Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Lijkt het zo of maakt pinkpop de camping en stuk minder ruim ofgezette dan te voren?
Partytenten en paracols verboden. Camping parkeertickets uitverkocht.
Zal een slechte zaak zijn.
Zeker als het overdag 30 graden wordt, dat je enige schaduw je plastic sauna is op het camping veld
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Paddy

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Ik zie ook 3 dezelfde zegeltjes...hoe weet je dat dan tickets zijn. Het zijn drie enveloppen
Ik had er 3 besteld, zijn 3 dezelfde adresstickers , dus dat moeten ze wel zijn. staat ook Netherlands vermeld ( kwamen toch van een Engelse drukker ).
Maar blijf erbij dat het kantje boord is, hadden ze al veel eerder moeten versturen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Hier ook vandaag niks volgens de PostNL app. Maar gister heb ik ze als e-tickets gekregen. Dus heb gelukkig tickets. Blijf er bij dat ‘t echt belachelijk is hoe ‘t gaat en vindt ‘t erg jammer dat ik ze niet heb en kan gebruiken als ik ze nog ontvang.

Je neemt ze niet voor niets, 23/11/19 ze besteld en betaald en ze niet krijgen ?

krijg vandaag alleen mijn nieuwe OV chipkaart die ik vrijdag verloren was en een nieuwe voor aan gevraagd heb, dat kan dus wel super snel
en wanneer heb je ze omgezet naar e-tickets?... Ik heb echt geen zin om dat donderdag ochtend te doen en dan tot de conclusie te komen dat je die ook pas de volgende dag (of later krijgt) Ik vind dit echt een aanfluiting! Zoals je zegt eind 2019 besteld, betaald en dan nog niks ontvangen. Pinkpop lees je mee!!!!???

Ik vind overigens dat Ticketmaster tickets sowieso als e-ticket erin moet zetten, fysieke kaartjes kunnen ook verloren worden.... dan heb je niks. Maar goed zij hebben er voor geleerd...
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
en wanneer heb je ze omgezet naar e-tickets?... Ik heb echt geen zin om dat donderdag ochtend te doen en dan tot de conclusie te komen dat je die ook pas de volgende dag (of later krijgt) Ik vind dit echt een aanfluiting! Zoals je zegt eind 2019 besteld, betaald en dan nog niks ontvangen. Pinkpop lees je mee!!!!???

Ik vind overigens dat Ticketmaster tickets sowieso als e-ticket erin moet zetten, fysieke kaartjes kunnen ook verloren worden.... dan heb je niks. Maar goed zij hebben er voor geleerd...
Had vrijdag via tickets in account berichtje gestuurd dat ik ze nu echt wilde hebben en ik ‘t allemaal maar belachelijk vond dat ze zo laat verstuurd zijn. Gister daar dus reactie op met e-tkts in de mail. En helaas onbruikbare collector tkts als deze toch nog komen. Omdat ze ongeldig zijn gemaakt. Baal er echt van had graag de collector tkts gewoon gehad en gebruikt

Ben ook nog niet klaar met ticketmaster. Als ik ze helemaal niet of te laat krijg en ik al weg ben, dan wil ik de betaalde 5,95 hoe dan ook terug. Mag hopen dat ze hier van leren en misschien maar kijken voor drukker in
Nederland. Sorry weet naam niet meer, maar paar reacties terug was er iemand wie z’n vader in drukkerij werkt
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ik hou nog even mijn hoop er op dat ze vandaag of morgen dan maar komen.
pas als ik ze woensdag avond niet heb en donderdag geen aanwijzing in de postnl app, dan gaat bij mij ook de teleurstelling plaatsmaken voor woede en moedeloosheid.

verdomme, in november 2019 die dingen besteld, hoe kan je ze dan met vertraging te laat laten toesturen? meer dan 2 jaar de tijd gehad zeg...
 
  • Leuk
Waarderingen: michel2.002

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Ja Smash into Pieces is te gek, die wil ik helemaal zien, en dat ik daardoor deel Nightwish moet missen is wel balen. Maar ja die zie ik in november in Ziggo en heb ik al veel gezien.
en wanneer heb je ze omgezet naar e-tickets?... Ik heb echt geen zin om dat donderdag ochtend te doen en dan tot de conclusie te komen dat je die ook pas de volgende dag (of later krijgt) Ik vind dit echt een aanfluiting! Zoals je zegt eind 2019 besteld, betaald en dan nog niks ontvangen. Pinkpop lees je mee!!!!???

Ik vind overigens dat Ticketmaster tickets sowieso als e-ticket erin moet zetten, fysieke kaartjes kunnen ook verloren worden.... dan heb je niks. Maar goed zij hebben er voor geleerd...
Bij mij was het omzetten binnen een uur geregeld nadat ik ze een bericht had gestuurd. Je moet het wel via je account doen dan wordt het met voorrang opgepakt.

selecteer je ticket en dan helemaal onderaan “ hulp nodig met je bestelling -> dan rechts in het keuzemenu hulp met mijn tickets -> vraag over bezorging tickets -> ik heb mijn tickets niet ontvangen per post.
vraag om de tickets om te zetten naar etickets.
Je krijgt dan eerst een standaard mail terug waarin ook staat dat evenementen die binnen een paar dagen beginnen met voorrang worden behandeld. Daarna zul je een mail krijgen dat je tickets omgezet worden en die ontvang je dan per mail.

succes en komt goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
ik hou nog even mijn hoop er op dat ze vandaag of morgen dan maar komen.
pas als ik ze woensdag avond niet heb en donderdag geen aanwijzing in de postnl app, dan gaat bij mij ook de teleurstelling plaatsmaken voor woede en moedeloosheid.

verdomme, in november 2019 die dingen besteld, hoe kan je ze dan met vertraging te laat laten toesturen? meer dan 2 jaar de tijd gehad zeg...
Helemaal mee eens. Tip...wacht niet tot donderdag. Ticketmaster is met telefoon niet bereikbaar. Op mail wachten ze 3 dagen met reactie en beste manier om ze te bereiken is twitter chat
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Bij mij was het omzetten binnen een uur geregeld nadat ik ze een bericht had gestuurd. Je moet het wel via je account doen dan wordt het met voorrang opgepakt.

selecteer je ticket en dan helemaal onderaan “ hulp nodig met je bestelling -> dan rechts in het keuzemenu hulp met mijn tickets -> vraag over bezorging tickets -> ik heb mijn tickets niet ontvangen per post.
vraag om de tickets om te zetten naar etickets.
Je krijgt dan eerst een standaard mail terug waarin ook staat dat evenementen die binnen een paar dagen beginnen met voorrang worden behandeld. Daarna zul je een mail krijgen dat je tickets omgezet worden en die ontvang je dan per mail.

succes en komt goed.
oke, da's een goeie...

ik vraag me alleen af, heeft dat omzetten nog consequenties voor de voorrang bij de verkoop van 2023, 2024 en 2025 als je tickets laat omzetten? zal vast niet, maar geen idee hoe dat in de kleine lettertjes verwerkt is?
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
oke, da's een goeie...

ik vraag me alleen af, heeft dat omzetten nog consequenties voor de voorrang bij de verkoop van 2023, 2024 en 2025 als je tickets laat omzetten? zal vast niet, maar geen idee hoe dat in de kleine lettertjes verwerkt is?

nee want ze blijven gewoon in je account staan alleen worden de oude ongeldig gemaakt. Zelfde als je ze bijvoorbeeld kwijt zou zijn kun je vragen voor nieuwe.
je zult je oude tickets ook nog zien staan alleen staat er geannuleerd bij.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Bij mij was het omzetten binnen een uur geregeld nadat ik ze een bericht had gestuurd. Je moet het wel via je account doen dan wordt het met voorrang opgepakt.

selecteer je ticket en dan helemaal onderaan “ hulp nodig met je bestelling -> dan rechts in het keuzemenu hulp met mijn tickets -> vraag over bezorging tickets -> ik heb mijn tickets niet ontvangen per post.
vraag om de tickets om te zetten naar etickets.
Je krijgt dan eerst een standaard mail terug waarin ook staat dat evenementen die binnen een paar dagen beginnen met voorrang worden behandeld. Daarna zul je een mail krijgen dat je tickets omgezet worden en die ontvang je dan per mail.

succes en komt goed.
Thanks! had sowieso al een reactie een tijdje terug van Ticketmaster dat ik op donderdag eventueel ook naar de kassa kon lopen als ik ze niet zou hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maurice van de M

RicoVE2812

Nieuw lid
9 jun 2022
2
1
Lijkt het zo of maakt pinkpop de camping en stuk minder ruim ofgezette dan te voren?
Partytenten en paracols verboden. Camping parkeertickets uitverkocht.
Zal een slechte zaak zijn.
Zeker als het overdag 30 graden wordt, dat je enige schaduw je plastic sauna is op het camping veld
Partytenten probeerden ze in 2018 ook al te verbieden, maar daar kwamen destijds veel negatieve reacties op.
Ik vraag mij echter af of dit nu nog gaat gebeuren.
 

marcelboer

Playlistbediener
14 jun 2022
9
6
Zullen de parkeertickets voor camping C echt uitverkocht zijn? Op de site van pinkpop staat dat die nog niet uitverkocht zouden zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken