Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Verwacht deze week de naam van de gouden tip. Denk dat het deze week bij 1 naam blijft een geen lading namen.
als ze de frequentie van aankondigingen een beetje aanhouden, zouden idd deze week namen kunnen komen.
Normaal zou de lineup op de perspresentatie een week na carnaval bekend gemaakt worden.
Het is nog 7 weken tot aan carnaval, dus over 9 weken zou het affiche goed als compleet kunnen zijn.
Als ze nu elke week 3 a 4 namen geven, of worpjes van 6 a 7 namen om de week met ander nieuws de week tussendoor, dan zou het in principe moeten kunnen uitkomen.

Maar deze week zou best weer kunnen, vooral de zaterdag moet echt al wat meer namen aan bovenkant affiche krijgen.
Of bekend gemaakt gaat worden wat de gouden tip is? Dat wordt vaak niet zo bekend gemaakt. Soms een kkein regeltje in een bekend making als "jullie hebben massaal genoemd" of zo...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
In de tijd dat ik er nog woonde, kon je gratis parkeren bij station Kerkrade. Van daar is het met de trein minder dan tien minuten tot Eygelshoven/Landgraaf. Dan red je het sowieso om rustig de laatste act te kijken en daarna op je gemak daarheen te gaan.

Mocht je dus niet willen overnachten, is dat ook een optie. Weet niet hoe het qua gratis parkeren bij andere stations is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
misschien ook een idee...

Landal Hoog Vaals https://www.landal.nl/parken/hoog-vaals
Taxi shuttle service Pinkpop
Voor onze gasten die op 19,20 of 21 juni 2020 Pinkpop in Landgraaf bezoeken, bieden wij de mogelijkheid om gebruik te maken van een speciale taxi shuttle service. Er zijn in dat weekend taximunten te koop bij onze receptie voor vervoer van en naar dit event. Hiervoor geldt een tarief van € 9,- p.p. per enkele rit.

Voor meer informatie of het reserveren van taximunten, kunt u contact opnemen via [email protected].
https://www.landal.nl/nieuws/hvs-pinkpop-taxi-shuttle-2020
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Qua vervoer kun je ook gebruik maken van eventtravel.nl

Deze hebben een samenwerking met pinkpop.

Initiatief: Je word opgehaald van een trein/busstation wat jij opgeeft als vertrek en aankomst locatie.

Voordelen: je kan een biertje drinken en je hoeft natijd niet meer terug te rijden.

Nadelen: vaste vertrek tijden.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik heb vandaag tickets voor Pinkpop besteld :p


BTW: Op de site van Post Malone staat dat hij op zowel 19 juni als 20 juni op Pinkpop speelt. Zou de 19e dan een nummer met de Peppers zijn ofzo?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
BTW: Op de site van Post Malone staat dat hij op zowel 19 juni als 20 juni op Pinkpop speelt. Zou de 19e dan een nummer met de Peppers zijn ofzo?
Zou me niks verbazen, maar ik hoop van niet.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Line-up van bottlerock bekend. Verwacht hiervan Khalid en zedd op pinkpop terug te zien
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ik heb vandaag tickets voor Pinkpop besteld ?

BTW: Op de site van Post Malone staat dat hij op zowel 19 juni als 20 juni op Pinkpop speelt. Zou de 19e dan een nummer met de Peppers zijn ofzo?

Oeh, vet. Geen idee, volgensmij hebben die (nog) geen nummer samen. Wel hebben ze laatst samen op het podium van de grammy's
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Dit verklaart misschien ook die miscommunicatie van de Engelse pagina van Pinkpop ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Line-up van bottlerock bekend. Verwacht hiervan Khalid en zedd op pinkpop terug te zien
Zitten misschien wel wat kanshebbers in die een maand later in Europa zijn idd.
Vandaag overigens de lineup van Bonnaroo, daar zullen grotendeels afvallers in zitten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dit verklaart misschien ook die miscommunicatie van de Engelse pagina van Pinkpop
1f609.svg
dat is al een tijd geleden opgelost ;)
die "verwarring" was er nog vlak na de aankondiging. ik ben er vrijwel van overtuigd dat dat met een last minute wijziging te maken heeft (ivm cancel Coldplay en doorschuiven Malone)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ja, laten we het anders weer erover gaan hebben of Coldplay eigenlijk zou gaan touren, maar dat ze lastminute hebben besloten een statement voor het milieu te maken.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ja, laten we het anders weer erover gaan hebben of Coldplay eigenlijk zou gaan touren, maar dat ze lastminute hebben besloten een statement voor het milieu te maken.

Ja, twee dagen radiostilte is ook niks...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Dubbel. Bericht 6 dagen terug al geprobeerd te plaatsen en nu komen ze er pas door -_-
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Vorig jaar ben ik ook voor het eerst naar pinkpop geweest, 1 dag. Toen dusdanig goed bevallen dat we dit jaar een weekend gaan

Betreft vervoer hebben wij vorig jaar een busreis geboekt bij eventtravel.nl
Een goede vervoersorganisatie welke samenwerkt met Pinkpop. Pinkpop biedt deze optie zelf ook aan op de website onder het kopje vervoer.

Voordelen aan reizen met bijvoorbeeld eventtravel.nl:

- Je kan een biertje drinken
- Na een lange dag niet hoeven rijden
- Nergens aan hoeven denken behalve vertrek tijden en locatie bus.

Nadelen:
- Wellicht wat langer onderweg vanwege meerdere stops

Vorig jaar hadden wij tickets geboekt, halve week van te voren werd de reis gecanceld vanwege te weinig animo. Verder keurig opgelost door eventtravel.nl en na 2 dagen het geld al terug op de rekening.

Links:

Vrijdag: (eventueel PP ticket nog bij te boeken, kan echter ook zonder)
https://www.eventtravel.nl/busreis-pinkpop-vrijdag-Landgraaf/

Zaterdag: (eventueel PP ticket nog bij te boeken, kan echter ook zonder)
https://www.eventtravel.nl/busreis-pinkpop-zaterdag-Landgraaf/

Zondag: (eventueel PP ticket nog bij te boeken, kan echter ook zonder)
https://www.eventtravel.nl/busreis-pinkpop-zondag-Landgraaf/

Weekend: (eventueel PP ticket nog bij te boeken, kan echter ook zonder)
https://www.eventtravel.nl/busreis-pinkpop-weekend-Landgraaf/

LET OP: bij een weekend ticket vertrek je op donderdag vanuit betreffende station, maandags vanuit Landgraaf.

Site PP betreft vevoer:

https://www.pinkpop.nl/2020/vervoer/
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kunnen we namen verwachten van bonnaroo festival? Mogen aardig wat namen doorkomen van mij. Waaronder TOOL
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Kunnen we namen verwachten van bonnaroo festival? Mogen aardig wat namen doorkomen van mij. Waaronder TOOL

Tool zal zaal worden, ik verwacht ze eigenlijk langer in VS die periode.
Of we namen kunnen verwachten, goeie vraag, zie Dermot Kennedy wel staan. Misschien dat er een enkele naam is die ook een week later in Europa is?

hier de lineup btw
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Kunnen we namen verwachten van bonnaroo festival? Mogen aardig wat namen doorkomen van mij. Waaronder TOOL
Geen idee. Wat ik wel weet, is dat TOOL niet gaat doorkomen. Lijkt me dat die gewoon headliner zijn en die plek is al bezet.
En allemachtig, wat staan die misplaatst op hun dag, zeg!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken