Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Programma Pinkpop 2022 tot nu toe:
Vrijdag 17 juni: Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Danny Vera, The Pretty Reckless, Froukje, Elle Hollis
Zaterdag 18 juni: Pearl Jam, Royal Blood, Deftones, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes
Zondag 19 juni: Imagine Dragons, Queens of the Stone Age, Nile Rodgers & CHIC, Zara Larsson, Interpol, Eefje de Visser, Inhaler
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Danny Vera
Froukje
Ellie Hollis
Eefje de Visser
Ronnie Flex
Royal Blood
Deftones
Crowded House
DJ Lost Frequencies
Frank Carter
Courtney Barnett
Nightwish
Queens of the Stone Age
Nile Rodgers
Interpol
Zara Larsson
Inhaler

Imagine Dragons

Geen verkeerde drop. Fantastische hoop goede dagnamen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Imagine Dragons ga ik geen woorden aan vuil maken. Nightwish, Nile Rodgers & CHIC, Deftones, The Pretty Reckless, Queens of the Stone Age, Royal Blood als het moet, Froukje en Eefje de Visser misschien ook wel leuk om een keer te zien, Frank Carter precies hetzelfde en Courtney Barnett als er niks anders is. Vooruit, Interpol kan er ook mee door. Maar toch, voor mijn gevoel ontbreekt er iets...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Laten we eerlijk wezen. Dit als worp is wel sterk voor een festival. Nightwish, Royal Blood en Qotsa als niet headliners neer zetten is knap. Daarnaast ook wel gewoon goede acts als Crowded House, Eefje de Visser, Chic, Froukje, Deftones, Zara Larson, Pretty Reckless, Inhaler geboekt. De woorp is niet slecht.

Maar Imagine Dragons als headliner? Meine liebe
En dan vergeet ik idd nog prachtboekingen als Courtney Barnett en Interpol. Jeetje, wat doen die daar dan. Prima spoorboekje te vullen volgend jaar op PP hoor
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Wat doen (de prima boekingen) Courtney Barnett en Interpol in dit programma?
Zoals wel vaker met Pinkpop een bizar allegaartje.
En die derde headliner.... Ai......

Allegaartje vind ik juist het heerlijke van Pinkpop. Ik heb een redelijk brede smaak en zo is er van alles wat. Ik heb er in elk geval veel zin! Nu al veel om naar uit te kijken!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Oke Imagine Dragons is jammer, maar verder oprecht niet slecht dit. Van de 19 nieuwe namen, zou ik er 12 wel willen zien. Interpol wel echt heel erg vet, al ben ik bang voor de spot die ze krijgen..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Toch een vrijdagkaartje overwegen. En in zijn algemeen op de headliner na een goeie drop namen. :)
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Rare mengelmoes weer inderdaad. Van Interpol tot Zara Larsson...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
Imagine Dragons ga ik geen woorden aan vuil maken. Nightwish, Nile Rodgers & CHIC, Deftones, The Pretty Reckless, Queens of the Stone Age, Royal Blood als het moet, Froukje en Eefje de Visser misschien ook wel leuk om een keer te zien, Frank Carter precies hetzelfde en Courtney Barnett als er niks anders is. Vooruit, Interpol kan er ook mee door. Maar toch, voor mijn gevoel ontbreekt er iets...
dat had ik dus ook... Ben niet echt omver geblazen. Maar ik ga er wel van uit dat er nog een aantal leuke namen gaan komen. Hoe zit het bijvoorbeeld met de gouden tip!? Als ik zelf nog mag kiezen.... Run the Jewels, Lagwagon, Limp Bizkit ... zouden wat mij betreft niet misstaan...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Programma Pinkpop 2022 tot nu toe:
Vrijdag 17 juni: Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Danny Vera, The Pretty Reckless, Froukje, Elle Hollis
Zaterdag 18 juni: Pearl Jam, Royal Blood, Deftones, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes
Zondag 19 juni: Imagine Dragons, Queens of the Stone Age, Nile Rodgers & CHIC, Zara Larsson, Interpol, Eefje de Visser, Inhaler
FDGJ5r2XIAEM8k6
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
een countdown, verplaatste ticketverkoop en een embargo.....

voor Imagine Dragons, jeetje
Imagine Dragons als headliner doet vermoeden dat dit een naam was die ze achter de hand hielden voor het geval onderhandelingen met een grote naam als derde headliner op niks zouden uitlopen - was nu dus het geval lijkt te zijn. Kan me ook niet voorstellen dat ze al die bovengenoemde moeite doen voor zo'n toch niet al te grote naam. Is QOTSA trouwens ook in Nederland niet groter dan Imagine Dragons? Gek dat die dan subheadliner zijn...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
dat had ik dus ook... Ben niet echt omver geblazen. Maar ik ga er wel van uit dat er nog een aantal leuke namen gaan komen. Hoe zit het bijvoorbeeld met de gouden tip!? Als ik zelf nog mag kiezen.... Run the Jewels, Lagwagon, Limp Bizkit ... zouden wat mij betreft niet misstaan...
En ik verwacht ook nog wel wat nederlandse acts (Kensington, Chef'Special....?)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken