Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nee dat had geen intentie . Ik vond het vooral leuk om te zien dat een of meerdere van die grote artiesten mogelijk nog naar Nederland kunnen komen?
Ik zie Adele nog wel komen voor een paar Ziggo Dome of Arena concerten.
 

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
27
0
Waarom zie ik nergens de naam van Biffy Clyro voorbij komen? Spelen alleen in Engeland tot nu toe
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
De eerste album klinken echt wel lekker. Blackend sky, Vertigo of Bliss en Infinty Land zijn echt wel de moeite waard. Helaas spelen ze dat nauwelijks meer live.
Wat is daar de reden van? Een aantal nummers van het laatste album zijn ook wel goed te doen.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Overigens, lijkt het zo of veranderd de video op de website van pinkpop ook al een aantal dagen? Heb het idee dat het een steeds duidelijker beeld wordt dat er pinkpop dient te staan.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wat is daar de reden van? Een aantal nummers van het laatste album zijn ook wel goed te doen.
Waarschijnlijk het succes van de opvolgende platen. Puzzles, Only Revolutions en opposites zorgden voor de doorbraak en airtime op verschillende radiostations.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
D-Day! Ik vrees Bruce maar mocht het toch een pop headliner worden zal het een welkome afwisseling zijn (Beyoncé, The Weeknd of toch Coldplay?)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik hoop dat het een grote anticlimax gaat worden. Geen nieuwe namen maar alleen de start van de gouden tip.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: rhcp

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik hoop dat het een grote anticlimax gaat worden. Geen nieuwe namen maar alleen de start van de gouden tip.

Hahaha, LOL, dat zou wel echt wat voor Pinkpop zijn. Timer, spannend maken en dan de gouden tip openen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het stiekem wel spannend!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hahaha, LOL, dat zou wel echt wat voor Pinkpop zijn. Timer, spannend maken en dan de gouden tip openen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het stiekem wel spannend!
Ze komen met de datum voor de persconferentie waarin ze het hele programma bekend gaan maken...
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Nog iets minder dan twee uur. Tenzij NikLN zich voor die tijd nog ontpopt tot een superbron...

Kom op Pinkpop met die vette beloning voor al het wachten...
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken