Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dwayne_K

Playlistbediener
23 apr 2013
12
1
HoiHoi Allemaal,

Weet iemand van jullie toevallig of je bij Mondo Verde gewoon kunt parkeren? of heb je hier ook de uitverkochte camping parkeer tickets voor nodig?
Bij Ticketmaster zijn geen parkeertickets meer te koop voor het weekend. (zelfs camping C niet meer terwijl er niet uitverkocht staat)
Bij het bestellen van de tickets was nog niet helemaal duidelijk met hoeveel auto's we zouden gaan dus daarom gewacht met bestellen :) niet handig uiteraard.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.538
3.066
Waarom ook niet gewoon laten drukken bij een wat meer betrouwbare drukker dicht bij huis. Ik kan ze nog wel een goede aanbevelen voor volgend jaar. Bedrijf waar m'n pa werkt had recent ook de informatiebrief voor de Feyenoord-partners tbv de finale gedrukt.

Zal ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ze de festivals prio geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
uhm?

maar Parkeren C, dat is voor de weekendbezoekers toch?
is dat dan open donderdag 15:00?

met het festivalterrein open op vrijdag 12:00?



natuurlijk wel.

"print je tickets of toon de onderstaande barcode(s) op je mobiele apparaat bij de ingang van de zaal om te worden gescand."
Nou nee Dennis. Dat staat er wel maar het is niet zo.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220613-172637_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220613-172637_Samsung Internet.jpg
    398 KB · Weergaven: 33

Secundair11

Nieuw lid
13 jun 2022
2
1
HoiHoi Allemaal,

Weet iemand van jullie toevallig of je bij Mondo Verde gewoon kunt parkeren? of heb je hier ook de uitverkochte camping parkeer tickets voor nodig?
Bij Ticketmaster zijn geen parkeertickets meer te koop voor het weekend. (zelfs camping C niet meer terwijl er niet uitverkocht staat)
Bij het bestellen van de tickets was nog niet helemaal duidelijk met hoeveel auto's we zouden gaan dus daarom gewacht met bestellen :) niet handig uiteraard.

Volgens onderstaande berichtgeving, afkomstig van de website van Mondo Verde, kun je alleen via Pinkpop parkeertickets aanschaffen.
Als er geen aparte ticket-categorie voor is aangemaakt in de ticketshop van Pinkpop, zou ik er vanuit gaan dat ze alle beschikbare parkeerplaatsen in de regio door Pinkpop zelf zijn toegewezen als algemene parking, camping A, camping B etc. en deze parkeerplaats dus waarschijnlijk ook vol is.

Nabij station Landgraaf zijn vrij veel onbetaalde parkeerplaatsen, dit is ongeveer een kwartiertje wandelen van het Pinkpop-terrein, normaliter is het daar dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.

1655134084894.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Nu zo kort voor Pinkpop wordt het weer tijd dat ik ook iets op forum zet.
Ten eerste moet die *#@! Ticketmaster nog steeds die tickets leveren. Hopelijk staat het in post app dat ze er morgen zijn. Uit ervaring zeg ik dat je ze dan het beste via twitter kan bereiken. Telefoon werkt niet en mail responstijd is 3 dagen.
Ik hoop dat kiss&ride voor camping B weer op de "nieuwe" locatie van vorige keer zijn. Plan is daar rondom 3 uur uit Alkmaar te komen en eerste biertje te pakken. Vaste plek langs de looppad op camping B is weer target.
Even voor de newbees...is je luchtbed kapot koop m niet bij de shop maar bij Van Cranenbroek tegenover camping B.
Mijn hoedje is al ingepakt en kijk er weer naar uit om erbij te zijn...op naar waanzinnige 4 dagen!
Mee eens, v Cranenbroek is een soort van Aliexpress in vaste vorm. Je kan er van alles stikgoedkoop kopen en na een keer kwaad ernaar kijken of een dag of 5 gebruik is het kapot, perfect voor een festival!??
 
  • Leuk
Waarderingen: Schlalip

Secundair11

Nieuw lid
13 jun 2022
2
1
Ik heb ze ook om laten zetten vandaag maar tegen mij hebben ze alleen het standaard riedeltje verteld dat ze verleden week vrijdag waren verzonden. Nu komt de aap dus uit de mouw. Ze zijn verleden week verzonden vanuit Engeland en zo te lezen heeft TM ze zelf ook nog niet ontvangen. Schandalige communicatie dus.

edit: hoe kan het dan dat sommige ze wel hebben? Ook dit verhaal klopt blijkbaar niet helemaal

De vraag is dan of ze vanuit Engeland als één batch naar de Nederlandse vestiging van Ticketmaster of PostNL verstuurd zijn, of direct naar de Collector Ticket-houders. De laatste optie zou de enige verklaring zijn waarom sommige klanten wel al hun tickets hebben ontvangen. Mij lijkt het aannemelijker dat ze als één batch richting PostNL zijn verstuurd, en dat PostNL verantwoordelijk is voor de interne verwerking. Binnen Nederland wijken de levertijden af op basis van regio, sommige regio's ontvangen bv. geen pakketpost op maandag. Als PostNL vanaf vandaag de bulk van de orders uitzend, dan zouden die logischerwijs morgen bij de meeste klanten in de brievenbus moeten verschijnen. Daarom dat ik zelf nog even tot morgenavond afwacht, en zo niet dan laat ik ze ook omzetten.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Aanstaande zaterdag breng ik mijn eerste bezoek aan Pinkpop. Op het laatste moment toch maar even een hotel geboekt en parkeertickets voor Parking E. Heeft iemand hier ervaring mee vanuit de afgelopen jaren? Als in: stel je probeert rond 12 uur het terrein te verlaten, rond hoe laat ben je dan bij de auto? En hoe lang duurt het gewoonlijk om het parkeerterrein te verlaten? Dat was namelijk een groot drama bij het Goffertpark afgelopen weekend. Ik heb enkel een aantal jaar Lowlands-ervaring, en daar is het altijd zeer goed geregeld.
Volgende keer Nijmegen binnenrijden en over het spoorviaduct meteen rechts de wijk in rijden en parkeren bij het wijkcentrum, ik geloof dat het het hert heet, maar weet dit niet zeker meer. Is 10 - 15 minuten lopen naat t Goffertpark en je parkeert gratis. Heb dit in 2019 ook gedaan met Phil Collins, ging perfect maar ik was vrij vroeg??
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
HoiHoi Allemaal,

Weet iemand van jullie toevallig of je bij Mondo Verde gewoon kunt parkeren? of heb je hier ook de uitverkochte camping parkeer tickets voor nodig?
Bij Ticketmaster zijn geen parkeertickets meer te koop voor het weekend. (zelfs camping C niet meer terwijl er niet uitverkocht staat)
Bij het bestellen van de tickets was nog niet helemaal duidelijk met hoeveel auto's we zouden gaan dus daarom gewacht met bestellen :) niet handig uiteraard.
Het lukt mij nog om weekend tickets voor parkeren bij C te kopen.
 

Dwayne_K

Playlistbediener
23 apr 2013
12
1
Volgens onderstaande berichtgeving, afkomstig van de website van Mondo Verde, kun je alleen via Pinkpop parkeertickets aanschaffen.
Als er geen aparte ticket-categorie voor is aangemaakt in de ticketshop van Pinkpop, zou ik er vanuit gaan dat ze alle beschikbare parkeerplaatsen in de regio door Pinkpop zelf zijn toegewezen als algemene parking, camping A, camping B etc. en deze parkeerplaats dus waarschijnlijk ook vol is.

Nabij station Landgraaf zijn vrij veel onbetaalde parkeerplaatsen, dit is ongeveer een kwartiertje wandelen van het Pinkpop-terrein, normaliter is het daar dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Bekijk bijlage 1836
Top bedankt, was ik al bang voor dan laat ik me gewoon afzetten en ophalen ;)
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ik weet niet of ik mezelf hiermee in de voet schiet, maar... Voor iedereen met parkeerproblemen. Wij parkeren altijd het hele weekend op het terrein van een of ander bedrijf. Die verkopen ook parking tickets, vergelijkbare prijs als de PP parkings, en hebben vaak snachts nog een mooi kampvuur en leuke muziek. Is bij de eerste rotonde naar rechts, de heuvel op.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
https://www.1limburg.nl/mogelijk-tropisch-warm-tijdens-pinkpop

Mogelijk tropisch warm tijdens Pinkpop

Het zou zomaar kunnen dat komend weekend de warmste Pinkpop-editie ooit wordt. Er zijn tropische temperaturen van meer dan 30 graden te verwachten vanaf vrijdag.

Dat voorspelt Meteo Limburg. Het zal vooral zaterdag in de namiddag en in het begin van de avond flink zweten worden met ongeveer 33 graden.

Nog nooit zo warm
Als de voorspelling uitkomt, dan wordt het volgens weerman Thijs Zeelen de warmste Pinkpopdag ooit. "In 50 jaar van 1970 tot en met 2019 was het tijdens Pinkpop nog nooit zo warm. Op de zondag van Pinkpop 1985 en 2003 was het (bijna) 30 graden. Voor het laatst was het acht jaar geleden tijdens Pinkpop op zaterdag 7 juni 2014 tropisch warm met 30 graden, waarna op de maandag met 29 graden het beruchte noodweer uitbrak."

Zonnebrandcrème meenemen
Ook is het voor de bezoekers van het festival in Landgraaf aan te raden om genoeg zonnebrandcrème mee te nemen. Met een sterke zonkracht 8 kan een niet ingesmeerde huid al na 10 minuten verbanden. "Neem een hoedje of petje mee. Smeer je goed in, maar drink ook voldoende water of fris tussendoor. Dus niet alleen alcohol. We hebben genoeg drinkpunten", vertelt Pinkpopmanager Niek Murray.

Eerder maakte het festival al bekend dat er dit jaar meer zit- en schaduwplekken te vinden zijn op het terrein. Of de schaduwplekken verder worden uitgebreid, wordt volgens Murray nog bekeken.

Regenjas ook nodig
Zondag lijkt de ergste hitte voorbij te zijn. Dan koelt het naar verwachting flink af. Behalve zonnebrandcrème is het ook aan te raden voor het Pinkpop-publiek om een regenjas mee te nemen voor enkele regen- en onweersbuien. Zware onweersbuien zijn volgens Meteo Limburg niet waarschijnlijk, omdat de lucht beduidend minder warm en droger is dan zaterdag.
 
  • Wow
Waarderingen: hersenscheetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
https://www.1limburg.nl/mogelijk-tropisch-warm-tijdens-pinkpop

Mogelijk tropisch warm tijdens Pinkpop

Het zou zomaar kunnen dat komend weekend de warmste Pinkpop-editie ooit wordt. Er zijn tropische temperaturen van meer dan 30 graden te verwachten vanaf vrijdag.

Dat voorspelt Meteo Limburg. Het zal vooral zaterdag in de namiddag en in het begin van de avond flink zweten worden met ongeveer 33 graden.

Nog nooit zo warm
Als de voorspelling uitkomt, dan wordt het volgens weerman Thijs Zeelen de warmste Pinkpopdag ooit. "In 50 jaar van 1970 tot en met 2019 was het tijdens Pinkpop nog nooit zo warm. Op de zondag van Pinkpop 1985 en 2003 was het (bijna) 30 graden. Voor het laatst was het acht jaar geleden tijdens Pinkpop op zaterdag 7 juni 2014 tropisch warm met 30 graden, waarna op de maandag met 29 graden het beruchte noodweer uitbrak."

Zonnebrandcrème meenemen
Ook is het voor de bezoekers van het festival in Landgraaf aan te raden om genoeg zonnebrandcrème mee te nemen. Met een sterke zonkracht 8 kan een niet ingesmeerde huid al na 10 minuten verbanden. "Neem een hoedje of petje mee. Smeer je goed in, maar drink ook voldoende water of fris tussendoor. Dus niet alleen alcohol. We hebben genoeg drinkpunten", vertelt Pinkpopmanager Niek Murray.

Eerder maakte het festival al bekend dat er dit jaar meer zit- en schaduwplekken te vinden zijn op het terrein. Of de schaduwplekken verder worden uitgebreid, wordt volgens Murray nog bekeken.

Regenjas ook nodig
Zondag lijkt de ergste hitte voorbij te zijn. Dan koelt het naar verwachting flink af. Behalve zonnebrandcrème is het ook aan te raden voor het Pinkpop-publiek om een regenjas mee te nemen voor enkele regen- en onweersbuien. Zware onweersbuien zijn volgens Meteo Limburg niet waarschijnlijk, omdat de lucht beduidend minder warm en droger is dan zaterdag.

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik steeds minder begin uit te kijken naar zaterdag... Op BKS wel eens dit soort temperaturen, maar daar heb je nog een bos waar je in kan vluchten.
Megaland is wel echt heel vervelend met dit weer, dus hier heeft de Pinkpop-organisatie nog wel een kluif aan....
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Hopelijk krijgen we geen annuleringen inzake Corona, zie het nieuws dat het concert van The Rolling Stones vanavond niet doorgaat in de Arena. Goold old Mick Jagger is positief getest.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik steeds minder begin uit te kijken naar zaterdag... Op BKS wel eens dit soort temperaturen, maar daar heb je nog een bos waar je in kan vluchten.
Megaland is wel echt heel vervelend met dit weer, dus hier heeft de Pinkpop-organisatie nog wel een kluif aan....
Ergens ook goed nieuws:

Verwachte CAPE (potentiële onstabiliteit) voor zaterdagavond 18 juni. Ondanks zeer hoge temperaturen is er nauwelijks een signaal zichtbaar. Weermodel GFS

Kans op onweer is dus een stuk kleiner geworden momenteel. Alleen zondagavond iets meer kans.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken