Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dat zou ook een optie zijn, alhoewel je dan niet echt zicht hebt op mainstage?
Of zit ik helemaal verkeerd met het persgebouw? Da's toch het bakstenen gebouw op het terrein, toch? Vandaaruit kijk je tegen de Brightlands tent.

Naja, we gaan het zien in juni als alles door kan gaan...
Dat was altijd het gebouw dat links achter de mainstage stond. Of het een stenengebouw is durf ik niet te zeggen.

Vanaf die plek zie je met de oude indeling niets van het podium.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
532
622
Is bij Graspop ook een deel van het voorste vak gereserveerd voor mensen met VIP tickets?
op graspop is het vip deck rechts van de mainstages, en is er geen toegang tot voorvakken omdat die er niet zijn. er is enkel een middengang met een beetje uitspeling naar de zijkant voor de camera's tussen de beide stages in.
de vips hebben wel een aparte ingang en aparte toiletten, eet en drankkraampjes eens ze in de vip ruimte zijn maar op de weide is er voor de rest niks extra voor hen voorzien.
een aparte parking hoort ook nog bij het ticket.

ik verwacht op pinkpop ook een soortgelijke constructie op graspop staat deze gewoon tussen de drank en eetstanden in. op het gelijkvloers is er plek voor de sponsers en de echte vips en op het eerste verdiep kunnen de mensen met tickets staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Is bij Graspop ook een deel van het voorste vak gereserveerd voor mensen met VIP tickets?
Neen, maar de VIP heeft wel een mooie aparte plaats. En het zicht op de linker hoofdpodium is echt wel goed. Ik denk niet dat deze mensen zitten te wachten op een speciale plaats ergens vooraan. De meesten komen daar om te socializen met andere (hoofdzakelijk) zelfstandigen (ZZP in Nederland).

Op Alcatraz is het zicht zowaar nog beter. En er is voor hen een aparte plaats waar ze eveneens in alle rust (voor zover dat kan natuurlijk) kunnen samenzitten.

Maar hoe dan ook, VIP's betalen dit met de glimlach, want ze kunnen dit in België 100% aangeven aan de belastingen. Dus recupereren ze daar een deel van. Ik heb daar geen probleem mee, ze doen alleen wat het systeem hen toelaat.

En die Vip's brengen nu eenmaal veel geld in het laatje.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zou er vanuit pinkpop nog een nieuwsberichtje komen over de herstart van de kaartverkoop, en misschien een hint wanneer de volgende lading namen gedropt gaat worden?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Zou er vanuit pinkpop nog een nieuwsberichtje komen over de herstart van de kaartverkoop, en misschien een hint wanneer de volgende lading namen gedropt gaat worden?
Lijkt me nu geen geschikt moment met wat er vannacht gebeurd is in de Verenigde Staten. Misschien morgen of overmorgen wel. Heel heftig wat daar in Amerika is gebeurd. Respectloos als je zonder een ticket toch de VIP ingang gaat bestormen.

jongste slachtoffer tot nu toe 10 jaar oud

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en slachtoffers.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel en Aaran

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zou er vanuit pinkpop nog een nieuwsberichtje komen over de herstart van de kaartverkoop, en misschien een hint wanneer de volgende lading namen gedropt gaat worden?
Ze hebben toch in de afgelopen dagen gecommuniceerd over de herstart van de kaartverkoop en de extra opties.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Zou er vanuit pinkpop nog een nieuwsberichtje komen over de herstart van de kaartverkoop, en misschien een hint wanneer de volgende lading namen gedropt gaat worden?
Normaal zijn ze niet zo van de ticketalerts...

ik denk dat als er iets over de verkoop bekend gaat worden dat dat maandag of dinsdag is, maar meer omdat er een reactie is in dagblad De Limburger of op 1Limburg. Meestal wordt er wel een reactie gevraagd na het eerste verkoop weekend.

Ze hebben na nu voldoende tijd om nog namen bij te gaan zetten. Meestal is eind februari / begin maart het affiche compleet. Hebben ze nog 4 maanden de tijd, zou ik zeggen. Komen nog wel circa 40 namen bij denk ik. Dus zo'n 10 per maand, nog? Of 2 keer een worp van ca 20 per 2 maanden? Geen idee... Misschien zijn er in tussentijd nog concerten van acts die zichzelf bekend maken dan?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Zou het slimmer zijn om alle wow namen bij de eerste aankondiging te laten vallen zodat er meteen veel tickets worden verkocht? Of zou het als festival slimmer zijn om af en toe een wow naam te droppen ondanks dat de verkoop al is gestart? Vraag me dat altijd af…

wetende dat maneskin niet bij deze aankondiging zit zou je dus denken dat Pinkpop de “wow” namen van de undercard verspreid
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
...

wetende dat maneskin niet bij deze aankondiging zit zou je dus denken dat Pinkpop de “wow” namen van de undercard verspreid
Maneskin zal toch wel niet al te lang meer wachten zijn?
Volbeat verwacht ik ook nog wel.
Grote Nederlandse act, als Kensington zal ook nog wel.
Zit nog wel wat 'wow' in het vat, maar niet echt veel meer. Nog veel namen voor de tenten denk ik vooral nog.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ik dacht probeer eens even na een tijdje...

maar het lijkt inderdaad op dat de reguliere vrijdag dagtickets geheel weg zijn

Screenshot_20211106-171013-713.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Het valt mij op dat de kaartverkoop van the Eagles dramatisch is tot nu toe. Is iedereen er toch een beetje klaar mee die achterlijke prijzen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken