Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
''Uiteraard kun je met je arrangement het festivalterrein bezoeken én heb je, op vertoon van je polsbandje, toegang tot het voorvak.''

Wait, what?! Voorvak van het Sky Deck mag ik dan hopen toch? Ze gaan toch potverdikke niet met Golden Circle praktijken aan de gang op Pinkpop?!?!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.485
''Uiteraard kun je met je arrangement het festivalterrein bezoeken én heb je, op vertoon van je polsbandje, toegang tot het voorvak.''

Wait, what?! Voorvak van het Sky Deck mag ik dan hopen toch? Ze gaan toch potverdikke niet met een Golden Circle werken op Pinkpop toch?!?!
Ze gingen het toch anders aanpakken? :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
''Toegang tot het voorvak Mainstage''

Ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien. Kan me niet voorstellen dat je op een festival extra moet betalen om vooraan te mogen staan.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik vind meer dan schappelijk. Prijzen vallen behoorlijk mee. Glastonbury heeft dit al jaren dus dit zat eraan te komen. Er moet immers geld binnenkomen. Als ik zie wat je daarvoor terugkrijgt heb ik het iig er voor over. Altijd vooraan bij bands die je wilt zien op de main en vooral die wachtrijen omzeilen.

Volgend jaar hiervoor maar inschrijven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Ik vind meer dan schappelijk. Prijzen vallen behoorlijk mee. Glastonbury heeft dit al jaren dus dit zat eraan te komen

Glastonbury heeft toch geen Golden Circle? Je voorvak alleen toegankelijk maken voor mensen die meer betalen vind ik echt absurd.
 
Laatst bewerkt:

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik vind meer dan schappelijk. Prijzen vallen behoorlijk mee. Glastonbury heeft dit al jaren dus dit zat eraan te komen. Er moet immers geld binnenkomen. Als ik zie wat je daarvoor terugkrijgt heb ik het iig er voor over. Altijd vooraan bij bands die je wilt zien op de main en vooral die wachtrijen omzeilen.

Volgend jaar hiervoor maar inschrijven.
Zo dacht ik ook gelijk, 740 euro is niet extreem veel...

Maar hoeveel uur op een dag ben je bij de Mainstage? 5 a 6 uur denk ik, op de andere delen van het terrein is het dan alsnog bijlappen. Ik ben alle afgelopen jaren meer bij de Iba stage en tent geweest dan op Mainstage. Dus dan wordt het alsnog duur grapje

En dat voorvak slaat inderdaad nergens op
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Mad Cool heeft dit enkele jaren geleden geprobeerd en dat is uitgedraaid op een fiasco. Tijdens niet-headliners was het VIP vak nooit meer dan half gevuld, waardoor die acts eigenlijk een leegte van 30-40m tussen hen en het eerste gevulde vak zagen. Plus artiesten maakten zich druk over het gebrek aan sfeer in de golden circle.

Het merendeel van de artiesten heeft daar toen op een of andere manier een opmerking over gemaakt + het hele weekend lang werden vrolijk foto's gedeeld van lege voorvakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.940
1.725
*Uiteraard blijft het voorvak gewoon toegankelijk voor alle bezoekers!

Blijf kalm, niks aan het handje. Gewoon effe lezen...
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
*Uiteraard blijft het voorvak gewoon toegankelijk voor alle bezoekers!

Blijf kalm, niks aan het handje. Gewoon effe lezen...

Die tekst en dat sterretje stonden er zonet volgens mij nog niet. :)

Maar hoe zouden ze dat dan precies bedoelen?

''Uiteraard kun je met je arrangement het festivalterrein bezoeken én heb je, op vertoon van je polsbandje, toegang tot het voorvak.''

Waarom staat dat dan als één van de voordelen bij dat arrangement? En waarom moet je je polsbandje dan tonen als je naar het voorvak wil? En aan wie?
Wat levert dat dan op?
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.964
2.012
Zag het inderdaad een paar dagen terug al voorbijkomen, maar ik krijg er een beetje een naar gevoel bij.
Op dat onbeperkt aantal pinten na is daar toch ook niets aan.
En dan kost het blijkbaar 500 euro duurder dan een gewoon ticket, dat haal je er dus niet uit.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
ik ben in ieder geval blij dat ik op zaterdag 23 november 2019 (!?!?) mijn 3-dagenticket al gekocht heb en NOOIT heb ingeleverd.
(al moet ik hem nog ontvangen, ivm Collector Ticket)

wel lekker dat de berichtjes van Pinkpop weer lekker komen nu.... heerlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en RalphiePinkpop

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Ik ben in elk geval erg blij dat ik de kans krijg om voor een vriend een kaart te kopen op donderdag :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
Wat een belachelijke regeling. Dan zullen ze een bepaalde reservering maken voor deze polsbandjes waardoor in se praktijk minder normale bezoekers in het voorvak komen. Mooie viering van vrijheid en gelijkheid op een festival..
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Iemand enig idee wat zo'n glampink (4 of 5 persoons) of festitent zou moeten kosten? Wellicht hier wel oren naar in plaats van al dat gesleep :p
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
De prijzen van de pakketten vind ik nog wel redelijk meevallen, echter ben ik meer te vinden bij Noord en Stage 4, dan bij Main. Dat houdt in dat je voor elk biertje een halve marathon moet gaan lopen. Dat je dan een bandje krijgt waar je bij de gewone bars ook je biertje kunt pakken, zou er al beter uitzien.

Gegarandeerd het voorvak in, het is me pas 2 keer overkomen dat vanwege drukte ik het voorvak niet in kon. Bij de headliners sta ik sowieso wat meer naar achteren, net achter de "dikke meute" om zo wat bewegingen te kunnen maken die misschien als dansen bestempeld kan worden, of gewoon springen en vliegen... Snel bij de bar, snel bij de WC..
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Cootje

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
De prijzen van de pakketten vind ik nog wel redelijk meevallen, echter ben ik meer te vinden bij Noord en Stage 4, dan bij Main. Dat houdt in dat je voor elk biertje een halve marathon moet gaan lopen. Dat je dan een bandje krijgt waar je bij de gewone bars ook je biertje kunt pakken, zou er al beter uitzien.

Gegarandeerd het voorvak in, het is me pas 2 keer overkomen dat vanwege drukte ik het voorvak niet in kon. Bij de headliners sta ik sowieso wat meer naar achteren, net achter de "dikke meute" om zo wat bewegingen te kunnen maken die misschien als dansen bestempeld kan worden, of gewoon springen en vliegen... Snel bij de bar, snel bij de WC..
Dat zijn mijn inziens ook de beste plekken :) Nog wel dichtbij genoeg om de beleving van de band niet te missen, maar wel een beetje personal space. En dat je niet 2 uur (of meer) van te voren op het plekje moet staan om het plekje niet kwijt te raken, maar gewoon half uur van te voren een plekkie zoekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken