Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Een Pit bij IBA parkstad stage. dat is al nieuw.
Maar als ik t goed zie, dan kun je alleen via rechts erin?!
das vreemd

Wij sluiten morgen aan, voor iedereen die gaat ontzettend fijn en leuk weekend gewenst. Na zo lang gaan we allemaal hopelijk voor de 100% genieten!

Ik heb een foto van pinkpop 2018 waar bruno mars optrad op mn kamer hangen. Tijdens het inpakken toch even elke halve minuut kijken en beseffen, "god, morgen gaan we weer knallen in het mooiste weekend van het jaar?"

Nogmaals veel plezier iedereen!

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Ik ben van de gedegen voorbereiding, dus van de week even de overnachting uitgezocht voor alleen de vrijdag, je raad het nooit, maar alles blijkt dus al volgeboekt. Ik heb jaren geleden al eens wildgekampeerd bij PP, en dat lijkt ook nu de enige oplossing te zijn, destijds nog in een VW polo, tegenwoordig een Volvo V70, dus dat is luxe kamperen.
Als er iemand nog een last-minute ride zoekt morgen op de lijn vanaf Balkbrug (bij Zwolle), let me know.

Als er iemand nog tips heeft om het wildkamperen iets minder spannend te maken, oftewel heeft er iemand in de buurt nog een plekje vrij waar ik 'mag' staan, of een specifieke beloopbare plek waar het rustig is, dan hoor ik dat ook graag. Benieuwd of de handhaving sinds een jaar of 10-15 geleden veel strenger is geworden.

Ik ga morgen zeker nog even kijken of ik die meet nog kan redden, altijd gezellig.

Ik ben van de gedegen voorbereiding, dus van de week even de overnachting uitgezocht voor alleen de vrijdag, je raad het nooit, maar alles blijkt dus al volgeboekt. Ik heb jaren geleden al eens wildgekampeerd bij PP, en dat lijkt ook nu de enige oplossing te zijn, destijds nog in een VW polo, tegenwoordig een Volvo V70, dus dat is luxe kamperen.
Als er iemand nog een last-minute ride zoekt morgen op de lijn vanaf Balkbrug (bij Zwolle), let me know.

Als er iemand nog tips heeft om het wildkamperen iets minder spannend te maken, oftewel heeft er iemand in de buurt nog een plekje vrij waar ik 'mag' staan, of een specifieke beloopbare plek waar het rustig is, dan hoor ik dat ook graag. Benieuwd of de handhaving sinds een jaar of 10-15 geleden veel strenger is geworden.

Ik ga morgen zeker nog even kijken of ik die meet nog kan redden, altijd gezellig.
Klinkt gek maar is het Heuvelland niet een idee of Heerlen of Maastricht? Heerlen of Maastricht kun je nog goed heen met het OV?

Klinkt gek maar is het Heuvelland niet een idee of Heerlen of Maastricht? Heerlen of Maastricht kun je nog goed heen met het OV?
Ik heb nog een parkingplek kunnen bemachtigen, en ik gok erop dat de handhaving niet te streng is. Destijds liepen ze rond 12 uur ook een paar rondjes met een zaklamp, kan mij achteraf niet voorstellen dat ik niet gewoon gespot ben, zag hem vrij nadrukkelijk door de auto schijnen. Maar als ze mij van de parkeerplaats af gestuurd hadden, hadden ze iemand gehad die daar in de buurt rondzwierf, voor hun ook niet echt een win tov iemand die gewoon stilletjes overnacht. Ik gok het er maar op.

Half 5 weggereden uit Huissen. Tussendoor de Mac gepakt, en rond kwart over 7 de mannen bij de K en R bij camping B eruit gegooid. Gratis geparkeerd in de wijk 10 min lopen van ingang camping B. Tenten stonden voor 8 uur. Zitten nu heerlijk te pilsen!

Al met al, ging top!!!

Als Belg hier op het forum missen we soms wat aankondigingen in de Nederlandse (social) media.

Ik dacht om dit weekend lekker veel PP te kunnen zien, maar ik zie enkel 2 programma’s op NPO, van ongeveer 100 min elk.

Er is ooit een tijd geweest dat NPO al van s namiddags marathonuitzendingen deed op Pinkstermaandag, maar die tijden zijn voorbij blijkbaar...

Weet iemand nog een alternatief?
Geen streaming op YouTube ofzo?

tnx!

NPO2Extra zit niet in het Belgische tv aanbod, helaas…
Hopelijk start de stream op van deze NPO2Extra bij Pinkpop… momenteel krijg ik melding dat de uitzendrechten niet beschikbaar zijn in mijn regio…

Beste Pinkpopgangers, heel veel plezier op jullie Pinkpop! Maak er een mooi weekend van met elkaar en geniet ?‼️

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread