuwingen die er dit jaar zijn. Heel benieuwd!

En wat dat Jan momentje op het schema nou precies inhoud, dat maakt me persoonlijk niet zoveel uit. Ik ga ook exht geen afscheid nemen van die man of zo. En mocht er een staande ovatie geopperd worden als ik daar tussen de massa sta, dan klap ik mee. Dat verdiend die man absoluut…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Nog 2 dagen tot Pinkpop, natuurlijk gaat het goed met me! ?

En ik laat me graag verrassen door de vernieuwingen die er dit jaar zijn. Heel benieuwd!

En wat dat Jan momentje op het schema nou precies inhoud, dat maakt me persoonlijk niet zoveel uit. Ik ga ook exht geen afscheid nemen van die man of zo. En mocht er een staande ovatie geopperd worden als ik daar tussen de massa sta, dan klap ik mee. Dat verdiend die man absoluut…
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, op dat moment is er gelukkig nog wel silent disco ?
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Interpol:
Due to illness, we sadly have to cancel tonight’s show—it is our intention that tomorrow’s show will go ahead—we greatly apologize for the late nature of this announcement.

Please hang on to your tickets, we hope to be able to reschedule shortly.
Oef dit zou mijn grootste must-see zijn. Duimen!
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
750
1.263
ik wil eigenlijk meer mee nemen, halve liters in een koelbox. Wat denken jullie, komt dit er door :p!
Nou wat ik mij toevallig nog afvroeg was dat er niet bijstaat hoeveel CL de blikjes mag bevatten. 12 blikjes fris/bier zou ik kunnen zien als 0,5l en iemand anders als 0,33l. Weet iemand of hier echt regels aan zitten op Pinkpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hbeen

Nieuw lid
17 mei 2022
4
3
Nou wat ik mij toevallig nog afvroeg was dat er niet bijstaat hoeveel CL de blikjes mag bevatten. 12 blikjes fris/bier zou ik kunnen zien als 0,5l en iemand anders als 0,33l. Weet iemand of hier echt regels aan zitten op Pinkpop?
Ik heb geen idee, maar mijn gedacht is dat als het er niet bij staat, je dit zelf maar moet invullen ;) dan moeten ze dat maar duidelijker benoemen
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje en Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken