Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Veel plezier allemaal Pinkpop liefhebbers!!

De dag begint lekker met kleine wolkjes. Heerlijk geslapen in ons hotel en zo rustig ontbijten en douchen.

Gisteren wilde ik mijn bandje al ophalen maar niet camping gasten kunnen pas vandaag vanaf 10 uur dit ophalen. Geen probleem ga ik later.

• Leuk
Waarderingen: rhcp en DennisvdBr
gaat het echt pas 12:00 open? Of is dat heel ongeduldig na 3 jaar wachten?!?!

ik fiets tegen 11:00 die kant op. Sta vast, voorzien van polsbandje ongeveer rond 11:00 voor de entree al op het Pinkpop-plein.

Dus mocht je daar, een kale (want nog geen nieuw Pinkpop hoedje) veertiger met een baardje, legerbroek en wit Trooper / iron Maiden shirt, zien staan... Grote kans dat ik dat ben.

(Wie heeft trouwens die regen bestelling gedaan vanochtend ?)

Douchen en ontbijten mofos. Landgraaf is su

ik fiets tegen 11:00 die kant op. Sta vast, voorzien van polsbandje ongeveer rond 11:00 voor de entree al op het Pinkpop-plein.

Dus mocht je daar, een kale (want nog geen nieuw Pinkpop hoedje) veertiger met een baardje, legerbroek en wit Trooper / iron Maiden shirt, zien staan... Grote kans dat ik dat ben.

Ik ben er tegen 10.30 denk ik.

Bijlagen

• 16554470996208655276058167686516.jpg
    16554470996208655276058167686516.jpg
    847,3 KB · Weergaven: 21
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr
Heel veel plezier allemaal! Blijf het eeuwig zonde vinden dat ik Pinkpop telkens moet skippen omdat de combinatie Graspop - Rock Werchter me net wat meer biedt dan alleen Pinkpop of Pinkpop - Rock Werchter.

Wie heeft verzonnen dat Pinkpop en Graspop toch steeds gelijk moet plaatsvinden gun ik een lege tap.

27e ook in t Gelredome??? Maidenn??

Users who are viewing this thread