Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Warmste dag op een festival was Werchter 2018 meen ik. Weet niet hoe warm het toen was, maar dat heb ik prima doorstaan. Genoeg water drinken en regelmatig n pilsje helpt (;

inderdaad, genoeg water drinken en ook regelmatig de schaduw opzoeken. ‘S middags hebben wij het toen wel wat rustiger gedaan met de alcohol. Vanaf een uurtje of zes weer het gas erop.

57650BFA-D232-4619-B12A-4BD07A29242D.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@DennisvdBr waar kun je het dichts bij de ingang worden gedropt. Ik vind de k en r nog wel ver weg. Er is ook een parkeerterrein aan de tunnelweg in Kerkrade. Dat is wat dichterbij. Heb jij een idee?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
@DennisvdBr waar kun je het dichts bij de ingang worden gedropt. Ik vind de k en r nog wel ver weg. Er is ook een parkeerterrein aan de tunnelweg in Kerkrade. Dat is wat dichterbij. Heb jij een idee?
precies dat, wat Fornax zegt, als je de kaart met de afsluitingen ziet, is dat ook duidelijk te zien

Ergens bij kruising/rotonde Einsteinstraat / Hoofdstraat, komende vanaf Euregioweg

heb de looproute aangegeven, is dichtst bij de ingang

1655363880265.png
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
398
302
Vraagje: ik reis met mijn ov chipkaart morgen naar landgraaf (lang leve studenten ov?) pinkpop zegt het volgende(zie foto) mijn laatste overstap is in Sittard en dan de trein naar Landgraaf. Ik kom wel in Heerlen maar hoef er daar niet uit ofzo om over te stappen. Dan hoef ik toch niet in-en-uit te checken??? Vind het een beetje raar verwoord ofzo? ik ga elke dag met de trein dus ben totaal niet nieuw ermee, maar vond het alleen een beetje verwarrendBekijk bijlage 1933
Als je me je studenten OV reist zou ik me daar geen zorgen overmaken. Als je niet uitcheckt betaal je toch niks? Ik heb een dalvrij abonnement en bij inchecken en uitchecken wordt er geen geld ingehouden. Of is dat bij studenten OV wel t geval
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Als je me je studenten OV reist zou ik me daar geen zorgen overmaken. Als je niet uitcheckt betaal je toch niks? Ik heb een dalvrij abonnement en bij inchecken en uitchecken wordt er geen geld ingehouden. Of is dat bij studenten OV wel t geval
Volgens mij verander je in Sittard van vervoerder, dus NS naar Arriva en dan check je uit bij NS en in bij Arriva. Die rijdt dan door tot Landgraaf en dan check je uit
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Kan me voorstellen dat dit voor de fans een geweldige setlist is, maar wat zegt het als je als headliner in 2022 op 2 nummers na alleen maar nummers uit het vorige millennium speelt?
Jeetje...neem een augurk!!!! Wat zegt het dat er geen band is uit deze eeuw die geen setlist van 1.5 uur kan samenstellen waar hele veld de nummers kent!
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Zondag met 50-60k mensen wordt heerlijk!

Trouwens, de eerste campinggangers zitten alweer een tijdje voor camping A, iemand van hier?
moeten er niet teveel worden.... ik wil vanmiddag op mijn gemakkie nog een plekkie uitzoeken... Ik ben er rond 16:00 uur ok!? Iemand trouwens nog tips voor de beste plek op camping A?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
398
302
Volgens mij verander je in Sittard van vervoerder, dus NS naar Arriva en dan check je uit bij NS en in bij Arriva. Die rijdt dan door tot Landgraaf en dan check je uit
Klopt maar als ivm verwachte drukte poortjes open staan, zou ik niet in en uitchecken. Lijkt me dat ze in trein toch niet controleren en je hebt toch je studenten OV waarvan ze kunnen zien dat je ‘m hebt.
 

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
59
73
Na eeuwig lurken eindelijk eens een account aangemaakt en mijn eerste post gebruik ik om iedereen veel plezier te wensen! En vergeet niet, goed smeren! ❤️
Hopelijk ben ik er volgend jaar ook eindelijk weer eens bij.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Klopt maar als ivm verwachte drukte poortjes open staan, zou ik niet in en uitchecken. Lijkt me dat ze in trein toch niet controleren en je hebt toch je studenten OV waarvan ze kunnen zien dat je ‘m hebt.
Als je een aantal maal niet uitcheckt blokkeert je kaart, dus als het kan zou ik het gewoon doen. Overstappen naar andere vervoerder gaat ook niet met poortjes, maar met "zuiltjes" op het perron.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
  • Leuk
Waarderingen: Mieknok

Gebruikers die dit onderwerp bekijken