Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

sabine96

Nieuw lid
13 jun 2022
2
2
Nieuw hier, maar heb toch heel even een vraagje. Begin er toch wat zenuwachtig over te worden, ondanks dat ik al vanaf 2014 naar Pinkpop ga. Wij kochten eigenlijk nooit parkeerkaarten vooraf, er was vrijdagochtend altijd nog wel plek bij parking C. Nu zijn ze online al uitverkocht? Wat kan ik nu het beste doen, waar kun je dan nog parkeren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasmijn

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
In het kader van Limburgse cultuur denk ik dat ik me donderdagavond maar even aan een patatje zoervleis ga vergrijpen. Ik ben zelf een fan van stoofvlees en hachee plus de snackbar in de buurt maakt het zelf dus ik ben erg benieuwd.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en DennisvdBr

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik snap überhaupt niet dat ze de collectors tickets in Engeland bestellen, zal dat iets overkoepelends van Ticketmaster zijn?
Geen EU lidstaat meer, dus douane... Dus geen zekerheid wanneer iets doorgelaten wordt. Dom, dom, dom..
Heb laatst 8 weken gewacht op een envelop van 10 x 15 met één foto erin".


"Warmste Pinkpop ooit".. waarom is iedereen telkens zo g*il op records?
33 graden met een vrij droge lucht is redelijk goed te doen..
2014 voelde aan als 35 graden, benauwd vanaf de middag.. we weten allemaal wel wat daar het de uitkomst is geworden
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
In het kader van Limburgse cultuur denk ik dat ik me donderdagavond maar even aan een patatje zoervleis ga vergrijpen. Ik ben zelf een fan van stoofvlees en hachee plus de snackbar in de buurt maakt het zelf dus ik ben erg benieuwd.

Foei! Hier is het geen patat, maar friet ?
Verder: hulde voor het snuiven van onze cultuur ??
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Oasiss zei:
Wacht even, je kunt in 2022 niet naar binnen als je je ticket via je mobiele telefoon laat zien

Wat is ‘t nou moet je ze nu toch uitprinten en mag het wel of niet via telefoon
Ik heb em uitgeprint. Dat staat er ook letterlijk bij dus ik neem geen risico.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220613-172637_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220613-172637_Samsung Internet.jpg
    398 KB · Weergaven: 8

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
En datzelfde vermoed ik dus ook voor het parkeren. Ik denk dat uitverkochte parkeertickets op ticketmaster NIET betekent dat al die parkeerplaatsen ook echt vol zijn. Een groot deel zal vermoed ik weer gewoon ‘aan de deur’ verkocht worden. Parkeren bij MundoVerde/Parkerplaats B zal snel vol zijn, maar op C verwacht ik absoluut nog genoeg plek voor kampeerders. Voldoende parkeerplekken zijn volgens mij ook gegarandeerd voor alle weekendkaarthouders. En mensen met dagkaarten zullen daar ook niet snel gaan parkeren voor 30 euro terwijl de parkeerplaatsen voor dagkaarthouders 10 euro kosten…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
https://www.ad.nl/limburg/voorberei...-sinds-uitbreken-van-coronapandemie~a520597b/

900


900
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ben ik de enige die nog steeds veel schuift met z'n planning? Wordt met de dag lastiger! Nu wil ik ook Grandson zien, wat is dat goed zeg! Maarja Nightwish en Greta van Fleet missen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken