Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
wat ik raar vind, dat de "skydeck" op de wilhelminaberg zal staan en dat je zicht hebt op de mainstage.

er is nog nooit zicht geweest van de skiberg letterlijk in/op de mainstage?
gaat de mainstage anders komen te staan of zo?
of staat er nog een andere sky-deck op het terrein, los van de Wilheminaberg skydeck?
Het heet de Wilhelmina skydeck, kan nergens terugvinden dat deze daadwerkelijk op de berg zou staan.
Ik denk dan ook dat deze links naast het podium, ongeveer waar het rolstoel platform altijd staat, zal komen..
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik zou het overigens helemaal niet erg vinden als pinkpop niet uitverkoopt, ik denk dat de meeste hier zich wel die uitverkochte dagen kan herinneren dat het overal druk is op het terrein.
Bij de bar, bij de wc’s zelfs de kalm aan laan was toen vol.

ik zeg 50.000 man per dag zou goed zijn!
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik zou het overigens helemaal niet erg vinden als pinkpop niet uitverkoopt, ik denk dat de meeste hier zich wel die uitverkochte dagen kan herinneren dat het overal druk is op het terrein.
Bij de bar, bij de wc’s zelfs de kalm aan laan was toen vol.

ik zeg 50.000 man per dag zou goed zijn!
Eens! 50k is prima!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
55.000 tot 60.000 man is prima te doen. Uitverkocht (65.000) of zelfs opschalen tot 70.000 (PJ dag in 2018) is eigenlijk te druk inderdaad. En dan alle drie de dagen een beetje goed bezet, en rond de 25 graden en zon. Waar kan ik tekenen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
55.000 tot 60.000 man is prima te doen. Uitverkocht (65.000) of zelfs opschalen tot 70.000 (PJ dag in 2018) is eigenlijk te druk inderdaad. En dan alle drie de dagen een beetje goed bezet, en rond de 25 graden en zon. Waar kan ik tekenen?
ja, precies, dit dus.

rond die 60.000 merk je toch echt al problemen bij de toiletten en de barren. het vershil van 5.000 meer of 5.000 minder is al meteen heel duidelijk te merken.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik zou het overigens helemaal niet erg vinden als pinkpop niet uitverkoopt, ik denk dat de meeste hier zich wel die uitverkochte dagen kan herinneren dat het overal druk is op het terrein.
Bij de bar, bij de wc’s zelfs de kalm aan laan was toen vol.

ik zeg 50.000 man per dag zou goed zijn!
De kalm aan laan is bijna altijd druk vanaf 15.00 ongeacht of het uitverkocht is of niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De kalm aan laan is bijna altijd druk vanaf 15.00 ongeacht of het uitverkocht is of niet.
is dat zo... geen idee?
ik loop er voor de start van de eerste act wel een keertje doorheen als ik over het terrein loop, maar kom er daarna niet meer.

gek eigenlijk, je zou denken dat steeds later op de dag juist de meest intressante acts spelen, gek dat het dan juist daar druk is?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
is dat zo... geen idee?
ik loop er voor de start van de eerste act wel een keertje doorheen als ik over het terrein loop, maar kom er daarna niet meer.

gek eigenlijk, je zou denken dat steeds later op de dag juist de meest intressante acts spelen, gek dat het dan juist daar druk is?
Niks geks aan. Hoe later op de dag, hoe meer honger mensen krijgen. En je komt daar voornamelijk om te eten toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Voor mensen die Zara Larsson niet kennen:


Qua pop dames niet de minste om op je festival te hebben… Die auto tune af en toe hebben we het niet over ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
is dat zo... geen idee?
ik loop er voor de start van de eerste act wel een keertje doorheen als ik over het terrein loop, maar kom er daarna niet meer.

gek eigenlijk, je zou denken dat steeds later op de dag juist de meest intressante acts spelen, gek dat het dan juist daar druk is?
Helemaal niet gek. De grote namen zijn niet voor iedereen de meest interessante namen.

En de meeste mensen krijgen tussen 5 en 8 toch wel honger.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken