Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Of ze beginnen iedere dag wat later maar dat lijkt me niet.

Daar lijkt het niet op, lijkt op redelijk zelfde starttijden

staat op de site:
openingstijden festivalterrein

Vrijdag 17 juni 2022 van 12:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:00 uur.
Zaterdag 18 juni 2022 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 12:45 uur.
Zondag 19 juni 2022 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 12:45 uur.

De reguliere Pinkpop campings A/B/C zijn geopend van donderdag 16 juni 18:00 uur tot maandag 20 juni 12.00 uur.

Tijden onder voorbehoud van wijzigingen!
 

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
overigens staat in het artikel ook dat Murray verwacht circa veertig a vijftig acts te presenteren op festivaleditie in 2022...

dat zijn er een tiental minder dan voorgaande edities?
zou dat inhouden dat Stage 4 gaat vervallen?
Dus we zitten ongeveer op de helft met de line-up ? benieuwd wat er verder nog bij komt ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
ja, idd... dan zijn we met 23 namen nu al redelijk op de helft.

ik denk nog zo iets dan, als ik Stage 4 zou weglaten dan???
nog 24 namen dan, zou dan 47 namen zijn.

(met wilde gokjes er tussen)

VRIJDAG (13:00 - 00:00)
mainstage
Danny Vera - Nothing But Thieves - Nightwish - David Guetta - Metallica
IBA Parkstadstage / Noord
? - Heideroosjes - ? – Placebo - Twenty One Pilots
Birghtlandstent
Elle Hollis - ? - Froukje - Ramkot - The Pretty Reckless
1x Garden of Love?

ZATERDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Ronnie Flex - Maneskin - Crowded House - Deftones - Pearl Jam
IBA Parkstadstage / Noord
Zwangere Guy - ? - ?- ? - Royal Blood
Birghtlandstent
? - Frank Carter - Courtney Barnett - Sea Girls - Lost Frequencies
1x Garden of Love?

ZONDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Rudeboy plays Urban Dance Squad - Sam Fender - Greta van Fleet - Volbeat - Imagine Dragons - Martin Garrix
IBA Parkstadstage / Noord
Rival Sons - Dermot Kennedy - Zara Larsson - Nile Rodgers - Queens of the Stoneage
Birghtlandstent
? - Inhaler - Interpol - Eefje de Visser - Scooter
1x Garden of Love?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
ja, idd... dan zijn we met 23 namen nu al redelijk op de helft.

ik denk nog zo iets dan, als ik Stage 4 zou weglaten dan???
nog 24 namen dan, zou dan 47 namen zijn.

(met wilde gokjes er tussen)

VRIJDAG (13:00 - 00:00)
mainstage
Danny Vera - Nothing But Thieves - Nightwish - David Guetta - Metallica
IBA Parkstadstage / Noord
? - Heideroosjes - ? – Placebo - Twenty One Pilots
Birghtlandstent
Elle Hollis - ? - Froukje - Ramkot - The Pretty Reckless
1x Garden of Love?

ZATERDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Ronnie Flex - Maneskin - Crowded House - Deftones - Pearl Jam
IBA Parkstadstage / Noord
Zwangere Guy - ? - ?- ? - Royal Blood
Birghtlandstent
? - Frank Carter - Courtney Barnett - Sea Girls - Lost Frequencies
1x Garden of Love?

ZONDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Rudeboy plays Urban Dance Squad - Sam Fender - Greta van Fleet - Volbeat - Imagine Dragons - Martin Garrix
IBA Parkstadstage / Noord
Rival Sons - Dermot Kennedy - Zara Larsson - Nile Rodgers - Queens of the Stoneage
Birghtlandstent
? - Inhaler - Interpol - Eefje de Visser - Scooter
1x Garden of Love?
Wow dat zou echt een mooie line up zijn!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
ja, idd... dan zijn we met 23 namen nu al redelijk op de helft.

ik denk nog zo iets dan, als ik Stage 4 zou weglaten dan???
nog 24 namen dan, zou dan 47 namen zijn.

(met wilde gokjes er tussen)

VRIJDAG (13:00 - 00:00)
mainstage
Danny Vera - Nothing But Thieves - Nightwish - David Guetta - Metallica
IBA Parkstadstage / Noord
? - Heideroosjes - ? – Placebo - Twenty One Pilots
Birghtlandstent
Elle Hollis - ? - Froukje - Ramkot - The Pretty Reckless
1x Garden of Love?

ZATERDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Ronnie Flex - Maneskin - Crowded House - Deftones - Pearl Jam
IBA Parkstadstage / Noord
Zwangere Guy - ? - ?- ? - Royal Blood
Birghtlandstent
? - Frank Carter - Courtney Barnett - Sea Girls - Lost Frequencies
1x Garden of Love?

ZONDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Rudeboy plays Urban Dance Squad - Sam Fender - Greta van Fleet - Volbeat - Imagine Dragons - Martin Garrix
IBA Parkstadstage / Noord
Rival Sons - Dermot Kennedy - Zara Larsson - Nile Rodgers - Queens of the Stoneage
Birghtlandstent
? - Inhaler - Interpol - Eefje de Visser - Scooter
1x Garden of Love?
Ik denk dat nightwish toch echt wel de sub voor Metallica is. Daarnaast staat de main op zondag iets te vol.

Interpol lijkt mij trouwens de afsluiter van de tent.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
David Guetta tussen Nightwish en Metallica zou me wat onlogisch lijken. En Interpol heb je erg laag staan. Placebo zie ik ook niet echt gebeuren.

Verder een vrij realistische line-up!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
ja, idd... dan zijn we met 23 namen nu al redelijk op de helft.

ik denk nog zo iets dan, als ik Stage 4 zou weglaten dan???
nog 24 namen dan, zou dan 47 namen zijn.

(met wilde gokjes er tussen)

VRIJDAG (13:00 - 00:00)
mainstage
Danny Vera - Nothing But Thieves - Nightwish - David Guetta - Metallica
IBA Parkstadstage / Noord
? - Heideroosjes - ? – Placebo - Twenty One Pilots
Birghtlandstent
Elle Hollis - ? - Froukje - Ramkot - The Pretty Reckless
1x Garden of Love?

ZATERDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Ronnie Flex - Maneskin - Crowded House - Deftones - Pearl Jam
IBA Parkstadstage / Noord
Zwangere Guy - ? - ?- ? - Royal Blood
Birghtlandstent
? - Frank Carter - Courtney Barnett - Sea Girls - Lost Frequencies
1x Garden of Love?

ZONDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
Rudeboy plays Urban Dance Squad - Sam Fender - Greta van Fleet - Volbeat - Imagine Dragons - Martin Garrix
IBA Parkstadstage / Noord
Rival Sons - Dermot Kennedy - Zara Larsson - Nile Rodgers - Queens of the Stoneage
Birghtlandstent
? - Inhaler - Interpol - Eefje de Visser - Scooter
1x Garden of Love?
David Guetta is live niet zo heel best, dus hoop het eigenlijk niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Interpol mag toch om z’n minst die Brightlands afsluiten. Een beetje respect voor deze helden.
Ze staan anders niet heel hoog op de lineup pagina. Aangezien ik Lost Frequencies als Brightlands afsluiter verwacht, zou ik dan Interpol rond die plek op de lineup pagina verwachten.
Maar ze hebben enkel Frank Carter, Inhaler en Elle Hollis onder zich staan. Waarvan Elle Hollis al zeker tent opener is. Op zondag heeft Interpol enkel Inhaler onder zich staan op de lineup pagina. Ik kijk er niet gek van op als ze niet zo'n hele late spot op de dag krijgen?

Dat heeft niets met respect te maken of gebrek aan respect??? Maar meer met analyse van de lineup pagina... maar daar kan ik ook naast zitten, het is maar een gok.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Laten we het in dat geval positief bekijken. Op het moment dat Interpol (on)terecht zo laag staat, betekent het dat er namen bij komen die nog groter zijn ?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Nightwish - David Guetta - Metallica moet de beste combo in de geschiedenis van de festivals zijn. Al komt Iron Maiden - A-Trak - Black Eyed Peas aardig in de buurt.
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Een bericht van Kensington
Na bijna 15 jaar samen Kensington te zijn, moeten we helaas aankondigen dat Eloi eind volgende zomer (2022) de band zal verlaten. Alle nog geplande optredens gaan door en we spelen onze laatste shows samen op 3 en 4 september 2022 in Ziggo Dome, Amsterdam.
Er is geen ruzie of onenigheid, maar wel een verschil in toekomstvisie. Jan, Casper en Niles willen nog steeds hun leven aan Kensington wijden, Eloi wil dit niet langer. Dat is de beknopte versie. Om hier verder op in te gaan zijn we aanstaande zondag te gast bij Humberto, 21.30 uur, RTL4.
We snappen dat dit veel kan zijn om te verwerken voor iedereen die zoveel tijd en liefde in onze band heeft gestoken. We vatten dit zelf ook zeker niet licht op. Het is en blijft een eer om onze muziek met jullie te delen. We hebben de afgelopen 14 jaar waanzinnige en onvergetelijke momenten beleefd en daar zullen we jullie altijd ontzettend dankbaar voor blijven.
Wat dit verder voor de toekomst betekent weten we op dit moment nog niet. We weten wel dat Kensington niet zal eindigen: Jan, Casper en Niles zullen in de loop van de tijd hier een nieuwe vorm voor vinden. Maar eerst gaan we dit hoofdstuk samen en vol goede moed afsluiten! We kijken er naar uit om het komende jaar in deze formatie te voltooien en daar met jullie van te genieten. Onze laatste shows samen zullen we spelen op 3 en 4 september 2022 in Ziggo Dome Amsterdam. We hopen jullie daar allemaal te zien. Het wordt episch, dat beloven we.
This is far from over yet!
Casper, Eloi, Jan & Niles
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe en DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Een bericht van Kensington
Na bijna 15 jaar samen Kensington te zijn, moeten we helaas aankondigen dat Eloi eind volgende zomer (2022) de band zal verlaten. Alle nog geplande optredens gaan door en we spelen onze laatste shows samen op 3 en 4 september 2022 in Ziggo Dome, Amsterdam.
Er is geen ruzie of onenigheid, maar wel een verschil in toekomstvisie. Jan, Casper en Niles willen nog steeds hun leven aan Kensington wijden, Eloi wil dit niet langer. Dat is de beknopte versie. Om hier verder op in te gaan zijn we aanstaande zondag te gast bij Humberto, 21.30 uur, RTL4.
We snappen dat dit veel kan zijn om te verwerken voor iedereen die zoveel tijd en liefde in onze band heeft gestoken. We vatten dit zelf ook zeker niet licht op. Het is en blijft een eer om onze muziek met jullie te delen. We hebben de afgelopen 14 jaar waanzinnige en onvergetelijke momenten beleefd en daar zullen we jullie altijd ontzettend dankbaar voor blijven.
Wat dit verder voor de toekomst betekent weten we op dit moment nog niet. We weten wel dat Kensington niet zal eindigen: Jan, Casper en Niles zullen in de loop van de tijd hier een nieuwe vorm voor vinden. Maar eerst gaan we dit hoofdstuk samen en vol goede moed afsluiten! We kijken er naar uit om het komende jaar in deze formatie te voltooien en daar met jullie van te genieten. Onze laatste shows samen zullen we spelen op 3 en 4 september 2022 in Ziggo Dome Amsterdam. We hopen jullie daar allemaal te zien. Het wordt episch, dat beloven we.
This is far from over yet!
Casper, Eloi, Jan & Niles
He, jammer.

En weer een artiest waarvan de prioriteiten in de Corona periode zijn verschoven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
dit is toch des te meer aanleiding om ze te herbevestigen voor Pinkpop??? of wat dan...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Toch jammer dat we dan pas weer kunnen steggelen over of ze headliner zouden zijn als ze een reünie houden.

Open het 2031 topic maar, ik voorzie de eerste headliner!
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken