Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Zie het AD voor volledig artikel:

Pinkpop gaat morgen met een indrukwekkende line-up van start en de weersverwachtingen zien er uitstekend uit. Toch willen veel festivalgangers van hun kaartje af. Via het populaire doorverkoopplatform Ticketswap staan meer dan 1100 kaarten te koop voor het festival, ver onder de reguliere prijs. Ruim 9500 kaarten zijn reeds verkocht.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Na 2 jaar 'op pauze' begint het hier nu ook zachtjesaan door te dringen dat het weer gaat gebeuren.
Straks effe spulletjes bij elkaar rapen, nog wat boodschappen doen en dan vanavond in de auto naar Landgraaf!

Ik heb voor het eerst in de app het schema ingevuld:
VRIJDAG: Floor Jansen, Danny Vera, IDLES, Nightwish, Greta Van Fleet, Twenty One Pilots, Nothing But Thieves, Metallica
ZATERDAG:
Ramkot, Selah Sue óf Frank Carter, Crowded House, Courtney Barnett, Deftones, The Last Internationale, Royal Blood, Pearl Jam
ZONDAG:
Turnstile, Inhaler, De Staat, Interpol, Sea Girls, Volbeat, Imagine Dragons.

...Mij benieuwen wat hier van terecht komt. :)

Vanavond alvast een fijn weerzien met oude vrienden in de B&B waar ik al 10 jaar kom en dan morgen eens kijken of ik aan die nieuwe indeling van het terrein kan wennen.

Iedereen heel veel plezier gewenst! Misschien kom ik nog wel even naar de meeting.

PS
Ook ik vind dat het hoofdpodium tot Jan Smeets-stage benoemd moet worden. ;)
Dit zou ook zo mijn schema kunnen zijn...
Ben nog steeds aan 't dubben of ik nog 'n kaartje zal kopen of niet... ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Dit zou ook zo mijn schema kunnen zijn...
Ben nog steeds aan 't dubben of ik nog 'n kaartje zal kopen of niet... ?
Die zijn dus blijkbaar heel goedkoop te vinden op ticketswap volgens het AD. Zal denk ik alles te maken hebben met de weersverwachting...
 

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Waarschijnlijk een beetje laat en mogelijk al gevraagd, maar kan je de Pinkpop hoedjes ook nog gewoon op het terrein kopen? Vergeten te bestellen bij aankoop van de tickets. We zijn er pas zaterdag, dus als je ze al kan kopen hoop ik niet dat ze vrijdag al uitverkocht zijn (i.v.m. weer).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Waarschijnlijk een beetje laat en mogelijk al gevraagd, maar kan je de Pinkpop hoedjes ook nog gewoon op het terrein kopen? Vergeten te bestellen bij aankoop van de tickets. We zijn er pas zaterdag, dus als je ze al kan kopen hoop ik niet dat ze vrijdag al uitverkocht zijn (i.v.m. weer).
die zijn er.

Amnesty neemt de historische tweemaal uitgestelde versie van 2020 mee, maar heeft ook een speciale versie bij zich om te vieren dat ze weer op Pinkpop zijn. Heel veel keus dus en je steunt het werk van Amnesty voor een betere wereld.

hier is die ook goed te bekijken alvast
https://webshop.amnesty.nl/pinkpop-hoedje-2020
 

gijske46

Playlistbediener
17 jan 2018
18
3
Zijn er mensen die in 2019 pas op de vrijdag rond 11:00 aankwamen op camping B? Zo ja, was en toen nog veel plek?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
NOG 24 UUR TOT PINKPOP !

That 70S Show Yes GIF by Laff
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Die zijn dus blijkbaar heel goedkoop te vinden op ticketswap volgens het AD. Zal denk ik alles te maken hebben met de weersverwachting...
ik zie wel, het aantal valt behoorlijk mee.

op 70.000 bezoekers per dag, is dit zo'n beetje het aanbod, zo'n 1,5%
1655376984164.png
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Ff een vraagje. Een vriend van me parkeert op parking D maar kon daar geen weekendkaarten voor kopen. Kan hij daar vanmiddag dan wel op parkeren?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Ff een vraagje. Een vriend van me parkeert op parking D maar kon daar geen weekendkaarten voor kopen. Kan hij daar vanmiddag dan wel op parkeren?
Ja kan ter plaatsen, gister heb ok bij de live crowd gevraagd en zei gaven aan je kan ook nog bij a/b of c kopen aan de poort, zolang ze daar nog beschikbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Ja kan ter plaatsen, gister heb ok bij de live crowd gevraagd en zei gaven aan je kan ook nog bij a/b of c kopen aan de poort, zolang ze daar nog beschikbaar zijn.

Zo.. jij krijgt tenminste antwoord. Hoe heb jij je vraag gesteld aan Livecrowd? Ik heb gisterenochtend een vraag gesteld via Whatsapp, maar tot op heden geen teken van leven.
 

Maxb

Nieuw lid
16 jun 2022
1
0
Hopen dat Metallica hun festivalstage meeneemt naar Pinkpop. Als ik nu de filmpjes zie op de insta van Pinkpop ziet het daar niet naar uit op dit moment :’(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Hopen dat Metallica hun festivalstage meeneemt naar Pinkpop. Als ik nu de filmpjes zie op de insta van Pinkpop ziet het daar niet naar uit op dit moment :’(
er zijn snakepit tickets vergeven door Metallica.
ik neem dus aan dat morgenochtend de snakepit nog aangezet gaat worden.


deze dus:
1655380762245.png
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Eerste pilsje zit erin!

En nuuu onderweg naar Landgraaf! Zie jullie straks/morgen/ergens dit weekend ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken