Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
755
1.272

Gratis waterpunten​

Goed blijven drinken is één van de belangrijkste adviezen bij hoge temperaturen. Dat onderschrijft ook festivalmanager Nick Murray in een interview met De Limburger. “We houden er rekening mee dat er genoeg drinken op het terrein is, voornamelijk meer fris. We zien dat mensen alcohol meer laten staan, wat natuurlijk goed is.”

Als vanouds kun je weer terecht bij de drie WML-stands voor verfrissend Limburgs kraanwater. Let wel op: je kunt er vanaf dit jaar geen plastic bekertjes meer krijgen. De organisatie probeert daarmee de hoeveelheid plastic afval te verminderen. Je kunt je drankbekertje van de bar hergebruiken, je eigen flesje laten vullen óf een Pinkpop-waterzak aanschaffen voor 1,5 munt.

Naast de gebruikelijke taplocaties voorziet Pinkpop 2022 nog in maximaal vijf extra waterpunten bij de toiletten en wordt er op drukke plekken ook water uitgedeeld.

 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.092
je kan natuurlijk ook een gebruikt bekertje gebruiken voor water, toch?

zelf heb ik een witte waterzak aan de broek hangen met een Festileaks logo er op.

maar, an sich denk ik dat Pinkpop wel eea doet om aan water te voorzien. Ik heb het idee, dat je met een beetje je best doen, je niet al te veel moeite hoeft te doen om aan gratis vers drink water te komen
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

3 biertjes en een koffie

Playlistbediener
3 jun 2022
6
26
Na de 'kan echt niet langer wachten' fase geniet ik nu van de 'ik ben er bijna' fase. De kalmte voor de storm.

Veel te veel leuk bands om te zien. Ik ben echt blij met stage 4 deze jaar. Enkele van de meest verrassend goede optredens van de afgelopen jaren waren kleine bands die ik nog niet eerder had gezien. De kleine tent was geweldig, maar de nieuwe volwassen stage 4 ziet er goed uit. Met Grandson, KennyHoopla, The Last Internationale, Saint Phnx enz, is het een sterk line-up.

Wordt het druk? Natuurlijk, dus iets langer wachten in de rij bij de bar, en iets langer wachten voor wat eten. Maar de sfeer is altijd super gemoedelijk dus meer kans om te kletsen met mijn mede festivalgangers.

Zoals RickHuissen zei - er is altijd veel meer ruimte op het veld dan je denkt. Dat kan je toevalig goed zien op mijn profiel foto. Het veld zal zekker met de zuid en noord stage tegenover elkaar wel drukker zijn maar de grote mensenmassa die heen en weer tussen de zuid en noord stage ging lopen wordt wat minder gok ik. Het festivalterrein opkomen vrijdag wordt wel druk en traag maar dat is het altijd. Zorg goed voor jezelf en je matties, lach naar willekeurige vreemden en geniet van alles.

Mijn grootste zorg? Kan ik nog los gaan met Donnie na een zware donderdag en vrijdag ;-)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.242
4.520
je kan natuurlijk ook een gebruikt bekertje gebruiken voor water, toch?

zelf heb ik een witte waterzak aan de broek hangen met een Festileaks logo er op.

maar, an sich denk ik dat Pinkpop wel eea doet om aan water te voorzien. Ik heb het idee, dat je met een beetje je best doen, je niet al te veel moeite hoeft te doen om aan gratis vers drink water te komen
Ik krijg inderdaad ook wel het idee dat adequaat wordt omgesprongen met de verwachte hitte.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.092
1 ding verwart me wel.... vind het overigens wel een ding dat ze geen bekertjes hebben bij de WML stands dit jaar.
Maar wel meer uitdelen? Hoe dan, ze hebben toch geen bekertjes.

hoe dat geregeld gaat worden, dat moet ik even zien op het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
1 ding verwart me wel.... vind het overigens wel een ding dat ze geen bekertjes hebben bij de WML stands dit jaar.
Maar wel meer uitdelen? Hoe dan, ze hebben toch geen bekertjes.

hoe dat geregeld gaat worden, dat moet ik even zien op het terrein.
Oh dat is inderdaad wel vreemd....Misschien 'moet' je dan dus een waterzak hebben of kopen?
Ik heb er nog een van de vorige pinkpop, weet alleen niet hoe smakelijk dat nog is na 3 jaar. Dadelijk even proberen of ik het uit kan koken ofzo.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Oh dat is inderdaad wel vreemd....Misschien 'moet' je dan dus een waterzak hebben of kopen?
Ik heb er nog een van de vorige pinkpop, weet alleen niet hoe smakelijk dat nog is na 3 jaar. Dadelijk even proberen of ik het uit kan koken ofzo.
Precies hetzelfde! Misschien dat ik deze ook ga uitkoken!
 

Nelis

Playlistbediener
31 okt 2016
5
1
Wie zie ik zondag bij Hang Youth op Stage 4?
Drie kwartier lekker rammen!
 
Laatst bewerkt:

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
YES!!!!! Collector Tickets ein-de-lijk binnen!!!

Nice!!! Ik heb net ook voor mijn andere ticket een e-ticket aangevraagd, ik durfde niet langer. Geen zin om na kantoor uren of morgen nog er achter aan te moeten. Maar gaaf dat je ze hebt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken