Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Wij worden met de auto afgezet maar hoor dat de kids&ride pas 17uur open is. Waar kunnen we ons het beste laten afzetten voor camping A?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
het is zover! Eerlijk gezegd na 2 jaar Corona bleef er iets knagen dat het misschien last minute afgezegd zou worden (weet het, niet realistisch, zal een trauma zijn ;) ) maar het gaat gewoon echt gebeuren! Over een paar uurtjes in de auto naar het zuiden!!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
het is zover! Eerlijk gezegd na 2 jaar Corona bleef er iets knagen dat het misschien last minute afgezegd zou worden (weet het, niet realistisch, zal een trauma zijn ;) ) maar het gaat gewoon echt gebeuren! Over een paar uurtjes in de auto naar het zuiden!!
Een mooi Pinkpopweekend allemaal!
Drink genoeg water, smeer je in, en let op teken en rupsen!!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik rij vandaag naar Landgraaf met degene die de coördinator is van de vrijwilligers. Ik zal eens vragen hoeveel luitjes ze bij de ingang hebben. Ik ben echt bang dat het lang wachten wordt.
 
  • Wow
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Afgelopen avond was blijkbaar een buurtavond bij Stage 4. Pinkpop wil meer betrokkenheid met de buurt. Lijkt me een prima zet. De eerste biertjes zijn dus al getapt ?

Voor alle campinggasten: veilige rit en geniet, lach, dans, spring, schreeuw, zing en drink! ?
enkele foto;s via Pinkpop fans:


het bekertje voor 2022
1655359400558.png

mainstage ziet er zo goed als gereed uit
1655359484288.png

ook bij noord grote schermen, opvallend dat de eet en drank tentjes niet rond lopen aan de rechter zijde zoals eerst op de plattegrond, hier lijkt een extra apart plein te zijn met deze toiletgroep en kraampjes nabij nooduitgang 3...
1655359454380.png
 
  • Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op Swap staan nu weekend tickets voor 134 euro en dagkaarten voor 78 euro. Plus even melden dat het tyfustakkedruk is in de trein. Geloof dat er nog veel mensen al treinend richting Landgraaf gaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

ScaryGalaxy

Playlistbediener
13 mei 2022
11
2
Vraagje: ik reis met mijn ov chipkaart morgen naar landgraaf (lang leve studenten ov?) pinkpop zegt het volgende(zie foto) mijn laatste overstap is in Sittard en dan de trein naar Landgraaf. Ik kom wel in Heerlen maar hoef er daar niet uit ofzo om over te stappen. Dan hoef ik toch niet in-en-uit te checken??? Vind het een beetje raar verwoord ofzo? ik ga elke dag met de trein dus ben totaal niet nieuw ermee, maar vond het alleen een beetje verwarrendScreenshot_20220616-081836_Facebook.jpg
 

Yiopa

Nieuw lid
16 jun 2022
1
0
Hoi

gaat camping B echt pas om 18h open (info volgens website) of wordt hij vaak al wat eerder geopend?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken