Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Hoe zouden ze dat oplossen met mensen die al een ticket hebben? Het lijkt me niet dat ze een 4e dag inc headliner kunnen toevoegen zonder de prijs aanzienlijk te verhogen. Maar je kunt ook niet zo kort voor start verkoop de mensen met tickets de keuze nog voorleggen extra te betalen of hun ticket in te leveren.

Wellicht een 4e dag als apart evenement (PP Classic met Young :) ) waarbij je als je als weekend tickethouder bijbepaald gewoon op de camping staat en er dus een 4 daags festival van maakt?
Zoals Bospop dat wilde doen met Iron Maiden. Gewoon losse tickets verkopen voor dat evenement en dan zelf maar Bospop (of nu dus Pinkpop) er inderdaad achter aan plakken.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Zoals Bospop dat wilde doen met Iron Maiden. Gewoon losse tickets verkopen voor dat evenement en dan zelf maar Bospop (of nu dus Pinkpop) er inderdaad achter aan plakken.

Opzich wel aardig, dan kun je altijd nog beslissen of je er bij wilt zijn. De camping gaat toch al een dag eerder open dus ik ben er toch al dus het moet wel een heel matige artiest zijn wil ik er niet bij zijn in dat geval.

Hoe dan ook, maandag waarschijnlijk een hele set namen! Heb er zin in!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Daar kon je op wachten natuurlijk. Is de vrijdag van Pinkpop maar ook waarschijnlijk de laatste kans voor the Eagles.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
The Eagles zijn veel te saai voor Pinkpop.

Ze missen Don Felder en vooral Glenn Frey, alhoewel zijn zoon hem aardig vervangt.

In de jaren 90 nog in het Feyenoord stadion gezien. Geluid stond zo zacht dat het intro van Hotel Californië vrijwel niet te horen was en daar begonnen ze mee……

En ja, ik ben ook van de Toppop generatie!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.180
Misschien is MOJO bang dat iedereen straks naar Pinkpop gaat…daarom maar deze concerten nu droppen

Dat zal t niet zijn, dan is Pinkpop gewoon uitverkocht. Het is niet zo dat er ineens een miljoen man naar Pinkpop zal afreizen
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Vind het trouwens wel opvallend dat de hele website afgesloten is. Zou daar nog een reden voor zijn? Ze hadden toch gewoon een doorklik mogelijkheid kunnen maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
635
491
Wellicht komen ze nog in de buurt? Brussel ofzo? Kan op hun eigen pagina nog niks vinden.
Voorlopig zijn dit de enige data van de tour.

See Eagles’ full 2022 stadium tour dates below:

JUNE 2022
17 – Arnhem, Gelredome
20 – Liverpool, Anfield Stadium
22 – Edinburgh, Murrayfield Stadium
24 – Dublin, Aviva Stadium
26 – London, BST Hyde Park
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Wellicht dat Eagles dan op TW Classic staan? Of is dat te groot voor ze (geen idee eigenlijk, niet zo'n fan.)?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
635
491
Wellicht dat Eagles dan op TW Classic staan? Of is dat te groot voor ze (geen idee eigenlijk, niet zo'n fan.)?
Dat zou een leuke plottwist zijn. Te groot is zo'n dag natuurlijk niet voor ze. Maar ik weet niet in hoeverre het past om ze in zo'n setting te plaatsen. Het is natuurlijk een grootse band met kwalitatief hoogwaardige concerten, maar het is wel echt een band voor de indoor shows.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken