Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.401
Kijk eens naar de aankleding! Ik begin nog meer zin te krijgen…je ziet duidelijk dat hier een nieuw management aan het roer is! En wat heb ik er zin in….
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Oke, prima punt hoor. Maar dan gaan we ook counteren...

Wij hebben Brand, jullie hebben Jupiler!

Kijk, ik vind België een Walhalla voor bier. Zoveel lekkers wordt er daar gebrouwen. En dan ga je godnonderju Jupiler serveren. Dat kan het beste frietje stoof ter wereld dus echt niet repareren...

Ben ik de enige die nog steeds veel schuift met z'n planning? Wordt met de dag lastiger! Nu wil ik ook Grandson zien, wat is dat goed zeg! Maarja Nightwish en Greta van Fleet missen...
Zit een beetje met hetzelfde... Maar ga toch zeker naar Smash into Pieces, stukje Nightwish, verder naar Grandson en laatste deel Greta Van Fleet ? Spotify heeft me overtuigd van Smash Into Pieces en Grandson (toch iets anders dan de rest). Succes met kiezen.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Zit een beetje met hetzelfde... Maar ga toch zeker naar Smash into Pieces, stukje Nightwish, verder naar Grandson en laatste deel Greta Van Fleet ? Spotify heeft me overtuigd van Smash Into Pieces en Grandson (toch iets anders dan de rest). Succes met kiezen.
Ja Smash into Pieces is te gek, die wil ik helemaal zien, en dat ik daardoor deel Nightwish moet missen is wel balen. Maar ja die zie ik in november in Ziggo en heb ik al veel gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Die zaterdag wordt flink smeren en koelen allemaal. Denk dat ik een paar keer de vijvers bij Strijthagen induik ?.
Zoals Jan Smeets zou zeggen: « blijven smeren »!
Maar voor de rest vind ik het persoonlijk zalig als het zomers warm is op een festival !
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
And Saga continues....er zijn 4 stukken post aangeboden bij Post NL en wat zetten ze op de foto....#@#@@@ Flair van mijn vriendin....
Dus nog steeds afwachten of die tickets komen.
Verbaas me dat je pas laatste moment beseft dat je smash into pieces moet zien?
Maar beter laat dan....
2 dagen tot smeren hahaha
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ben ik de enige die nog steeds veel schuift met z'n planning? Wordt met de dag lastiger! Nu wil ik ook Grandson zien, wat is dat goed zeg! Maarja Nightwish en Greta van Fleet missen...

Schuiven niet. Grandson ga ik sowieso zien, tot nu toe het meest geluisterd van alle bands die er staan komend weekend. Voor mij een absoluut hoogtepunt op dag 1!! Nightwish missen vind ik niet zo erg, Greta van Fleet missen we alleen het begin, dus daar kunnen we nog wat van meepikken.

Het zou fijn zijn als er een doorgang van stage 4 richting veld zou zijn, dan ben je meteen bij Noord, nu moet je "helemaal" omlopen.

Stiekem vond ik de tent van Stage 4 wel gezellig, plus wat schaduw tijdens Smash into Pieces, Grandson, Ramkot, Saint PHNX en KennyHoopla was niet gek.
 

jacquesss

Nieuw lid
13 jan 2019
4
12
De vraag is dan of ze vanuit Engeland als één batch naar de Nederlandse vestiging van Ticketmaster of PostNL verstuurd zijn, of direct naar de Collector Ticket-houders. De laatste optie zou de enige verklaring zijn waarom sommige klanten wel al hun tickets hebben ontvangen. Mij lijkt het aannemelijker dat ze als één batch richting PostNL zijn verstuurd, en dat PostNL verantwoordelijk is voor de interne verwerking. Binnen Nederland wijken de levertijden af op basis van regio, sommige regio's ontvangen bv. geen pakketpost op maandag. Als PostNL vanaf vandaag de bulk van de orders uitzend, dan zouden die logischerwijs morgen bij de meeste klanten in de brievenbus moeten verschijnen. Daarom dat ik zelf nog even tot morgenavond afwacht, en zo niet dan laat ik ze ook omzetten.
Mischien de reden dat ze bij mij vorige week binnen kwamen in Belgie.

Tevens net klaar met werk. Morgen alles inpakken en dan woensdag richting Landgraaf nog even na Rowwen Heze s’avonds en donderdag af laten zetten in de buurt van camping B.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Hier ook vandaag niks volgens de PostNL app. Maar gister heb ik ze als e-tickets gekregen. Dus heb gelukkig tickets. Blijf er bij dat ‘t echt belachelijk is hoe ‘t gaat en vindt ‘t erg jammer dat ik ze niet heb en kan gebruiken als ik ze nog ontvang.

Je neemt ze niet voor niets, 23/11/19 ze besteld en betaald en ze niet krijgen ?

krijg vandaag alleen mijn nieuwe OV chipkaart die ik vrijdag verloren was en een nieuwe voor aan gevraagd heb, dat kan dus wel super snel
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Oke, prima punt hoor. Maar dan gaan we ook counteren...

Wij hebben Brand, jullie hebben Jupiler!

Kijk, ik vind België een Walhalla voor bier. Zoveel lekkers wordt er daar gebrouwen. En dan ga je godnonderju Jupiler serveren. Dat kan het beste frietje stoof ter wereld dus echt niet repareren...
Eens met brand > juup. Maar de Apero met speciaal bier gaat dan weer over de brand bierlokaal heen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken