Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Ben ook wel benieuwd naar de Skydeck sowieso, dat betekent eigenlijk ook dat de top van de skieberg niet toegankelijk is voor nieuwsgierigen aankomende jaren. Zal toch ook een omslag zijn, komen toch best wat mensen tijdens Pinkpop op de berg zitten om naar het terrein met de mierenhoop te kijken.
Lijkt me een onmogelijke opgave, want je kunt de berg ook (mits in goede conditie) relatief makkelijk bewandelen aan de achterkant vanaf de Winselerhof.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Weekend tickets waren net 5800 voor me, paar minuten later erdoor.. Niks gepakt, aangezien we nog voorzien zijn van 2020 tickets.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Ik kon er probleemloos doorheen, al mijn maten ook. Uiteindelijk heeft iedereen zelfs gewoon zijn eigen kaartjes gepakt en heeft niemand voor een ander hoeven te pakken. Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat de 3dagentickets eruit zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Maar hoezo heb je minder met muziek als je je een VIP-kaartje kan veroorloven? Moet je anders even op de bankrekening van de heren Metallica kijken wat zij zich kunnen veroorloven, vind je ook dat zij minder met muziek hebben?

Dat wachten eerlijker is, daar ben ik het niet 100% mee eens. Tieners hebben alle tijd van de wereld, dus op dat gebied zijn zij 'rijker'. En daarnaast, ik stond weleens bij Dropkick Murphy's vooraan te springen terwijl naast me een koppel ongeïnteresseerd stond te wachten op Nick Cave, bij The Streets draaide het meisje naast me de groep demonstratief de rug toe om duidelijk te maken dat ze er was voor de volgende act, bij Tyler, The Creator zat een meid die wachtte op Arctic Monkeys de hele tijd op haar telefoon. Nou nou, wat een sfeer in het voorvak dankzij mensen die wachten.

(Even voor de zekerheid, deze optredens waren dus niet op Pinkpop, maar daar heb je natuurlijk dezelfde situaties.)
Het gaat niet zozeer om hoeveel geld je op je bankrekening hebt staan. Maar als je echt graag naar Pinkpop wil, dan ga je niet op een VIP deck staan lijkt me. Dat tieners meer tijd hebben dan een volwassen op een Pinkpop-dag is natuurlijk kolder, dan moet je niet naar een festival gaan als dat zo is.

Maar dit soort zaken horen er gewoon bij voor een commercieel festival. De reacties hier op vind ik wel weer geinig en typisch Pinkpop, volledig tegen alle progressie in.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Maar dit soort zaken horen er gewoon bij voor een commercieel festival. De reacties hier op vind ik wel weer geinig en typisch Pinkpop, volledig tegen alle progressie in.

Tickets reserveren in het voorvak voor mensen die meer betalen is alles behalve progressie imo. :)

Leuk om te lezen dat iedereen die tickets wilde ze heeft kunnen scoren! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Het gaat niet zozeer om hoeveel geld je op je bankrekening hebt staan. Maar als je echt graag naar Pinkpop wil, dan ga je niet op een VIP deck staan lijkt me. Dat tieners meer tijd hebben dan een volwassen op een Pinkpop-dag is natuurlijk kolder, dan moet je niet naar een festival gaan als dat zo is.

Maar dit soort zaken horen er gewoon bij voor een commercieel festival. De reacties hier op vind ik wel weer geinig en typisch Pinkpop, volledig tegen alle progressie in.
Welnee. Dit is nu typisch Pinkpop, omdat Pinkpop dit idee nu lanceert. Als volgend jaar Lowlands dit idee lanceert, dan zijn ze daar de gebeten hond. Deze reactie is typisch festivalpubliek, niet per se typisch Pinkpop publiek...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken