Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Blijkt maar eens hoe weinig het zegt: Post Malone niet een keer in top 2000. Als je die statistieken as leidend neemt: RHCP en Kensington 11x

Daar wordt dus niet naar gekeken

Ben erg benieuwd naar de ontbrekende grote namen voor zaterdag

De Top 2000 zou inderdaad geen graadmeter moeten zijn van festivalboekingen. Anders zouden we elk jaar een hologram van Freddie Mercury op Pinkpop krijgen en een dubbele Kensington headline set.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
4 hardcopy weekendkaarten werden zojuist bezorgd!

Toch gek, dat het dan meteen begint te kriebelen...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.290
Vergeet de Pokemon song niet!!!!

Leuk elk jaar maar idd totaal geen graadmeter.

Niet als enige, maar het geeft natuurlijk wel een beeld van wat onder een bepaald publiek populair is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Timmetje wrote:
Vergeet de Pokemon song niet!!!!

Leuk elk jaar maar idd totaal geen graadmeter.

Niet als enige, maar het geeft natuurlijk wel een beeld van wat onder een bepaald publiek populair is.
Volgens de statistieken staat dat nummer ook bij de 91+ in de top tien. Geloof je het zelf?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.290
De bijzondere acties, quilty pleasures en dergelijke moet je er natuurlijk wel uitfilteren. Maar als een voor Pinkpop geschikte band, meerdere nummers in de top2000 heeft, dan zegt dat wel iets. Net als andere zaken: hits op youtube, spotify etc. Denk dat recente verkoopcijfers van concerten nog de meeste info geven, maar ook dat kan een vertekend beeld geven.
 

Tent1968

Playlistbediener
20 okt 2014
11
0
Duurt nog een half jaar. Als ik dan toch wat mag wensen......
Foals
Rival Sons
Murder Capital
City and Colour
Lana del Rey
Rage Against the Machine
Placebo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
https://www.1limburg.nl/jan-smeets-onwel-naar-ziekenhuis-gebracht

Jan Smeets onwel naar ziekenhuis gebracht

Jan Smeets is zondagmiddag onwel geworden bij het Glazen Huis in Geleen.

Dat bevestigt de organisator van het Glazen Huis, Michel van Dijke.

Ambulance
Volgens hem viel de 74-jarige voorman van het Landgraafse Pinkpop-festival flauw op de Markt in Geleen. "Vlak nadat hij is geïnterviewd in het Glazen Huis. Hij had nog een plaat van Urbanus aangevraagd." Van Dijke zegt dat Smeets per ambulance naar het ziekenhuis is gebracht. "Hij was wel nog bij bewustzijn."
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
ryN4CNK.png


DEADLINE: DINSDAG 31 DECEMBER

Ik organiseer voor het tweede jaar op rij hier op het forum een Festileaks Tijdloze Top 100.
Om de lijst relevant te houden is elke inbreng belangrijk.
Je kan kiezen hoe groot je de persoonlijke inzending maakt (10, 25, 50, 100...).

Laat je even gaan en stuur nog tijdig je lijst in!

Link: https://forum.festileaks.com/forums/topic/festileaks-tijdloze-top-100-2/
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
ryN4CNK.png


We hebben op dit moment 22 ingestuurde lijsten, maar er kunnen er zeker en vast nog wat bij. Zo hadden we vorig jaar 38 lijsten die werden ingestuurd.
Lijstjes van 100 nummers zijn mooi, maar ook als je er minder wil insturen kan dat.

Had je vorig jaar een lijst en is daar weinig aan veranderd, kan je deze altijd opnieuw posten!

Topic: https://forum.festileaks.com/forums/topic/festileaks-tijdloze-top-100-2/

DEADLINE: DINSDAG 31 DECEMBER
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kunnen we morgen nog een naam verwachten omdat dan de gouden tip deadline is?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Kunnen we morgen nog een naam verwachten omdat dan de gouden tip deadline is?
Nee. Dat zal gewoon in het nieuwe jaar worden. Weet niet precies hoe het anders ging, maar ik geloof dat de Gouden Tip in die lading zit.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik zie Stormzy ook wel naar de zaterdag van Pinkpop komen. Zet een super goede show neer.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
ryN4CNK.png


Onze lijst begint net als vorig jaar mooi vorm te krijgen.
Vast zijn er nog enkele die willen meehelpen en een lijst willen insturen.

Je mag 10, 20, 25, 50, 100 nummers insturen. Het maakt allemaal niet uit! Elke lijst helpt ons om dit mooi vorm te geven.
Vandaag kan je nog insturen!

https://forum.festileaks.com/forums/topic/festileaks-tijdloze-top-100-2/

DEADLINE: DINSDAG 31 DECEMBER
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Na een paar jaar Lowlands zojuist kaartjes gekocht voor de Pinkpop-vrijdag. Dit gaat mijn eerste editie worden. Helaas heb ik de afgelopen maanden niet meegelezen in dit topic, en het is nogal veel om terug te lezen inmiddels. :roll: Wat kunnen we voor de vrijdag nog verwachten qua aankondigingen? Internationale of Nederlandse namen? Of was dit het wel?

Verdere Pinkpop tips voor beginners zijn ook altijd welkom.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Na een paar jaar Lowlands zojuist kaartjes gekocht voor de Pinkpop-vrijdag. Dit gaat mijn eerste editie worden. Helaas heb ik de afgelopen maanden niet meegelezen in dit topic, en het is nogal veel om terug te lezen inmiddels.
1f644.svg
Wat kunnen we voor de vrijdag nog verwachten qua aankondigingen? Internationale of Nederlandse namen? Of was dit het wel?

Verdere Pinkpop tips voor beginners zijn ook altijd welkom.
Je zou haast denken dat dit het bijna was. Komen geheid nog Nederlandse namen bij en wellicht nog één internationale, denk ik.

Wat betreft de tips, weet niet zo goed waar je aan zit te denken. Aangezien ik een vermoeden heb dat je de Red Hot Chili Peppers wil zien, raad ik je wel aan om met de auto te komen of een rit te regelen, een overmachtingslocatie, of iets dergelijks. Wanneer je met het openbaar vervoer komt, is de kans groot dat je een groot gedeelte van die show gaat missen omdat je je trein moet halen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken