Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Mogelijke NL'se inbreng lijkt mij:
Within Temptation, Chef'Special, Merol, Naaz, Eefje de Visser, Joost, Frenna, Fresku, Pip Blom, Spinvis, Suzan & Freek, Roxeanne Hazes, Jeangu Macrooy. En Snelle had ik eigenlijk ook verwacht inderdaad

wenteldave wrote:

mart1234 wrote:
Nightwish met floor ?

Lastig om het zonder Floor te doen…

Het was meer een verduidelijking want het is een Finse band maar door floor is het wel iets Nederlands zeg maar
Begrijp ik, joh. Ik ben ook maar aan het kloten.
In ieder geval, Nightwish staat tussen 13 juni en 15 juni op Greenfield, Interlaken (Zwitserland). Voor de rest, uit mijn hoofd, nog niks gepland. Kans is aanwezig dat ze doorkomen naar Nederland, natuurlijk, maar Graspop, Hellfest en noem de festivals in hetzelfde weekend maar op, zijn ook nog in de race.

Persoonlijk verwacht ik nog de Staat en Chef' Special qua Nederlandse inzendingen.

Clouseau ook op ParkCiy Live in Heerlen, nog een afvaller voor Pinkpop dus...

Vorig jaar hadden ze daar Afrojack, Within Temptation en Ilse DeLange onder andere van de NL namen, lijken me best 3 kanshebbers voor Pinkpop 2020.
De Dijk stond er ook 2019 in Heerlen, maar aangezien die al bevestigd zijn voor Bospop lijkt me daardoor dat niet Pinkpop het gaat worden.

My Baby stond afgelopen jaar op Bospop, lijkt me in 2020 een kanshebber voor Pinkpop. Eventueel zelfs openen Mainstage?

Hier zitten imo een paar kanshebbers in....

Clouseau ook op ParkCiy Live in Heerlen, nog een afvaller voor Pinkpop dus…

Vorig jaar hadden ze daar Afrojack, Within Temptation en Ilse DeLange onder andere van de NL namen, lijken me best 3 kanshebbers voor Pinkpop 2020.
De Dijk stond er ook 2019 in Heerlen, maar aangezien die al bevestigd zijn voor Bospop lijkt me daardoor dat niet Pinkpop het gaat worden.

My Baby stond afgelopen jaar op Bospop, lijkt me in 2020 een kanshebber voor Pinkpop. Eventueel zelfs openen Mainstage?

Hier zitten imo een paar kanshebbers in….

Haha, aandurven om Clouseau zelfs een afvaller te noemen ?

ja, dat noem ik...
Clouseau imo best een act die potentieel een spot kan krijgen als Golden Earring ls 2de op IBA-stage of als Pretenders in Brightlands.

ai, was even vergeten dat Within Temptation al op Pop on Top in Valkenburg staat.
Dat maakt de kans pakweg flink stuk kleiner.

Wat betreft Nightwish... Zo lang er geen aankondiging is op de metalfests tijdens Pinkpop, is de kans voor Nightwish op Pinkpop eigenlijk nog wel aanwezig en nu er hoge spots op de metalfests al ver ingevuld zijn is imo de kans op metalfests kleiner en de kans op Pinkpop juist groter...

ja, dat noem ik…
Clouseau imo best een act die potentieel een spot kan krijgen als Golden Earring ls 2de op IBA-stage of als Pretenders in Brightlands.

ai, was even vergeten dat Within Temptation al op Pop on Top in Valkenburg staat.
Dat maakt de kans pakweg flink stuk kleiner.

Wat betreft Nightwish… Zo lang er geen aankondiging is op de metalfests tijdens Pinkpop, is de kans voor Nightwish op Pinkpop eigenlijk nog wel aanwezig en nu er hoge spots op de metalfests al ver ingevuld zijn is imo de kans op metalfests kleiner en de kans op Pinkpop juist groter…

Op welke spot zie jij Nightwish staan?

Op welke spot zie jij Nightwish staan?
alleen als sub eigenlijk...
zaterdag mainstage of afsluiter IBA/Noord, lager zie ik ze niet staan en deze spots zijn vrijdag en zondag al bezet.

Ik zie ze wel als 1 van de kanshebbers voor die spots...

Clouseau had perfect voor Scooter gepast.

grappig, want het is waar ;)

trouwens, nu je er over begint. Nog opvallend gat in het tourschema van Scooter ontstaan inmiddels tussen 14 juni en 9 juli.
met nog geen NL datum voor aankomende tour?

Zullen we dat maar gewoon even niet doen?
1f609.svg
Scooter?

Scooter idd.

En Nightwish als sub liever ook niet. Die show hoort in het donker thuis en niet voor Post Malone of GnR.

Users who are viewing this thread