Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Met the killers op rw hebben zij echt wel weer een sterke naam toegevoegd, hopen dat pinkpop ook nog met mooie toevoegingen gaat komen.
of je er nu fan van bent of niet Killers is toch gewoon een grote naam voor je line up?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Met the killers op rw hebben zij echt wel weer een sterke naam toegevoegd, hopen dat pinkpop ook nog met mooie toevoegingen gaat komen.
of je er nu fan van bent of niet Killers is toch gewoon een grote naam voor je line up?
Ik geloof dat de RW fanboys een andere mening hebben :)
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Volgens mij heeft Kygo een keer net na de middag op de mainstage gestaan..

Een DJ-act laat in de tent kan dan wel weer werken. Above & Beyond jaren geleden in de tent was erg tof.
Ik zei van de week al tegen mijn vrienden zou mij niks verbazen als Kygo ook een optreden geeft op pinkpop. The Killers zou wel een mooie toevoeging zijn, maar die komen denk ik toch niet. Voordat we wederom weer hoge verwachtingen krijgen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Volgens mij heeft Kygo een keer net na de middag op de mainstage gestaan..

Een DJ-act laat in de tent kan dan wel weer werken. Above & Beyond jaren geleden in de tent was erg tof.
Ja en Avicii die de 3FM-stage destijds afsloot. In het vind het eerlijk gezegd wel leuk, de tijd van dance feesten heb ik wel een klein beetje achter de rug (al hoewel recentelijk nog wel naar een Hardcore festival ben geweest, en bezoek ook wel jaarlijks wat Trance evenementen). Maar ik vind het wel leuk om dat soort namen mee te pakken, veel leuker dan de zoveelste keer Kensington of The Script.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Met the killers op rw hebben zij echt wel weer een sterke naam toegevoegd, hopen dat pinkpop ook nog met mooie toevoegingen gaat komen.
of je er nu fan van bent of niet Killers is toch gewoon een grote naam voor je line up?
Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden zonder als een pretentious snob te klinken, maar ik denk dat velen het iets te veel binnen de lijntjes gekleurd vinden (is dat beter dan weinig spannend?).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden zonder als een pretentious snob te klinken, maar ik denk dat velen het iets te veel binnen de lijntjes gekleurd vinden (is dat beter dan weinig spannend?).
Prima verwoord. Een lekker veilige boeking dus.

@Dennis: respect to the man in the ice cream van!
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Nu we het toch over DJ's hebben. Wellicht niet de gigantische namen waar we het nu over hebben, echter hebben we al wel een DJ staan deze editie. Lost Frequencies is denk ik best een leuke boeking qua mainstream muziek, ben alleen wel benieuwd wat het 'live' gedeelte inhoud.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Iets als dit?
Vond dit een toffe boeking en zou ik graag willen zien. Maar de keuze tegenover (waarschijnlijk) een royal blood op Noord is die keuze wel makkelijk te maken, waardoor ik helaas deze dj set zal missen
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
586
371
Kleine kans hoor maar stel pinkpop zou een grote techno-dj boeken… dan is het genre van het festival gewoon compleet veranderd! Als ze bijvoorbeeld : “reinier zonneveld!”, “charlotte de witte”, of iemand anders weten te strikken…
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kleine kans hoor maar stel pinkpop zou een grote techno-dj boeken… dan is het genre van het festival gewoon compleet veranderd! Als ze bijvoorbeeld : “reinier zonneveld!”, “charlotte de witte”, of iemand anders weten te strikken…
Charlotte de witte zou gaaf zijn! Of een amelie lens. Zou verrassend zijn maar verwacht het nooit op pinkpop.

Zet er Tiesto of Galantis neer en ik ben ook zeer tevreden. Of Tame Impala na ID (dromen mag)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en emilejol

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hoe weet je dat?
"Eind november, begin december hoopt Murray de volgende rits namen bekend te kunnen maken. Voor Sinterklaas in ieder geval. Kaartjes zijn leuke cadeautjes."
volgens (premium) artikel in De Limburger 1 november.
limburger.nl/cnt/dmf20211101_95564385

edit: en 2 november in de papieren versie van het blad
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
"Eind november, begin december hoopt Murray de volgende rits namen bekend te kunnen maken. Voor Sinterklaas in ieder geval. Kaartjes zijn leuke cadeautjes."
volgens (premium) artikel in De Limburger 1 november.
limburger.nl/cnt/dmf20211101_95564385

edit: en 2 november in de papieren versie van het blad
overigens staat in het artikel ook dat Murray verwacht circa veertig a vijftig acts te presenteren op festivaleditie in 2022...

dat zijn er een tiental minder dan voorgaande edities?
zou dat inhouden dat Stage 4 gaat vervallen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
overigens staat in het artikel ook dat Murray verwacht circa veertig a vijftig acts te presenteren op festivaleditie in 2022...

dat zijn er een tiental minder dan voorgaande edities?
zou dat inhouden dat Stage 4 gaat vervallen?
Of ze beginnen iedere dag wat later maar dat lijkt me niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken