Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Net een mail dat de dropkick murphy's hun tour een jaar opschuiven ivm Corona... hopelijk gaan andere artiesten dit niet volgen. Iemand een idee waarom zij dit nu (al) doen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Net een mail dat de dropkick murphy's hun tour een jaar opschuiven ivm Corona... hopelijk gaan andere artiesten dit niet volgen. Iemand een idee waarom zij dit nu (al) doen?

Uit het concert topic:

Als je het bericht leest heeft dit met name te maken met de onzekerheid en welke regels straks voor welke landen gelden.
Ik denk dat ze geen enkel risico willen nemen zelf
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Net een mail dat de dropkick murphy's hun tour een jaar opschuiven ivm Corona... hopelijk gaan andere artiesten dit niet volgen. Iemand een idee waarom zij dit nu (al) doen?
Ik zie de bui al hangen...

Heb nu voor komend jaar honderden euro's aan tickets omdat ik weer de volle vertrouwen had, maar dat vertrouwen gaat langzaam weer weg...
Maar blijven toch positief en de voorpret kan nu echt beginnen met 23 namen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Net een mail dat de dropkick murphy's hun tour een jaar opschuiven ivm Corona... hopelijk gaan andere artiesten dit niet volgen. Iemand een idee waarom zij dit nu (al) doen?
Nu nog doen zou je denken. Ondertussen ook meerdere festivals en (grote) concerten meegemaakt dit jaar. Raar om een band nog wat te zien cancelen voor volgend jaar. In België is het Covid ticket ook uitgebreid naar kleinere events en horeca, wat wel duidt op het feit dat dit een blijvend dingetje zal worden.

Maar goed, hier is een topic over.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ik zie de bui al hangen...

Heb nu voor komend jaar honderden euro's aan tickets omdat ik weer de volle vertrouwen had, maar dat vertrouwen gaat langzaam weer weg...
Maar blijven toch positief en de voorpret kan nu echt beginnen met 23 namen

Om het positief te houden: De tour met zaalshows van Dropkick Murphys van dit voorjaar is inderdaad met een jaar verplaatst. Maar alle (met name festival) shows vanaf juni staan nog gewoon op hun website. :D
 
  • Winning
Waarderingen: rhcp

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Ik zie de bui al hangen...

Heb nu voor komend jaar honderden euro's aan tickets omdat ik weer de volle vertrouwen had, maar dat vertrouwen gaat langzaam weer weg...
Maar blijven toch positief en de voorpret kan nu echt beginnen met 23 namen

Juist! Juni is nog ver weg dus laten we de pret niet bederven!

Had de Dropkick Murphies ook wel graag op PP gezien trouwens maar dat is natuurlijk nog maar kort geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Net een mail dat de dropkick murphy's hun tour een jaar opschuiven ivm Corona... hopelijk gaan andere artiesten dit niet volgen. Iemand een idee waarom zij dit nu (al) doen?
In de USA staat een groot deel van Europa als onveilg vanwege de intussen gekende reden. Men adviseert om niet naar Europa te reizen. Ik vermoed dat de verzekeringen in dat geval alle tussenkomsten weigeren. En dus kiezen bands eieren voor hun geld. Wetende hoeveel de ziekteverzekeringen kosten in de USA, en wat een ziekenhuisopname kost als je niet verzekerd bent, dan is de keuze snel gemaakt.
Bovendien is het financieel niet meer interessant als een deel van je tournee geannuleerd moet worden vanwege het virus. Dan maak je verlies.

Ik was van plan om in december naar het opptreden te gaan van de Candese band Unleash The Archers. Maar die hebben de tournee in Europa geannuleerd. En een paar dagen later werd al een tournee door de USA en Canada aangekondigd.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Juist! Juni is nog ver weg dus laten we de pret niet bederven!

Had de Dropkick Murphies ook wel graag op PP gezien trouwens maar dat is natuurlijk nog maar kort geleden.
Maar een festival is natuurlijk heel wat anders als eigen shows, ik zou ze dus nog niet afschrijven
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Eigenlijk heeft de VS een 'gewoon' festivalseizoen gehad, zij het een beetje opgeschoven. Lollapalooza Chicago, Outside Lands, Shaky Knees, Autstin City Limits, Riot Fest, III Days, Bottlerock, Bonnaroo (dat helaas werd afgelast door nota bene het weer)... Alleen Coachella ging van de echt grote festivals niet door daar.

Ook in het VK was er gewoon weer All Points East, Reading en Leeds, Latitude, Green Man, Boardmasters, End Of The Road, TRNSMT, Parklife, Wireless Festival, Isle Of Wight,...

Dus dat zal wel snor zitten voor volgend jaar denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en neus

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.693
FDGJ5r2XIAEM8k6

Ik heb er even een nachtje over geslapen. In mijn beleving een oke/prima begin.
Vrijdag: Metallica, Nightwish en Froukje waar ik zeker ging kijken. TOP, NBT, Danny Vera en Pretty Reckless oke om mee te pikken
Zaterdag: Pearl Jam, Royal Blood, Courtney zeker. Deftones, Crowded House en Frank Carter ook wel ff kijken.
Zondag: QOTSA, Interpol zekeeerrrrrrr!! Eefje ook. Imagine Dragons en Inhaler wel checken.

Dat is dus zeker niet slecht (voor mij)! Alleen, al is het al door zo velen gezegd, vind ik het zo'n ongelooflijk minpunt dat er niks tegenover de headliner staat. Beetje pretentieus maar zet Interpol voor de 'liefhebbers' tegenover ID voor de 'bakvisjes'.
Als algehele afsluiter ID doet ook wel een beetje pijn
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.438
2.902
Ben wel benieuwd wat ze nu met Volbeat gaan doen. Komt er dan toch een soort reïncarnatie van FortaRock? Daar is overigens wel meer voor nodig dan alleen Volbeat, maar het is een goede start. Met Volbeat - Dropkick Murphys - Mastodon - Megadeth of iets in deze richting heb je in elk geval al een dag te pakken die heel goed kan gaan lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Kijkend naar de weekenden die ik al in Landgraaf versleten heb, merk ik bij mezelf vaak dat de energie in de loop van dag 3 er wel langzaamaan uit is. Natuurlijk hoort een festivalafsluiter een knaller te zijn, maar persoonlijk vind ik het niet heel erg vervelend. Vanzelfsprekend laad ik mezelf wel weer op voor een geweldige festivalafsluiter, dus ook ik had het liefste een mooiere naam dan ID gezien, maar nu ga ik doen wat ik wel vaker deed. Volle bak bij Metallica en Pearl Jam, en dan op dag 3 wat verder naar achteren 'uitgenieten', de laatste munten opmaken aan een speciaalbiertje en een kwak lauwe lasagne. Dat ging prima bij Fleetwood Mac, bij Bruno Mars, en bij Pharell, en dat zal bij Imagine Dragons vast ook prima gaan. Alhoewel het einde van 2014 aanzienlijk toffer was ?
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Zag het inderdaad een paar dagen terug al voorbijkomen, maar ik krijg er een beetje een naar gevoel bij.
Arrangementen Wilhelmina Sky Deck komen inclusief:

  • Dag- of weekendticket (3-dagen) voor het festival
  • Eigen entree tot het festival (binnen zonder rijen!)
  • Toegang tot het exclusieve verhoogde Wilhelmina Sky Deck
  • Vanaf het Deck perfect zicht over het festivalterrein en podia
  • Overdekte hospitality area
  • Onbeperkt drankjes: bier, wijn en fris in de hospitality ruimte
  • Verse koffie bereid door Barista
  • Culinaire hapjes en gerechtjes in de hospitality ruimte
  • Toegang tot het voorvak Mainstage
  • Watergespoelde toiletten
  • Lockers
  • Muntenautomaat
  • Een Amnesty International Pinkpop hoedje!
  • Mogelijkheid tot bijkopen parkeren op later moment
 
  • Wow
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken