Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

JuiceGoos

Nieuw lid
16 jun 2022
1
0
Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik met mijn vrienden richting Pinkpop ga. Is er iemand die mij misschien een indicatie kan geven van wanneer camping B vol zit?
Voor de rest wens ik iedereen een geweldig weekend toe!!
 

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik met mijn vrienden richting Pinkpop ga. Is er iemand die mij misschien een indicatie kan geven van wanneer camping B vol zit?
Voor de rest wens ik iedereen een geweldig weekend toe!!
Daar valt gewoon niet echt veel zinnigs over te zeggen. Ben er in 2018 geweest en toen gingen de campings pas op de festival dag zelf open. Tuurlijk is er op het moment van opengaan een stroom van mensen, maar best kans dat er op B ook morgenochtend nog plek is. Camping A zal het snelste volstromen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
nou, ik ga langzaamaan de werkweek afronden.

ik hoor al van collega's dat de weg al behoorlijk vast loopt in de richting van Brunssum/Landgraaf.
zal dus even duren voordat ik thuis (in Landgraaf) ben met de stroom mee.

maar kan zeggen, deze file doet op dit moment totaal geen centje pijn! (en meer tijd voor de playlist van Pinkpop onderwijl)
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Weet iemand of er nog een 'slimme' aanrijroute is voor de Kiss&Ride bij camping B (bij Mondo Verde)?
We gaan daar vanavond (rond 21:30) iemand droppen. Kan ik het beste gewoon de borden volgen of sta ik dan een uur in de rij?
(rond die tijd wordt de drang naar het eerste Limburgse pilsje haast onmenselijk ?)

Mijn navi zegt dat ik van de provinciale weg (N300) de Mensheggerweg in moet. Kan dat gewoon?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
nou, ik ga langzaamaan de werkweek afronden.

ik hoor al van collega's dat de weg al behoorlijk vast loopt in de richting van Brunssum/Landgraaf.
zal dus even duren voordat ik thuis (in Landgraaf) ben met de stroom mee.

maar kan zeggen, deze file doet op dit moment totaal geen centje pijn! (en meer tijd voor de playlist van Pinkpop onderwijl)
Valt reuze mee!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Naar parking C staat nu toch een flinke file naar mijn idee van wat ik zo zie rijdend op de Buitenring. Kampeerders lopen ook al door grasvelden ? Heerlijk dit! Heb er zin in!
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Pearl Jam 2018 de vrijdag was ook uitverkocht toen stond er een file naar het Limburg. Ben benieuwd morgen en vandaag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
het weer is nog steeds goed imo.
hoge temperaturen, maar heb me voorgenomen dat ik over het weer sowieso niet ga klagen
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
755
1.272
Wat is die K+R voor Camping B fk slecht aangegeven. Ook geen enkele verkeersregelaar weet van iets..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Zojuist op de Glampink aangekomen. Heeeerlijk rustig. Geen file bij de parkeerplaats, geen rij bij de ingang, geen rij bij muntenautomaat en geen rij bij eten/drinken. Ik kan het iedereen aanraden voor volgend jaar ;) Bewegwijzering met de gele borden wel zeer matig overigens.

Ontzettend veel zin in dit weekend!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken