Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Jack wrote:
… en ik hoor van een paar promoters nu dat oktober 2021 het meest realistische datum is voor de terugkeer van live muziek….

ai

Da's slecht nieuws. Op het RW forum ook al gelezen dat ze er sterk rekening mee houden dat er volgend jaar nog geen festivals zullen zijn en dat men eea in maart bekend wil gaan maken. De sector is ook gebaad bij duidelijkheid. Als ze dan ook maar een indicatie geven wanneer concerten ongeveer weer mogelijk zijn. Als is dat best lastig denk ik....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Let op mijn woorden. Januari/februari gaan we vaccineren. Dan alleen toegang met een vaccinatiepaspoort. Ja het is licht fascistisch maar goed je moet er wat voor over hebben
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar goed. Dit is in ieder geval goed nieuws

Vaccin begin 2021 'vrij realistisch', Pfizer heeft over twee weken duidelijkheid


Oud-RIVM-topman Ben van der Zeijst noemt het tegen Nieuwsuur "vrij realistisch" dat er begin 2021 een werkzaam vaccin is. "We weten nu al dat de vaccins antilichamen produceren om ons te beschermen, meer zelfs dan zieke mensen produceren", stelt hij. "Ik denk dat er al twee vaccins aan het einde van dit jaar worden goedgekeurd."

Pfizer, de producent van een vaccin dat in de derde testfase zit, zegt tegen Nieuwsuur dat zij binnen twee weken weten of hun vaccin effectief is. Het programma sprak met deskundigen over hoe de ontwikkeling van vaccins ervoor staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?

Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn. :)
(Zalig album trouwens)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?

Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn. ?
(Zalig album trouwens)
Bruce Springsteen mag ook ;), niet dat die gaan komen maar de nieuwe Adrianne Lenker (zangeres Big Thief) klinkt ook erg fijn. De nieuwe Nothing But Thieves vind ik maar matig, enkel Real Love Song en Phobia vielen me op.

Zo dan maar eens Gorillaz opgooien. Maar volgens mij heb ik daarvan de meeste al geluisterd in de losse Song Machine Episodes of hoe je dat ook mag noemen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Och ik moest lachen toen ik die zag. LOL
Ach, als jij er blij van wordt. Je zal er nog 4 jaar tegen aan moeten kijken gok ik ;).

Maar goed, ik ga er al weer te diep op in, precies wat je wil :D
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ach, als jij er blij van wordt. Je zal er nog 4 jaar tegen aan moeten kijken gok ik ;).

Maar goed, ik ga er al weer te diep op in, precies wat je wil ?


hahahaha Ik hoop van niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?

Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)

Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?


Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)

Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.
Eén keer Albarn in Nederland is ook wel genoeg, hoor, haha (maart in Eindhoven). Komt in ieder geval wel het meest in de buurt van Post Malone van de tot nu toe geopperde headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
mattman wrote:

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?


Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)


Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.

Eén keer Albarn in Nederland is ook wel genoeg, hoor, haha (maart in Eindhoven). Komt in ieder geval wel het meest in de buurt van Post Malone van de tot nu toe geopperde headliners.

Het ding is wel dat Post Malone zélf ook gewoon in de buurt lijkt te zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)
meh... ben er zelf niet zo kapot van

Maar die datum 18 juni in Berlijn is wel heel dichtbij natuurlijk.
Van mij mogen ze naar de ZiggoDome ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
wenteldave wrote:

mattman wrote:

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?


Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)


Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.


Eén keer Albarn in Nederland is ook wel genoeg, hoor, haha (maart in Eindhoven). Komt in ieder geval wel het meest in de buurt van Post Malone van de tot nu toe geopperde headliners.

Het ding is wel dat Post Malone zélf ook gewoon in de buurt lijkt te zijn.
Oftewel, het gaat nog een mooi moment worden als de headliner bekend wordt gemaakt. Komt Post Malone überhaupt nog? Wie is de headliner? Wordt Post Malone teruggezet tot sub? Vragen, vragen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Oftewel, het gaat nog een mooi moment worden als de headliner bekend wordt gemaakt. Komt Post Malone überhaupt nog? Wie is de headliner? Wordt Post Malone teruggezet tot sub? Vragen, vragen…
vind het ook nog wel spannend wat er nog in Belgie op TW, Boutique of los concert op werchter wiede komt, daar kan ook wel wel iets in zitten voor Pinkpop?
Malone kan nog Benelux exclusief doen op Pinkpop.
Gorillaz is toch al op RW, waar ook al RHCP en PJ headliner zijn, waardoor ik op Pinkpop een andere headliner verwacht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Hoop dat Gorillaz op DTRH staan en Malone op Pinkpop.

Of is er een kans dat WooHah er nu met Malone vandoor gaat? Die hebben ook nog een headliner nodig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
mattman wrote:

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?


Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)


Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.

Eén keer Albarn in Nederland is ook wel genoeg, hoor, haha (maart in Eindhoven). Komt in ieder geval wel het meest in de buurt van Post Malone van de tot nu toe geopperde headliners.
Gorillaz lijkt totaal niet op Post Malone.... Pearl Jam komt misschien nog wel dichter bij. Snap nooit dat hier meemaals Gorillaz puur de hip hop kant probeert op te duwen. (al hoewel Post Malone ook meer pop dan HIp hop is). Maar Gorillaz is gewoon tig keer experimenteel en veelzijdiger dan dat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
wenteldave wrote:

mattman wrote:

mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Reacties op je avatar incomming in 3.2.1…

Vandaag Nothing But Thieves release day, even bekend maken?


Ook nieuwe Gorillaz uit, als dat nu eens de derde headliner kon zijn.
1f642.svg

(Zalig album trouwens)


Speaking of which: Gorillaz kondigde net enkele nieuwe data aan, waaronder een show in Berlijn (Parkbühne Wuhlheide), een dag voor de Pinkpop zaterdag. En nog steeds geen NL datum.


Eén keer Albarn in Nederland is ook wel genoeg, hoor, haha (maart in Eindhoven). Komt in ieder geval wel het meest in de buurt van Post Malone van de tot nu toe geopperde headliners.

Gorillaz lijkt totaal niet op Post Malone…. Pearl Jam komt misschien nog wel dichter bij. Snap nooit dat hier meemaals Gorillaz puur de hip hop kant probeert op te duwen. (al hoewel Post Malone ook meer pop dan HIp hop is). Maar Gorillaz is gewoon tig keer experimenteel en veelzijdiger dan dat.
Ik zeg ook niet dat het erop lijkt, hè. Ik zeg alleen dat het het dichtst in de buurt van Post Malone komt. En ik duw helemaal niemand een kant op in m'n post. Pearl Jam komt er in ieder geval echt niet bij in de buurt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken