Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Is dat podium niet wat te klein?
IBA/Noord?
nee, tweede podium heeft een veld voor zich van circa 1/3 het hoofdveld, dat is circa 20 duizend bezoekers schat ik in. Daar trek je wel een volle ZiggoDome aan bezoekers.

productie Pink 2010, Parov Stelar 2018 oa paste er ook.

Tweede podium is niet zo klein hoor.

Waarom is de Bieber / Garrix constructie niet te verwachten?
Dat was destijds een overduidelijke dubbelboeking, vol met clausules en wensen.
Weinig podium ombouw, dus met een stagewissel binnen een kwartier.
Ga ik niet van uit in 2020, neem aan dat Marshmallow maximaal IBA sluit (21:15-22-15) met een gitarenact gelijktijdig in Brightlands en daarna 22:30 Malone als afsluiter. Zou ik op gokken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Begin juli 3 festivaldata van Placebo in Spanje.

Mogen van mij wel weer retour naar Pinkpop komen. Mooie sub voor Malone imo...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.201
4.435
Waarschijnlijk heeft ie gehoord dat er een kraampje met spekjes op het terrein staat.
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Best raar, jan zou wat geroepen hebben en het wordt (nog) nergens definitief bevestigd. Doet me denken aan zijn verhaal van The Police reunie...
Zullen ze er nog niet helemaal mee rond zijn of is het kletspraat?
 

musica420

Nieuw lid
11 jan 2020
3
4
Hoi! Ik heb dit jaar weer weekend tickets en ik dacht laat ik mijn verwachtingen opstellen:

Vrijdag is volgensmij wel aardig compleet zo te zien. Misschien nog 2 bandjes er bij. Zal wel een beetje soft rock worden. Misschien nog 1 internationaal en 1 Nederlands?

Zaterdag verwacht ik nog wel een grote naam (marshmello werd hier al genoemd), Tame Impala lijkt me natuurlijk geweldig maar is wel wat hoog gegrepen.Het zal was iets moderns zijn. Verder nog misschien 1/2 kleine internationale bands (Ik hoop op Easy Life!!) en 1/2 nederlandse fillers.

Zondag verwacht in nog een bekende subliner naast Volbeat. Hoewel ik Disturbed en Zara Larson wel echt aanzienlijk bekender vind dan Anderson .Paak Als Pinkpop mij echt blij wil maken mag Blondie wel even spelen.

Verder laat ik het wel een beetje op me afkomen. Ik vind de line-up prima en zie weer uit naar een weekendje feest!

 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Ben benieuwd wanneer we weer namen kunnen verwachten, ik denk dat ze eerst de gouden tip bekend maken. Vorig jaar kwam die op 28 januari. Hopelijk nu wat eerder.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Ben benieuwd wanneer we weer namen kunnen verwachten, ik denk dat ze eerst de gouden tip bekend maken. Vorig jaar kwam die op 28 januari. Hopelijk nu wat eerder.
Zal toch wel hier en daar een aankondiging kunnen komen deze week...

Bij Pinkpop zal de stilte toch ook niet lang meer aanhouden verwacht ik.
Het is nog 6 weken tot carnaval, daar na zal het affiche wel volledig of nagenoeg volledig bekend moeten zijn gok ik.
6 weken voor nog circa 28 namen, ruimte voor elke week een drop met namen.
Misschien 1 worp er tussen met de 3 Garden of Love namen, dan daarnaast kunnen er nog minstens 5 worpen met namen komen??

Ik denk dat de eerstvolgende worp deze week kan zijn met de sub en Noord-afsluiter voor de zaterdag.
Ben benieuwd...

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Liam Gallagher de zondag van Pinkpop (21e juni) in Lissabon op Rock in Rio (de dag met Foo Fighters en National).

Zou dus theoretisch kunnen de 19e of de 20e??
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.201
4.435
Liam Gallagher de zondag van Pinkpop (21e juni) in Lissabon op Rock in Rio (de dag met Foo Fighters en National).

Zou dus theoretisch kunnen de 19e of de 20e??

Niet slecht..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Voor Parcity Live Heerlen, Rowwen Heze, Blof en Snelle…

Dit zijn afvallers voor Pinkpop, nou was Rowwen Heze al niet te verwachten na de passage in 2019. Maar Snelle had imo best een kanshebber kunnen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Ik zie Snelle alsnog ook wel op Pinkpop staan….
De kans dat acts die afgelopen editie op ParkCity Live stonden naar Pinkpop komen volgend keer, is groter dan in het zelfde jaar namen delen. Dat is afgelopen edities steeds duidelijker geworden. Dus ik reken er in principe niet meer op.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Ik verwacht hem ook, enkel en alleen omdat het de tendens van de laatste jaren is om enkele Nederrappers te programmeren. Dat zal dit jaar niet ineens anders zijn, en dan is Snelle volgens mij de meest actuele naam die je kunt boeken momenteel. Andere namen die de laatste tijd wat meer in de spotlights stonden zijn dan wellicht Akwasi, Josylvio of nog een keer die koning Toto, Donnie...

edit: ik ben echt zo niet thuis in dit genre, ik ben benieuwd of en hoeveel onzin ik hierboven uitkraam...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Die jongen die het songfestival doet zie ik ook nog wel op het programma bijgeschreven worden. Net als bv Chef Special en Dinand Woesthoff of Bizzey. En misschien Krezip nog een keer.

Als er dan toch Nederlandstalige acts bij moeten komen zie ik zelf liever Spinvis, Fresku en (ok, Vlaams) Raymond van het Groenewoud doorkomen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.317
5.002
Die jongen die het songfestival doet zie ik ook nog wel op het programma bijgeschreven worden. Net als bv Chef Special en Dinand Woesthoff of Bizzey. En misschien Krezip nog een keer.

Als er dan toch Nederlandstalige acts bij moeten komen zie ik zelf liever Spinvis, Fresku en (ok, Vlaams) Raymond van het Groenewoud doorkomen.
Jeangu Macrooy ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken