Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Nou mijn weekendtickets zijn ook binnen! Ben om eerlijk te zijn wel een beetje teleurgesteld over de vrijdag. Ik heb 21 Pilots nog nooit live gezien en ervan uitgaande dat die (deels) gelijk zullen spelen met Nightwish komt daar voorlopig helaas ook geen verandering in. ? Teveel leuke dingen op een dag dus hahahaha.
Ze zullen waarschijnlijk geen minuut tegelijk spelen. Je enige 'uitdaging' is de wandeling van Main naar Noord stage. Laatste stukkie Nightwish beetje naar achteren gaan staan, en na het slotakkoord een sprintje trekken. Komt helemaal goed joh!
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Ze zullen waarschijnlijk geen minuut tegelijk spelen. Je enige 'uitdaging' is de wandeling van Main naar Noord stage. Laatste stukkie Nightwish beetje naar achteren gaan staan, en na het slotakkoord een sprintje trekken. Komt helemaal goed joh!
Hahaha gaan we zeker proberen!! Thanks
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Toch worden nu dan tickets voor 300 piek verkocht op Ticketswap. Het is natuurlijk bizar naïef als je ze koopt, maar als verkoper ben je wel echt een nare hond.
Ik volg voetbal, politiek en een samenleving die last heeft van Corona. Het land zit barstensvol met nare honden. Gewoon opletten dat je niet gebeten word...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.471
Ik volg voetbal, politiek en een samenleving die last heeft van Corona. Het land zit barstensvol met nare honden. Gewoon opletten dat je niet gebeten word...
True, maar de idealist in mij ziet toch liever dat valse honden worden geweerd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Je zegt dat iemand die de keuze maakt voor een Skydeck niet echt graag naar Pinkpop wil, maar je kan ook zeggen dat zo iemand gewoon een andere festivalbeleving zoekt. Sommige mensen hebben een heerlijke festivalbeleving vanaf een kleedje achterin het veld. Als dat voor je werkt, kan het vanaf een skydeck ook werken lijkt me en als je dat kan betalen, prima. Ik merk dan niks van die mensen, want die staan daar dan ver weg van mij.

En dat is dan dus de tiende van de 10 die jij noemt. Als ik die tiende was, zou ik waarschijnlijk op het politiebureau eindigen omdat ik één van de andere 9 op zijn bek had geslagen voor het verpesten van mijn (dure) festival met zijn geklets.
Jezus man doe eens rustig, ik zeg toch juist dat ik er zelf geen probleem mee heb? Alleen het is wel gewoon vaak ander publiek maar nogmaals niks mis mee is. Ik benoem hier enkel mijn ervaring met dat soort VIP decks. Dat je dat niet aanstaat blijkbaar kan ik ook niks aan doen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Gaat inderdaad prima! Alleen bij een echt drukke dag, zoals laatste keer Pearl Jam, kost het wat moeite.
Of toen het hele land Kensington wou zien en ze op Noord geboekt waren. Kwam niet eens in de buurt van het terrein voor het podium. Toen maar naar de tent gelopen voor Sheppard. Prima keuze gebleken...
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Mijn ervaring is ook dat als je niet écht vooraan wilt staan, het best doable is.
Ah top, thanks voor de tips hahaha! Bij Nightwish hoef ik sowieso niet vooraan want dat is me al vaak genoeg gelukt en ik ben ook weer niet zo’n groot fan van 21P dat ik daar per se vooraan wil staan, zolang ik ze maar kan zien.

Ik heb er in ieder geval nu al zin in!!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Of toen het hele land Kensington wou zien en ze op Noord geboekt waren. Kwam niet eens in de buurt van het terrein voor het podium. Toen maar naar de tent gelopen voor Sheppard. Prima keuze gebleken...

Jep, af en toe slaan ze de plank wel mis en zetten ze een veel te populaire artiest op Noord neer.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Iets anders: Heeft iemand een idee waarom men met de 'afterparty's' op camping A in de hal gestopt is?
Vind dat wel jammer, camping A is lekker dichtbij het festival terrein, maar nu moet je dat hele eind naar B lopen snachts :)
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
299
Iets anders: Heeft iemand een idee waarom men met de 'afterparty's' op camping A in de hal gestopt is?
Vind dat wel jammer, camping A is lekker dichtbij het festival terrein, maar nu moet je dat hele eind naar B lopen snachts :)
Afgelopen jaar waren de afterparty’s ook al bijna alleen maar op camping B dacht ik.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Bedenkende dat Adèle ook nog met een zaal show naar Nederland komt ….wordt een duur en vooral druk concert jaar zo?…. Alles lijkt wel te gaan touren overal
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Bedenkende dat Adèle ook nog met een zaal show naar Nederland komt ….wordt een duur en vooral druk concert jaar zo?…. Alles lijkt wel te gaan touren overal
ik wacht nog op de tour van Springsteen en AC/DC... zal ook wel ticketstress worden!!

en ben toch wel teleurgesteld dat The Eagles op de zelfde dag als Pinkpop vrijdag is... anders was ik daar vast met mijn vader naar toe gegaan.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Iets anders: Heeft iemand een idee waarom men met de 'afterparty's' op camping A in de hal gestopt is?
Vind dat wel jammer, camping A is lekker dichtbij het festival terrein, maar nu moet je dat hele eind naar B lopen snachts :)
Ze hebben het pleintje bij camping B behoorlijk geüpgraded met die enorme hal die de grote tent vervangt. Die kosten moeten er wel uit natuurlijk...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken