Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Indiaantje89 wrote:
Snap nooit dat hier meemaals Gorillaz puur de hip hop kant probeert op te duwen.

ik duw ze liever naar de prullenbak
(puur persoonlijke mening)
Dat mag je vinden hoor. Ieder zijn ding, maar zeggen dat Gorillaz enigzins nijgt naar Post Malone (of eerder genoemd Kendrick Lamar) is gewoon onjuist. Wat wil niet zeggen dat alle 3 hun eigen bestaansrecht hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Maar Gorillaz is gewoon tig keer experimenteel en veelzijdiger dan dat.

Dit ja. Het feit dat ze zo moeilijk in een hokje te duwen zijn, vind ik er zo vet aan. Op de laatste plaat alleen al staan uitstapjes en dikke knipogen naar new wave (Aries), ska-punk (Momentary Bliss), nu-soul (The Lost Chord), trap light (Dead Butterflies), lounge (Désolé) en een old school Elton John ballad. En het werkt ook nog.

Ik ben zo blij dat deze act bestaat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.251
Het wordt hier overigens sowieso wel tijd om met namen te komen. Je kan in ieder geval dezelfde drie namen die op Graspop staan bekendmaken, lijkt me (Volbeat, Gojira, The Pretty Reckless (Deftones is al bekendgemaakt)). En er zullen nog wel een handvol namen zijn waarvan ze al zeker weten dat ze komen. Laatste aankondiging was Pearl Jam in juli...
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Eerste grote muziek evenement 2021 streep door.
Vrienden van Amstel.
Januari. Maar toch.
Ik denk ook oktober november live muziek pas weer opgestart kan worden. Maar hoop juni.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Eerste grote muziek evenement 2021 streep door.
Vrienden van Amstel.
Januari. Maar toch.
Ik denk ook oktober november live muziek pas weer opgestart kan worden. Maar hoop juni.

Jammer... altijd wel gezellig daar.. nu maar hopen dat het hier bij blijft...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.251
Eerste grote muziek evenement 2021 streep door.
Vrienden van Amstel.
Januari. Maar toch.
Ik denk ook oktober november live muziek pas weer opgestart kan worden. Maar hoop juni.
"Vrienden van Amstel. Maar toch," bedoel je, toch? ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.894
Daantje wrote:
Eerste grote muziek evenement 2021 streep door.
Vrienden van Amstel.
Januari. Maar toch.
Ik denk ook oktober november live muziek pas weer opgestart kan worden. Maar hoop juni.

Jammer… altijd wel gezellig daar.. nu maar hopen dat het hier bij blijft…

Ik hoop dat ze snel duidelijkheid kunnen geven voor concerten begin 2021. Maar eigenlijk kun je er nu wel al vanuit gaan dat alles t/m april mei weer verzet zal worden....Verder wil ik nog maar niet aan denken..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Eerste grote muziek evenement 2021 streep door.
Vrienden van Amstel.
Januari. Maar toch.
Ik denk ook oktober november live muziek pas weer opgestart kan worden. Maar hoop juni.
tja... als evenementen rond/tijdens carnaval 2021 al niet doorgaan (2e weekend februari 2021), zou het gek zijn als vergelijkbare evenementen in januari door zouden gaan. Dan nog te bedenken dat veel grootschalige carnavals evenementen in buitenlucht zijn in tegenstelling tot 'Vrienden van Amstel' binnen.
Ik verwacht dat er pas duidelijk iets gezegd kan worden over de zomerevenementen als de het vaccin uitgerold gaat worden, met als eventuele mogelijkheid de sneltesters aan de ingangen... Mijn hoop is gericht op vaccins eind 2020 / eerste maanden 2021?

Hopenlijk dit jaar wel nog wat nieuws over de lineup van Pinkpop.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Dat er na weken van radiostilte deze week ineens een aankondiging kwam van Thelonious Monster, ervaar ik zelf wel als een vrij goed signaal. Ik interpreteer het namelijk zo, dat ze dus met de programmering van de dagvulling bezig zijn. Het betreft geen heel grote naam, dus het is ook geen teaser of lokker voor de kaartverkoop. Waarom deze ene naam op dit moment zo word aangekondigd weet ik niet, maar dat ze daar op dit moment mee bezig zijn bij de organisatie vind ik iets positiefs...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ik wil niet té negatief klinken maar ik denk dat dat komt omdat hij meteen meerdere shows heeft aangekondigd in NL deze week. Als iedereen naar die shows gaat, heeft Pinkpop daar niks aan.
Dat én natuurlijk het feit dat er een leuke anekdote aan die man hangt, maakt denk ik dat ze hem afzonderlijk hebben aangekondigd.
Hadden ze naast Thelonious Monster méér namen tegelijk maandag aangekondigd, was ik net zo enthousiast als jij geweest, maar nu nog niet echt...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Dat er na weken van radiostilte deze week ineens een aankondiging kwam van Thelonious Monster, ervaar ik zelf wel als een vrij goed signaal. Ik interpreteer het namelijk zo, dat ze dus met de programmering van de dagvulling bezig zijn. Het betreft geen heel grote naam, dus het is ook geen teaser of lokker voor de kaartverkoop. Waarom deze ene naam op dit moment zo word aangekondigd weet ik niet, maar dat ze daar op dit moment mee bezig zijn bij de organisatie vind ik iets positiefs…
nou, het komt vooral doordat Thelonious Monster dat moment de clubtour aankondigde in juni 2021. In Utrecht, Groningen, Den Haag, Nijmegen, Amterdam, St Niklaas (BE) en ook Pinkpop. Waardoor ik verwacht dat de keuze van aankondiging vanuit de boekingsagenten kwam, niet uit keuze van Pinkpop. Maar, het is wel lekker signaal om een naam er bij te zien! Dat ben ik absoluut eens.


edit: en wat Ruben zegt ;)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Dat is inderdaad een logische verklaring. Thanks voor die info heren. Daarmee is mijn optimisme overigens nauwelijks afgenomen. Blijkbaar worden er in dit segment momenteel zaalboekingen maar ook festivalboekingen gedaan voor 2021. Blijft een positief teken!
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Tot mijn grote verrassing eerste datum Robert Plant bekend. Op 18 juni festival Turnbrige Wells in Engeland. Vlak bij de tunnel dus gelijk verbinding richting Landgraaf. Zou een mooie aanvulling zijn op de zaterdag of zondag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
5 Februari 2021 nieuw album van de Foo Fighters…. Just saying
opzich ben ik daar heel blij mee...
Maar, zoals al enkele keren aangegeven Foo's geen optie voor Pinkpop 2021.
Staan 19 juni 2021 op Rock in Rio Lissabon.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
opzich ben ik daar heel blij mee…
Maar, zoals al enkele keren aangegeven Foo’s geen optie voor Pinkpop 2021.
Staan 19 juni 2021 op Rock in Rio Lissabon.

My bad.... Heb al een tijdje niet meegelezen... Zit met smart op de 3e headliner te wachten en hoop nog steeds op een zooi namen van 2020 op de 2021 editie, maar had een mooi affiche kunnen zijn: RHCP, PJ en FF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken