Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Heeft iemand wat gezien over de treinkaartjes voor Pinkpop? Gaat mij alleen om de terugreis en Pinkpop reageert nog niet op mijn chats.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
en we starten over 72 UUR!

even wat om in de stemming te komen



Kan je uit zoveel kiezen en kom je hiermee aanzetten! ?
Nee prachtig man, fantastisch dat je bijna jouw weide weer op kan stappen. Beelden hiervan zouden onbetaalbaar zijn denk ik haha
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Laatste update van buienradar, Vrijdag 30 graden volle bak zon, Zaterdag volle bak zon 36 graden(!) en Zondag 28 graden met om 23:00 pas kans op onweer. Spuiten ze ergens op het terrein met een brandspuit eigenlijk een paar grote bakken/zwembaden vol met water, hoeft niet eens diep te zijn, half metertje is genoeg? Misschien een ideetje, Pinkpop lezen we mee...??‍?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Heeft iemand wat gezien over de treinkaartjes voor Pinkpop? Gaat mij alleen om de terugreis en Pinkpop reageert nog niet op mijn chats.
Waar ben je precies naar op zoek? Vertrektijden of tarieven?

Over de vertrektijden (laatste) zeggen ze dit:

Vrijdag
Op vrijdagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 2:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam/Utrecht Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Eindhoven: 00:49 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
Zaterdag
Op zaterdagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 02:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam Centraal / Utrecht Centraal / Eindhoven Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
Zondag
Op zondagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 02:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam Centraal / Utrecht Centraal / Eindhoven Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Laatste update van buienradar, Vrijdag 30 graden volle bak zon, Zaterdag volle bak zon 36 graden(!) en Zondag 28 graden met om 23:00 pas kans op onweer. Spuiten ze ergens op het terrein met een brandspuit eigenlijk een paar grote bakken/zwembaden vol met water, hoeft niet eens diep te zijn, half metertje is genoeg? Misschien een ideetje, Pinkpop lezen we mee...??‍?
Zateedag gewoon naar Frank Carter en daarna Courtney gaan. Kan je daarna wel naar buiten en koelt het wel iets af ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Waar ben je precies naar op zoek? Vertrektijden of tarieven?

Over de vertrektijden (laatste) zeggen ze dit:

Vrijdag
Op vrijdagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 2:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam/Utrecht Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Eindhoven: 00:49 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
Zaterdag
Op zaterdagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 02:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam Centraal / Utrecht Centraal / Eindhoven Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
Zondag
Op zondagavond rijden vanaf Landgraaf extra treinen naar Heerlen. Vanuit Heerlen reis je dan richting Maastricht, Sittard en verder richting Eindhoven.

  • Vertrektijd laatste trein uit Landgraaf naar Heerlen: 02:06 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Rotterdam Centraal / Utrecht Centraal / Eindhoven Centraal: 00:19 uur met de NS
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Sittard: 02:16 uur met Arriva
  • Vertrektijd laatste trein uit Heerlen naar Maastricht: 02:24 uur met Arriva
Nee gaat meet om korting vanaf Landgraaf naar Almelo. Normaal hebben ze Pinkpop retourtjes bijvoorbeeld. Ik vertrek zaterdag in de ochtend
 

Zalingi

Nieuw lid
14 jun 2022
2
2
Post is weer binnen, maar opnieuw geen collector tickets... Ik ga ze nu toch maar gewoon omzetten, want ik heb echt geen zin om tot last minute te wachten
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436

Pinkpop treft maatregelen wegens verwachte hitte​



LANDGRAAF - Pinkpop treft maatregelen vanwege de verwachte hoge temperaturen komend weekend in Landgraaf. Zo worden extra waterpunten ingezet, mensen geïnformeerd over de hitte en is de EHBO geïnstrueerd extra op bezoekers te letten, aldus festivalmanager Niek Murray. Komende vrijdag en zaterdag worden temperaturen van 29 tot 31 graden verwacht in het zuiden van het land, meldt Weeronline.


„We monitoren het weer nu al constant”, vertelt Murray. „Bij de opbouw zijn namelijk al een paar honderd man betrokken.” Ook komend weekend worden extra maatregelen getroffen. Zo worden drie extra waterpunten op het terrein gezet. „En bij bepaalde punten waar het druk wordt voorzien we in extra water, zodat we ook water kunnen uitdelen.”

Net als in voorgaande jaren wordt er door de organisatie benadrukt dat insmeren geen overbodige luxe is. Met name tussen 11 en 5 uur verbrand je snel. Helaas zal Mr. Pinkpop Jan Smeets niet meer vanaf het podium de mensen wijze raad geven, maar ‘Goed smeren, goed drinken’ zal wel op vele schermen te zien zijn.
Mensen worden daarnaast gevraagd extra rekening te houden met de verwachte hitte. „We vertellen mensen: wees voorbereid, neem een hoofddeksel mee, drink genoeg water.” In de laatste vijftig jaar is het wel vaker erg warm geweest tijdens het festival, vertelt Murray, „dus we zijn erop voorbereid.” Maar, benadrukt de festivalmanager, „we hopen dat mensen goed op zichzelf letten.”
„Zaterdagavond of zondag in de loop van de dag kunnen er buien over het zuiden trekken”, aldus Matthijs van der Linden van Weeronline. „Maar wanneer de regen precies gaat vallen, is nog niet precies te zeggen. Als er buien vallen kan het op zo’n festival een modderbende worden want de lucht is warm en buien kunnen daardoor pittig uitpakken.” Zondag is het na de buien vermoedelijk iets koeler dan vrijdag en zaterdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Nee gaat meet om korting vanaf Landgraaf naar Almelo. Normaal hebben ze Pinkpop retourtjes bijvoorbeeld. Ik vertrek zaterdag in de ochtend
Volgens mij zijn die er dit jaar niet. Staan niet op ticketmaster en ook niet op de website van Pinkpop zelf. Pinkpop retourtjes die eerder zijn aangeschaft, zijn blijkbaar wel geldig.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
728
1.242
Ook mijn schema is ver rond! Op nog enkele kleine clashes na:
Vrijdag: Festileaks meeting - Ten Times A Million - Floor Jansen - Danny Vera - Smash Into Pieces - Nightwish - Greta van Fleet of Froukje - Twenty One Pilots - Nothing But Thieves - Metallica
Zaterdag: Festileaks meeting - Frank Carter & The Rattlesnakes - Chef'Special - Deftones - Maneskin - Royal Blood - Pearl Jam
Zondag: Joost - Festileaks meeting/Dead Poet Society - Turnstille - Ziggy Marley - De Staat en/of MEAU - Dermot Kennedy - Volbeat - Imagine Dragons

Oh man, nu is het echt aftellen. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken