Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Imagine Dragons ga ik geen woorden aan vuil maken. Nightwish, Nile Rodgers & CHIC, Deftones, The Pretty Reckless, Queens of the Stone Age, Royal Blood als het moet, Froukje en Eefje de Visser misschien ook wel leuk om een keer te zien, Frank Carter precies hetzelfde en Courtney Barnett als er niks anders is. Vooruit, Interpol kan er ook mee door. Maar toch, voor mijn gevoel ontbreekt er iets...
Ik loop er ook niet warm voor eerlijk gezegd.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Imagine Dragons als afsluit headliner.....

Het is alsof de Champions Leaque ineens de Conference Leaque is geworden.

Eerlijk is eerlijk, het randprogramma een dikke pluim!!!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mocht iemand in de presale al kaarten kunnen halen en nog dagkaarten kunnen bijkopen stuur me dan even een PM. Ik heb misschien wel al interesse. :)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Nightwish onder Twenty One Pilots vind ik toch wel een beetje jammer
Als dat betekent dat ze main staan en TOP Noord afsluiten, dan graag zelfs! Blijf ik na Floor lekker bij main hangen voor Metallica, en kan ik nog even wat te eten gaan scoren ook. Eerlijk gezegd verwacht ik dit ook. Nightwish is een prachtige opwarmer voor de Metallica fans die vooraan staan, en TOP kan de niet-rockers op Noord in vervoering brengen...
 
  • Leuk
Waarderingen: PimSp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nightwish is dus inderdaad geen headliner op Pinkpop.... maar sub voor Metallica is ook zeker niet verkeerd :D :D!
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Leuk dat rijtje namen, maar je kunt niet dagenlang aftellen en dan met Imagine Dragons aankomen. Dan sla je de plank toch wel echt mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en T. Roses

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Leuk dat rijtje namen, maar je kunt niet dagenlang aftellen en dan met Imagine Dragons aankomen. Dan sla je de plank toch wel echt mis.

Als het alleen Imagine Dragons was geweest wel ja. Maar die enorme bulk met een aantal enorm sterke dagnamen + start kaartverkoop vandaag maakt die countdown niet heel gek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken