Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien de weersverwachting had ik eigenlijk inmiddels al wel voorbereidingen voor een watergevecht verwacht
Ik kan mij Lowlands 2012 nog goed voor de geest halen.
Mmmh reactie naar ticketmaster gestuurd met de vraag of ze verstuurd zijn. Hebben ze ze meteen ongevraagd omgezet naar etickets. Ene kant blij dat ik in elk geval tickets heb maar zal zuur zijn als ze zo in de bus vallen.
heb die van mij wel afgetikt nu denk ik!
(over de meetings, zie daarvoor het topic, ik zal proberen dat ik t.z.t aanwezig ben op die plek, ongeacht de opkomst)
heb die van mij wel afgetikt nu denk ik!
(over de meetings, zie daarvoor het topic, ik zal proberen dat ik t.z.t aanwezig ben op die plek, ongeacht de opkomst)
Je hoeft weinig meters te maken Dennis. Paar uitstapjes naar de tent, maar vooral rondjes draaien bij zuid/noord. Behalve dan voor je angusburger, broodje kroket en de nodige pils (en af en toe een watertje?).
Mijn schema is ook rond! Bold waar ik het meest naar uitkijk. Een aantal plekken in het schema heb ik niet echt iets wat me interessant lijkt, dan loop ik gewoon mee met waar de vriendengroep heen gaat.
Vrijdag: Ten Times a Million - ... - ... - IDLES - Nightwish - Greta van Fleet - Twenty One Pilots - Nothing But Thieves - Metallica
Zaterdag: Son Mieux - Ramkot - Frank Carter & The Rattlesnakes - Crowded House - Chef'Special - KennyHoopla - Deftones - Måneskin - Royal Blood - Pearl Jam
Zondag: Navarone - Dead Poet Society - Turnstile - ... - Inhaler - De Staat - Interpol - Sea Girls - Volbeat - Imagine Dragons
Kom er wel achter dat ik veel van dit lijstje als eens gezien heb (GvF, 21P, NBT, Son Mieux, Royal Blood, De Staat en Sea Girls)
Onze dagen zouden waarschijnlijk niet heel meer uiteen kunnen lopen, Dennis! Al heb je wel veel aangestipt, dus denk dat we wel wat van hetzelfde gaan zien.
Het gaat verdorie een heet weekendje worden. Ik zie dat er wel ook wat wolken staan, zou wat bewolking bij dertig plus graden wel kunnen waarderen. En verder petje op en af en toe een watertje extra ipv bier (scheelt ook weer in de portemonnee)
Wat ik bij dit soort hitte doe, is een natte doek in de nek leggen. Elk uurtje even opnieuw nat maken, evenals de pet. Voor mij is het dan goed te doen.
Wat ik bij dit soort hitte doe, is een natte doek in de nek leggen. Elk uurtje even opnieuw nat maken, evenals de pet. Voor mij is het dan goed te doen.
Jan Smeets nam afscheid van Pinkpop, maar echt weg is ie natuurlijk niet. We zochten hem op in Geleen en vroegen hem wat hij het meest mist. ‘Alles. Ik heb dit gedaan op verzoek van mijn kinderen. Die zeiden: "Pap, dat gedoe moet je niet meer doen".’
Je hoeft weinig meters te maken Dennis. Paar uitstapjes naar de tent, maar vooral rondjes draaien bij zuid/noord. Behalve dan voor je angusburger, broodje kroket en de nodige pils (en af en toe een watertje?).