Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
wat ik ook interessant vindt... wat gaat Boutique doen in België? Aangezien er geen Swift tour lijkt te komen in 2022. Zal er daar een andere headliner gestrikt moeten worden. Nou lijkt me Coldplay daar geen gekke naam, op los Werchter evenement dus. En dan gaat de datum van Boutique ook weer heel interessant worden voor Pinkpop en uiteraard ook of Boutique weer een Benelux exclusief strikt?

Kan interessant worden voor Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Is Rage Against Florence + The Machine al uitgesloten?
gezien de tour, verwacht ik niet dat ze enkel in juni door Europa komen.
31 april tm 23 mei, daarna van 9 juli tm 14 augustus door Amerika.
Daarbij ligt een terugkeer naar Firefly in Dover (VS) niet gek in juni.

Ik ga uit van RATM pas van september tm oktober '22 in Europa.

...en Florence, geen idee? Leuk als Noord afsluiter, maar tourt die?
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
Helaas niet... Maar die zie ik ook gewoon niet als headliner van PP.
Zie Ik ook helaas niet gebeuren evenals Depeche Mode die ik ook wel eens graag zal willen zien maar zie ik ook nog niet gebeuren voor volgend jaar.

Gok morgen RHCP voor ArenA en Robbie Williams wordt later deze maand aangekondigd! Als hij in augustus door Europa toert denk ik het Malieveld!

Taylor Swift wordt de kans steeds kleiner dan zie ik nu Coldplay als grootste kanshebber voor de laatste headline spot! Bruce een eigen show!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
Ticketsite viagogo linkt de Peppers aan Mad Cool en NOS Alive.
Geen idee of dat een beetje betrouwbaar is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
blijft toch vreemd die stilte, dat de verschuiving van de verkoop geruisloos van zaterdag 2 oktober naar vrijdag 5 november is gegaan, zonder 1 enkel bericht?!?

eind van de week tikken we de grens "250 dagen tot Pinkpop" aan
zou ook een mooi moment zijn om te pieken! maar tja, zal wel weer niet...

het is dan, bij die 250 dagen tot Pinkpop, ook toevallig 4 weken voor de herstart verkoop.
genoeg tijd om tussentijds headiner 3 aan te kondigen, in aankomende 3 a 4 weekjes, lijkt me.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Wil je zo graag horen dat Kensington de langverwachte afsluitende headliner van 2022 wordt, ja? ?
serieus, daar ga ik echt niet van uit...
dat ze op het affiche komen, ja dat geloof ik graag en ze zijn van harte welkom, maar als headliner op Pinkpop zijn er echt internationale kanshebbers te vinden.

zijn er nog nieuwe gokjes te doen, dit is wat we nu als gokjes hadden staan?
Zelf zit ik op het punt dat ik Coldplay afschrijf richting Boutique nadat ik denk dat Swift haar tour in 2022 niet meer oppakt. Verwacht ik RHCP en Malone niet meer terug. De tour van AC/DC verwacht ik een stadion voor. Eigenlijk blijft er op dit moment voor mij maar 1 headliner kanshebber over. Dat is de verwachte tour aankondiging van Springsteen die in september zou zijn, maar blijkbaar is verschoven net als de startverkoop van Pinkpop ;)

Laat ze maar komen jullie nieuwe gokjes en waarom je ze verwacht, dat is ook leuk om te lezen.

lijstje Pinkpop-zondag-headliner gokjes :
Timmetje - Robbie Williams / Post Malone + Imagine Dragons / Red Hot Chili Peppers
RickHuissen - Bruce Springsteen & The E Street Band
neus - Editors
RubenFrusciante - Muse
Bassie78 - Taylor Swift of Coldplay
Processierups - Taylor Swift
rhcp - Arctic Monkeys / Bruce Springsteen & The E Street Band
wenteldave - Muse / Coldplay
Oasiss - Post Malone
Brian - Coldplay / Taylor Swift
Joslittel - Post Malone + Imagine Dragons met DJ
emilejol - Queens of the stone age / Coldplay / radiohead / oasis / AC/DC
PP1980 - Rolling Stones
mattman - Muse
Landgraver - Bruce Springsteen & The E Street Band of Taylor Swift
PJ - Bruce Springsteen & The E Street Band / Coldplay
T. Roses - Bruce Springsteen & The E Street Band
Rockbeer - Coldplay / Bruce Springsteen & The E Street Band
DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band
en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer
 
Laatst bewerkt:

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zet adele er maar bij;)

Dat gaat niet gebeuren... Maar zet er bij mij maar Arctic monkeys / bruce neer
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
476
193
Coldplay of bruce zou een geweldige 3e headliner zijn.
Al durf ik ed sheeran ook nog niet helemaal weg te schrijven, recent zijn er nog shows in duitsland toegevoegd, en in zijn tourschema zit een gat van 17 juni tot 24 juni. Voor iemand die 2x (zo goed als) de Arena uitverkoopt.

Hij heeft zelf aangekondigd dat deze tour 3 jaar zal duren dus ook al staat hij er niet in 2022 dan verwacht ik hem wel binnen in 2023/24.

Persoonlijk hoop ik op coldplay maar dit is puur omdat ze nog niet eerder live heb gezien!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.695
1.856
Er gaat in ieder geval nog wel wat aangekondigd worden de komende tijd. Ik meen hier ook eens gelezen te hebben dat het Goffertpark ook altijd een aantal concerten per jaar krijgt toegewezen. Voor zover ik weet staat daar nog niet veel volgend jaar, Rammstein miss?, maar daar zal ook nog wat bijkomen. Bruce en Coldplay kunnen daar ook prima staan natuurlijk.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Coldplay of bruce zou een geweldige 3e headliner zijn.
Al durf ik ed sheeran ook nog niet helemaal weg te schrijven, recent zijn er nog shows in duitsland toegevoegd, en in zijn tourschema zit een gat van 17 juni tot 24 juni. Voor iemand die 2x (zo goed als) de Arena uitverkoopt.

Hij heeft zelf aangekondigd dat deze tour 3 jaar zal duren dus ook al staat hij er niet in 2022 dan verwacht ik hem wel binnen in 2023/24.

Persoonlijk hoop ik op coldplay maar dit is puur omdat ze nog niet eerder live heb gezien!
Ed verwacht ik niet meer, ook omdat zijn twee show nog lang niet zijn uitverkocht volgens mij. Had dit wel sneller verwacht...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken