Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Edit: Nevermind, staat dan al in Duitsland helaas.
gelukkig maar

btw
hopelijk in de loop van vandaag de Ziggo (?) show van RHCP.
aangezien ik Malone niet meer verwacht op zondag, kan ik mijn pijlen meer gaan richten op Coldplay en voornamelijk Springsteen voor de Pinkpop zondag.

Waarom voornamelijk Springsteen. Nou meer gedacht in het kader van de verwachte tour aankondingen.
Coldplay werd verwacht rond album aankondiging, medio oktober en de Springsteen aankondiging werd verwacht september.
Uitgaande van de start verkoop van Pinkpop, die nu evenals de touraankondiging Springsteen verschoven is (wat uiteraard ook puur toeval kan zijn) leg ik daar meer hoop in...
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Waarom verwacht je Malone niet meer op zondag? Lijkt mij nog altijd een grotere kanshebber dan Springsteen of Coldplay.

En blijf erbij dat het echt zonde is dat PP Eilish niet heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Waarom verwacht je Malone niet meer op zondag? Lijkt mij nog altijd een grotere kanshebber dan Springsteen of Coldplay.

En blijf erbij dat het echt zonde is dat PP Eilish niet heeft.
Verwacht Post Malone ook niet meer als headliner, Hij is al aangekondigd voor rock in Rio dus daarom zouden ze de verkoop niet hebben uitgesteld. Het zou enorm knap zijn als ze hem weten te boeken voor de zaterdag voor Pearl Jam.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wellicht worden straks de Peppers alsnog aangekondigd voor PP en weten we vandaag nog de zondagafsluiter. :)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Waarom verwacht je Malone niet meer op zondag? Lijkt mij nog altijd een grotere kanshebber dan Springsteen of Coldplay.

En blijf erbij dat het echt zonde is dat PP Eilish niet heeft.
Niemand heeft Billie behalve Glastonbury en misschien Mad Cool. Gewoon extra zuur dat zij/haar management besluit een stadiontour tijdens juni/juli te doen. Geen fout van Pinkpop dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ja, true. ''Blijf het zonde vinden dat Eilish niet op Pinkpop speelt.'' was hier inderdaad een betere verwoording geweest.
ach ja...

ik had haar na de aankondiging van de Ziggo show al doorgestreept, en ben (sorry hoor) er zelf wel blij mee zo
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het enige vreemde bij de peppers vind ik dat de tour is aangekondigd als stadiontour. Sorry, maar ik zie ze weinig stadions vullen in Europa. Die zijn misschien goed voor 20.000 tickets maar een stadion is toch al gauw het dubbele.
ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten en misschien schat ik hun populariteit wel helemaal verkeerd in. In amerika zal het waarschijnlijk anders zijn maar de Peppers in de Arena, SanSiro of Wembley…….? in dat opzicht zou het me ook niet verbazen als er een enkel festival in hun tour zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ze worden op Rock Werchter al verwacht. Zou het niet heel gek vinden als ze ook gewoon op Pinkpop staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ze worden op Rock Werchter al verwacht. Zou het niet heel gek vinden als ze ook gewoon op Pinkpop staan.
kans dat Pinkpop 3 headliners deelt met Rock Werchter is doorgaans niet het geval.
1 is altijd van een ander evenement in Belgie of staat benelux enkel op Pinkpop.
Gezien, Pearl Jam en Metallica al gezamelijke deler... tja.. ik zou er niet op durven gokken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Daar heb je wel een punt. Ik heb het allemaal niet paraat maar ik vermoed dat de afgelopen 10 jaar het 1 keer is voorgekomen dat RW en PP dezelfde headliners hadden…..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Maar volgend jaar is in die zin ook wel een vreemd jaar natuurlijk. Na twee jaar geen festivals en het inhalen of herboeken van acts zou ik er niet raar van opkijken als het in 2022 wel eenmalig eens gebeurt.

We zullen het over een paar uur wel weten. Hoe laat wordt die Peppers aankondiging verwacht?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Geen idee maar als de verkoop inderdaad vrijdag is zou ik zeggen ergens vandaag en andrrs uiterlijk morgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Geen idee maar als de verkoop inderdaad vrijdag is zou ik zeggen ergens vandaag en andrrs uiterlijk morgen.
zou wat kortdag zijn, morgen

ik neem aan dat als vrijdag echt de verkoop van de stadions start, dat er een presale is woensdag of donderdag.
maar, dan ga ik er nog altijd van uit dat de verkoop aanstaande vrijdag zou zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Er is inderdaad een presale.

Sign up for early access to 2022 tickets!

Dus die aankondiging zou dan vandaag wel moeten komen. Tenzij vrijdag de presale en de reguliere volgende week start natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken