Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Mmmh reactie naar ticketmaster gestuurd met de vraag of ze verstuurd zijn. Hebben ze ze meteen ongevraagd omgezet naar etickets. Ene kant blij dat ik in elk geval tickets heb maar zal zuur zijn als ze zo in de bus vallen.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
over het sleutelen aan tijdschema's

heb die van mij wel afgetikt nu denk ik!
(over de meetings, zie daarvoor het topic, ik zal proberen dat ik t.z.t aanwezig ben op die plek, ongeacht de opkomst)

1655196995874.png
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
over het sleutelen aan tijdschema's

heb die van mij wel afgetikt nu denk ik!
(over de meetings, zie daarvoor het topic, ik zal proberen dat ik t.z.t aanwezig ben op die plek, ongeacht de opkomst)

Bekijk bijlage 1854

Je hoeft weinig meters te maken Dennis. Paar uitstapjes naar de tent, maar vooral rondjes draaien bij zuid/noord. Behalve dan voor je angusburger, broodje kroket en de nodige pils (en af en toe een watertje?).
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Mijn schema is ook rond! Bold waar ik het meest naar uitkijk. Een aantal plekken in het schema heb ik niet echt iets wat me interessant lijkt, dan loop ik gewoon mee met waar de vriendengroep heen gaat.
Vrijdag: Ten Times a Million - ... - ... - IDLES - Nightwish - Greta van Fleet - Twenty One Pilots - Nothing But Thieves - Metallica
Zaterdag: Son Mieux - Ramkot - Frank Carter & The Rattlesnakes - Crowded House - Chef'Special - KennyHoopla - Deftones - Måneskin - Royal Blood - Pearl Jam
Zondag: Navarone - Dead Poet Society - Turnstile - ... - Inhaler - De Staat - Interpol - Sea Girls - Volbeat - Imagine Dragons

Kom er wel achter dat ik veel van dit lijstje als eens gezien heb (GvF, 21P, NBT, Son Mieux, Royal Blood, De Staat en Sea Girls)
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Onze dagen zouden waarschijnlijk niet heel meer uiteen kunnen lopen, Dennis! Al heb je wel veel aangestipt, dus denk dat we wel wat van hetzelfde gaan zien.

Het gaat verdorie een heet weekendje worden. Ik zie dat er wel ook wat wolken staan, zou wat bewolking bij dertig plus graden wel kunnen waarderen. En verder petje op en af en toe een watertje extra ipv bier (scheelt ook weer in de portemonnee)
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Wat ik bij dit soort hitte doe, is een natte doek in de nek leggen. Elk uurtje even opnieuw nat maken, evenals de pet. Voor mij is het dan goed te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat ik bij dit soort hitte doe, is een natte doek in de nek leggen. Elk uurtje even opnieuw nat maken, evenals de pet. Voor mij is het dan goed te doen.
Yep ik neem een oude theedoek mee. Die houden het water goed vast en zijn niet te dik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken