Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Billie Eillish nu toch wel 100% zeker voor Glastonburry, ik zou niet zien waarom zij die oversteek niet maakt naar Pinkpop
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Robbie Williams kondigt net een concert aan in München, in augustus. Die gaat dus ook weer touren....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou het op zich geen gekke derde headliner vinden. Verkoopt goed, grote naam, wordt vermoedelijk niet met Werchter (tenzij Classic / Boutique oid) gedeeld.... Eentje om in de gaten te houden. Schrijf maar bij mijn kanshebbers. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
zie trouwens dat dat zijn enige show is voor Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Denk niet dat er veel bij komt?

edit, stond overigens 2015 nog op PInkpop, denk dat dat met al Metallica (2014) en Pearl Jam (2018) erg kort op elkaar zit. Denk dat er een hadliner komt die langer niet geweest is dan dat (of misschien nog niet, in uiterst geval)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
zie trouwens dat dat zijn enige show is voor Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Denk niet dat er veel bij komt?

edit, stond overigens 2015 nog op PInkpop, denk dat dat met al Metallica (2014) en Pearl Jam (2018) erg kort op elkaar zit. Denk dat er een hadliner komt die langer niet geweest is dan dat (of misschien nog niet, in uiterst geval)
Zijn website is niet erg actueel maar ik kwam al eerder concerten tegen van hem in mei en juni volgend jaar. Dat had dacht ik hier al eerder vermeld. Dit zijn volgens mij verplaatste concerten.
Het is niet ondenkbaar dat er nog wat bijkomt wat ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n hele productie optuigen voor een paar concerten.
Weer geen nieuws rondom de Peppers....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zijn website is niet erg actueel maar ik kwam al eerder concerten tegen van hem in mei en juni volgend jaar. Dat had dacht ik hier al eerder vermeld. Dit zijn volgens mij verplaatste concerten.
Het is niet ondenkbaar dat er nog wat bijkomt wat ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n hele productie optuigen voor een paar concerten.
Weer geen nieuws rondom de Peppers....
nou je het zegt... er was een Stoke on Trent show, die was 20 juni 2020.
zie nu net dat die waarschijnlijk 4 juni gaat zijn in 2022?

ik hoop er niet op zeg, vond de vorige keer drama, was na 2 nummers vertrokken
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar met al die presales waarvan de eerst al over 4 dagen is moeten ze morgen eigenlijk wel met data komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
https://www.ticketmaster.com/red-ho...th-carolina-09-01-2022/event/2D005B44B1D021B8 waarschijnlijk toch binnenkort nieuws (de Facebook / instagram storing helpt ook niet echt mee ?) in elk geval start de pre-sale voor de US data wel binnenkort
Ah, nog 1... ik had eerst deze al gezien
www.ticketmaster.com/parking-red-hot-chili-peppers-miami-florida-08-30-2022/event/0D005B37C56FC3AF

ziet er niet naar uit dat dit nog lang uitgesteld blijft.
Neem dan ook aan Firenze snel komt. Misschien Lollapalooza Parijs ook, die gaven aan binnenkort met groot nieuws te komen. Als dat RHCP is zal dat 16 juli zijn. Firenze 18 juni fyi. Dat zou qua tijdspanne allemaal wel passen wat RHCP betreft, juni/juli Europa en dan augustus/september door Amerika.

Ben benieuwd voor Nederland, uitgaande van het delen van Mojo van het ludieke tournieuws filmpje van RHCP, ga ik uit van een losse gig in NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200

Gebruikers die dit onderwerp bekijken