Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Op Zaterdag zijn er niet echt grote Mainstage namen hoor, tenminste na mijn mening
Ook even gekeken. Naar mijn mening zijn dat Post Malone, Danny Vera en wellicht Rag 'n' Bone Man (als ik Dennis' verhaal geloof). Crowded House en Deftones op de IBA en de rest kan ik niet inschatten.

Neem aan dat Marshmello op het plekje van Major Lazor dit jaar zal staan. Voor Post Malone op Iba. En anders nog na Post malone op Mainstage

Timmetje wrote:
<
Da’s niet alles wat een DJ doet….

Geloof ik wel, maar dat houd ik mezelf wel graag voor.

Op zich is dat live wel wat hij doet ja ('gewoon plaatjes draaien'), maar het produceren van z'n tracks is natuurlijk een heel ander verhaal :)
Download een keer Ableton Live en je zult erachter komen dat het nog verdomde lastig is, al heb ik zelf ook niks met zijn muziek.

Marshmellow gaat toch gewoon na Malone staan? Best een vette boeking voor Pinkpop hoor. In Amerika is hij misschien wel net zo groot als Post Malone. Hele vette combi als ze samen zaterdag afsluiten.

Dennis dat weten we nog niet….
De tijden en stages zijn nog niet bekend toch?
als je goed kijkt naar de lineup pagina van Pinkpop kan je al een beetje herleiden van de hoogste spots en een beetje raden welke stage het gaat worden.
Ik verwacht niet dat er nog iets op mainstage staat na Malone. Verwacht ik eerlijk gezegd voor Malone een band op main. Zie ik Marshmallow nog best een hoge spot pakken, lijkt me de Major Lazer spot als afsluiter IBA meest logische. En als je op de lineup pagina kijkt, lijkt er een groot gat tussen Malone en Rag N Bone man om in ieder geval spots open te laten voor afsluiter Noord en een mainstage sub.

althans, zoals ik het aflees...

Ging helemaal loesoe op de Fortnite Server

[video]https://youtu.be/NBsCzN-jfvA[/video]

Ik zou serieus gaan kijken.

Net even voor het eerst in zijn tracklist verdiept en hij doet wel van alles wat. Die van Miami 2019 ziet er tof uit. Hij mixt ook redelijk wat nummers van Post Malone dus zou mooi staan op 1 dag. Ik vind eerlijk gezegd live bands beter passen op een festival als pinkpop en zou daar eerder heengaan dan een dj. Maar 1 a 2 grote dj's er tussendoor is ook zeker niet verkeerd.

Zou vet zijn als Marshmello na Post Malone staat. Ga op toch steeds meer een dagticket voor de zaterdag overwegen.

zo ver ik heb begrepen sluit Malone de zaterdag het hoofdpodium af, dus zou niet rekenen op iets na Malone...
Constructie Bieber / Garrix is niet te verwachten en de spot van Van Buuren na 24:00 zal niet herhaald worden.
Dus ik denk dat je er niet op hoeft te rekenen.

Ik word zelf ook niet heel warm van marshmello. Maar als hij inderdaad op dezelfde dag als Malone staat vind ik het wel een hele goede boeking.
Na Malone zou het mooiste zijn maar als Pinkpop net als vorig jaar een vergunning had aangevraagd om langer dan 00:00 door te gaan, dan hadden we het echt wel ergens gelezen hier.
IBA afsluiten lijkt me dan idd het meest voor de hand liggend.

Waarom is de Bieber / Garrix constructie niet te verwachten?

Dit lijkt me ook het meest voor de hand liggend.

Zou zonde zijn om een dikke productie en dito lichtshow in het daglicht te zetten.

Is dat podium niet wat te klein?

Dat denk ik ook niet. In 2017 stond die Marchmello nog in de dance tent op Pukkelpop. Is die sindsdien zoveel groter geworden?

Timmetje wrote:
Is dat podium niet wat te klein?

Dat denk ik ook niet. In 2017 stond die Marchmello nog in de dance tent op Pukkelpop. Is die sindsdien zoveel groter geworden?

Marshmello is de laatste 2 jaar gigantisch gegroeid. Qua live productie weet ik het niet maar kan wel hit na hit (top 40, je moet er van houden) draaien. Denk in iedergeval wel dat het een feestje is als hij er staat. Kun je iig lekker los gaan.

Dat album komt pas na Pinkpop helaas….
Was alsnog een sterkere zet geweest ze een jaartje later met dat nieuwe album op zak te hebben. Nu is het helaas vooral een herhaling van zetten van een paar jaar terug (maar dan nu met Frusciante). Maar dat is natuurlijk achteraf makkelijk om te zeggen. ?

En er is geen kans dat ze 1 / 2 / 3 nieuwe nummers spelen?

Wel tof dat ze waarschijnlijk een nummertje of twee met Post gaan doen. ?

Users who are viewing this thread